Zrywanie połączenia + brak dźwięku

Hej,
mój XP Pro (SP1) od pewnego czasu wariuje: Kiedy jest podłączony do sieci (Neostrada;"normalne" połączenie przez Dial–Up,nie przez program od TP),to po jakimś czasie (róźnie,czasami wytrzymuje kilkanaście godzin,czasem kilka minut) rozłącza się,a próba ponownego połączenia skutkuje "mignięciem" okna połączenia – i tyle. Do tego dźwięk przestaje działać,pomaga jedynie reset. Profilaktycznie wszystko sprawdzone NAV2005,Ad–Aware (+HijackThis),a pamięć w MemTest.

Odpowiedzi: 3

Co do samej Neo i linii, to na pewno jest OK. Sterowniki płyty – są.Wyłączyłem to, o czym pisałeś w opcjach USB w Menadzerze...zobaczymy :)
unknown
Dodano
15.02.2005 22:44:16
Co do samej Neo i linii, to na pewno jest OK. Sterowniki płyty – są.Wyłączyłem to, o czym pisałeś w opcjach USB w Menadzerze...zobaczymy :)
unknown
Dodano
15.02.2005 22:44:16
Neostrade masz podpiętą przez USB.

Czy wgrane stery do płyty głównej najnowsze.


Menadzer urządzeń i kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i odpasz w zarządzaniu energią – zezwalaj komputerowi na wyłączanie,zrób to w całym kontrolerze USB.

Warto poczytać podręcznik do NEO.

Ile urządzeń masz podpiętych na USB.

Czy TPSA sprawdziła linie telefoniczną.

Odłącz wszystkie telefony i sprawdź,pamiętaj do modemu kabel sygnałowy TPSA ma być bezpośrednio z puszki i nie zakładaj na nim filtra – kabel oczywiście sprawdzony i styki.

Poczytaj.
http://turbokrecik.neostrada.pl/
http://neostrada.info/instalacja.php
JNJN
Dodano
15.02.2005 18:54:57
unknown
Dodano:
15.02.2005 16:59:14
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1