Znika hasło w Outlook po zmianie hasła w systemie

Witam, Mam następujący problem: Po zmianie hasła użytkownika w Windows XP znika z MS Outlooka 2003 zapisane hasło do poczty. Należy je jeszcze raz wpisać i zapamiętać, wtedy działa normalnie do kolejnej zmiany hasła w systemie. Natrafiłem na podobny problem na innym forum, niestety nie znaleziono żadnego (nawet niedziałającego) rozwiązania. Komputer jest wpięty do domeny i to ona wymusza zmianę hasła, jednak jak wynikało ze znalezionego przeze mnie wątku taka sama sytuacja może mieć miejsce na komputerze nie wpiętym do domeny. Serwer pocztowy i domena są całkowicie niezależne, zmiana hasła w domenie nie ma wpływu na serwer POP3. Problem najprawdopodobniej leży po stronie Windowsa, lub Outlooka, tylko gdzie? Pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie.

Odpowiedzi: 0

mamgdzies
Dodano:
26.10.2009 13:15:35
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0