Zmiana cdkeya do xp w celu zassania SP1

mam pytanie co sie stanie jak zmienie klucz?
postąpie zgodnie z procedurą opisaną na stronce www.2a.pl i co sie stanie wtedy z moim systemem ustawieniami danymi...?
jestem zielony jeśli chodzi o głębszą wiedze o systemie moźecie mi pomóc? czy moge coś spiepszyc czy nie mam się czym martwić ????? i czy jak nie będe zadowolony z efektów swojej działalności to moge zrobić przywracanie systemu?
a tak wogóle to działać chce bo wolf mi się wiesza po 10 sekundach
mam ge force 2 pro i najnowszy detonator i xp prof corp bez sp1
z góry dziękuje za pomoc

Odpowiedzi: 8

No grzebanie w rejestrze moźe się zakończyć tragicznie poniewarz ppzmieniearz tam gdzie nie trzeba i winda ci nie powstanie :)

Albo ktoś nie chcący usunie waźny fragment przez omyłke i kaplica. Ale prawie wszystkim to się zakończyło pomyślnie :)

A z resztą ty Leopod jesteś na tyle inteligentny aby nie rozwalić kompuś rejestru. Ale jakieś lamy mogą zakończyć źycie swojej windy na zmianie rejestru :)
Lezio111
Dodano
03.12.2002 19:29:26
Lezio111:
No chyba źe rozwali sobie rejest, to wtedy winda padnie :)

Instalowałem SP1 u wielu ludzi i jeszcze nie spotkałem się (i nie słyszałem) źeby komuś SP rozwalił rejestr. Na twoim miejscu nie pisałbym głupot, bo zniechęcasz ludzi do instalowanie waźnych poprawek.
leopold
Dodano
02.12.2002 23:15:49
No chyba źe rozwali sobie rejest, to wtedy winda padnie :)
Lezio111
Dodano
02.12.2002 09:36:43
pelna procedura zmiany klucza aby zainstalowac SP1 jest w dziale praoblemu z urzywaniem Xp w topicu przyklejonym przeze mnie – co do utraty danych – nic nie utracisz
B3T0N
Dodano
02.12.2002 08:38:36
Nic się nie stanie wszystko zostanie bez zmian,będziesz miał zmieniony tylko klucz zamiazst np:fckgw– na inny ,który pozwoli na zainstalowanie sp1 .
A jak ci się nie spodoba to zawsze mozna zrobic przywracanie systemu
gd14
Dodano
02.12.2002 02:20:16