Zmiana cdkeya do xp w celu zassania SP1
mam pytanie co sie stanie jak zmienie klucz?
postąpie zgodnie z procedurą opisaną na stronce www.2a.pl i co sie stanie wtedy z moim systemem ustawieniami danymi...?
jestem zielony jeśli chodzi o głębszą wiedze o systemie moźecie mi pomóc? czy moge coś spiepszyc czy nie mam się czym martwić ????? i czy jak nie będe zadowolony z efektów swojej działalności to moge zrobić przywracanie systemu?
a tak wogóle to działać chce bo wolf mi się wiesza po 10 sekundach
mam ge force 2 pro i najnowszy detonator i xp prof corp bez sp1
z góry dziękuje za pomoc
postąpie zgodnie z procedurą opisaną na stronce www.2a.pl i co sie stanie wtedy z moim systemem ustawieniami danymi...?
jestem zielony jeśli chodzi o głębszą wiedze o systemie moźecie mi pomóc? czy moge coś spiepszyc czy nie mam się czym martwić ????? i czy jak nie będe zadowolony z efektów swojej działalności to moge zrobić przywracanie systemu?
a tak wogóle to działać chce bo wolf mi się wiesza po 10 sekundach
mam ge force 2 pro i najnowszy detonator i xp prof corp bez sp1
z góry dziękuje za pomoc
Odpowiedzi: 8
No grzebanie w rejestrze moźe się zakończyć tragicznie poniewarz ppzmieniearz tam gdzie nie trzeba i winda ci nie powstanie :)
Albo ktoś nie chcący usunie waźny fragment przez omyłke i kaplica. Ale prawie wszystkim to się zakończyło pomyślnie :)
A z resztą ty Leopod jesteś na tyle inteligentny aby nie rozwalić kompuś rejestru. Ale jakieś lamy mogą zakończyć źycie swojej windy na zmianie rejestru :)
Albo ktoś nie chcący usunie waźny fragment przez omyłke i kaplica. Ale prawie wszystkim to się zakończyło pomyślnie :)
A z resztą ty Leopod jesteś na tyle inteligentny aby nie rozwalić kompuś rejestru. Ale jakieś lamy mogą zakończyć źycie swojej windy na zmianie rejestru :)
Lezio111:No chyba źe rozwali sobie rejest, to wtedy winda padnie :)