Zainstalowałem RealSpeak'a i siadł :/
Witam.
Przed chwilą na drugim kompie zainstalowałem sobie programik RealSpeak ( lektor do czytania napisów w filmach divx – 149 MB ), w czasie instalacji napisał, źe chyba nie moźe dwóch plików zamienić czy coś takiego (niestety nie zapamiętałem :( ) dałem mu do tych plików ignoruj. Instalka przeleciała do końca, wszystko było OK. Napisał, źe do poprawnego działania trzeba zrestartować kompa, kliknąłem OK i się zaczęło... zrestartował się. Ledwo się wgrała tapeta znów samoczynnie się zrestartował i potem znów i tak w kółko dopóki nie włoźyłem płytki XPka. Spotkal się ktoś z czymś takim?
Aha domyślam się, źe aby uratować system muszę skorzystać z odzyskiwania systemu tylko, problem w tym iź jestem w tym trochę zielony. Wszedłem do konsoli odzyskiwania systemu i co dalej? wpisałem sobie help dla sprawdzenia komend, ale nie wiem co się dalej wpisuje i do czego. Please help me.
HooB
Przed chwilą na drugim kompie zainstalowałem sobie programik RealSpeak ( lektor do czytania napisów w filmach divx – 149 MB ), w czasie instalacji napisał, źe chyba nie moźe dwóch plików zamienić czy coś takiego (niestety nie zapamiętałem :( ) dałem mu do tych plików ignoruj. Instalka przeleciała do końca, wszystko było OK. Napisał, źe do poprawnego działania trzeba zrestartować kompa, kliknąłem OK i się zaczęło... zrestartował się. Ledwo się wgrała tapeta znów samoczynnie się zrestartował i potem znów i tak w kółko dopóki nie włoźyłem płytki XPka. Spotkal się ktoś z czymś takim?
Aha domyślam się, źe aby uratować system muszę skorzystać z odzyskiwania systemu tylko, problem w tym iź jestem w tym trochę zielony. Wszedłem do konsoli odzyskiwania systemu i co dalej? wpisałem sobie help dla sprawdzenia komend, ale nie wiem co się dalej wpisuje i do czego. Please help me.
HooB
Odpowiedzi: 19
OK, sorrki. Juź zostane na tamtym poście.
OK, sorrki. Juź zostane na tamtym poście.