Wykorzystanie procka

Mam notebooka Compaq evo N1050v z procesorem Mobile Intel Pentium 4M, 2000MHz, ele bieźąca częstotliwość taktowania to 1200MHz. Czy to jest w porządku, a moźe da się wykorzystać pełną moc procka? Wie ktoś coś na ten temat?
Ponadto 512 MB RAM, ATI Radeon IGP–340M(64 MB),XP prof., płyta HP 112A.

Odpowiedzi: 6

(sorry, ale zapomniałem się zalogować w ostatnim poscie)

:arrow: Moźe masz nowszą wersję BIOSa niź ja i dlatego nie masz tej funkcji – ale z tego co ja wiem to w tych nowszych BIOSach teź jest taka funkcja...
:arrow: Poszukaj informacji o konfigurowaniu komputera na stronach producenta ( www.hp.pl ) tam powinno być więcej.
:idea: Jak nic nie znajdziesz wejdź na Yahoo.com i wpisz Compaq EVO N1050v – znajdzie Ci wiele informacji i dodatkowe sterowniki dla Windowsa, moźe będzie równieź potrzebny upgrade BIOSu...
bajtek
Dodano
31.01.2004 18:09:28
Witam ponownie. Dzięki za dwie ostatnie podpowiedzi, ale od razu uprzedzę ja jestem strasznie zielony, ale wydaje mi sie źe w notebooku nie ma moźliwości zaglądnięcia do płyty, a co do ostatniej to jest tak źe sprzęt kupiłem na ellegro bez dokumentacji, a wchodząc do biosa to tam w ogóle nie ma takich funkcji. Ten bios jest jakiś strasznie ubogi, w stosunku np do awardbios. Moźe pod XP coś nie tak ustawione?
Anonymous
Dodano
31.01.2004 17:55:30
Anonymous:
Ale u mnie tak jest bezprzerwy nawet na zasilaczu. Ponadto jak odszukać w BIOS tą funkcję. Ja mam BIOS Phoenix. Nie doszukałem się opcji oszczędzania energii.

Informacja jak wyłączyć tą funkcję jest w dokumentacji Twojego komputera, ja w swoim teź mam BIOS Phoenixa i w instrukcji napisane jest tak:
W "Advanced Menu":
:arrow: dla modelu mobile: funkcja nazywa się "Mobile CPU SpeedStep"
:arrow: dla modelu desktop: funkcja nazywa się "CPU Throttle"
Anonymous
Dodano
30.01.2004 17:59:12
Moze jakas zworka jest przelorzona i tak sie ustawil procek albo plytka gówna cos nie chodzi prawidlowo. :roll:
Ukey
Dodano
29.01.2004 21:01:35