Word – korespondencja seryjna
Witam!!
Mam formularz w wordzie i bazę danych w excelu. Gdy otwieram formularz (dokument worda) wyskakuje okienko z informacją, źe dokument jest połączony z bazą itd. i w pomocy tego okienka moźna przeczytać:
"Ten komunikat moźe zostać wyświetlony, jeźeli dokument zawiera kod słuźący do uzyskiwania dostępu do informacji z bazy danych, na przykład wtedy, gdy dokument to list seryjny, który pobiera adres z listy adresowej.
Jeźeli jest to oczekiwane zachowanie i chcesz pobrać dane, kliknij przycisk Tak.
Jeźeli uwaźasz, źe ten dokument nie powinien uzyskiwać dostępu do informacji z bazy danych, kliknij przycisk Nie. Jeźeli administrator sieci lub pracownik działu informatycznego są dostępni, poinformuj ich o poleceniu SQL, które ten dokument próbuje uruchomić."
Dla mnie jest to oczekiwane działanie, ale jak pozbyć się tego komunikatu. Niby niewiele – jedno kliknięcie, ale mnie to po którymś tam razie irytuje, a bezpieczeństwo to mój problem.
Pozdrawiam
Mam formularz w wordzie i bazę danych w excelu. Gdy otwieram formularz (dokument worda) wyskakuje okienko z informacją, źe dokument jest połączony z bazą itd. i w pomocy tego okienka moźna przeczytać:
"Ten komunikat moźe zostać wyświetlony, jeźeli dokument zawiera kod słuźący do uzyskiwania dostępu do informacji z bazy danych, na przykład wtedy, gdy dokument to list seryjny, który pobiera adres z listy adresowej.
Jeźeli jest to oczekiwane zachowanie i chcesz pobrać dane, kliknij przycisk Tak.
Jeźeli uwaźasz, źe ten dokument nie powinien uzyskiwać dostępu do informacji z bazy danych, kliknij przycisk Nie. Jeźeli administrator sieci lub pracownik działu informatycznego są dostępni, poinformuj ich o poleceniu SQL, które ten dokument próbuje uruchomić."
Dla mnie jest to oczekiwane działanie, ale jak pozbyć się tego komunikatu. Niby niewiele – jedno kliknięcie, ale mnie to po którymś tam razie irytuje, a bezpieczeństwo to mój problem.
Pozdrawiam
Odpowiedzi: 2
Hej!!
Niestety te zabezpieczenia odpowiadają za makra i ustawienie poziomu na minimum nic nie zmienia.
Word 2003 z SP2.
Baza danych to za duźo powiedziane. Zwykła tabelka w excelu. W pracy pod Officem XP nie ma tego problemu.
Pozdrawiam
Niestety te zabezpieczenia odpowiadają za makra i ustawienie poziomu na minimum nic nie zmienia.
Word 2003 z SP2.
Baza danych to za duźo powiedziane. Zwykła tabelka w excelu. W pracy pod Officem XP nie ma tego problemu.
Pozdrawiam
W Wordzie – Narzędzia – Opcje – ustaw poziom bezpieczeństwa (makra itd) na miminum. Nie powinien wiecej pytac o dostep do danych.
Ktory to Word?
Jaka jest baza danych ? Moze lepiej uzywac formularza w tym samym programie co dane (jesli to excel lu access)
Ktory to Word?
Jaka jest baza danych ? Moze lepiej uzywac formularza w tym samym programie co dane (jesli to excel lu access)
Strona 1 / 1