Word. Blokowanie przesuwania się tabel itp itd.
Witam. Mam projekt w wordzie 97 na wypełnienie takiego dokumentu. Zrobiłem to tak, źe wkleiłem jpg i na niego nałoźyłem tabele i pola tekstowe. Przy edycji czasem sie kasuje czy to ten jpg czy sie tabela przsówa, wszystki przez np niedokładne klikniecie. Jak zablokowac, aby w tym dokumencie edytowac dało się TYLKO to gdzie mozna coś napisać a reszty nie dało sie ani przesunąc, ani skasować itp itd/\?
Projekt załączyłem. jak ktoś ma lepszy pomysł na zrealizowanie tego, tzn np w innym programie – prosze o rady, gdyź narazie zrobiłem tak jak umiałem.
Pozdrawiam i dzieki za RE:
Projekt załączyłem. jak ktoś ma lepszy pomysł na zrealizowanie tego, tzn np w innym programie – prosze o rady, gdyź narazie zrobiłem tak jak umiałem.
Pozdrawiam i dzieki za RE:
Odpowiedzi: 2
wielkie dziek za cynk :P Nie pomyślałem o tym :)
Hej!!
Czy z grupowaniem próbowałeś?
Pola tekstowe przesuń na wierzch.
Powinno zadziałać.
Pozdrawiam.
Czy z grupowaniem próbowałeś?
Pola tekstowe przesuń na wierzch.
Powinno zadziałać.
Pozdrawiam.
Strona 1 / 1