[Word] Automatyczne uzupełnianie pól - makro
Witam, mam problem z Wordem, a mianowicie mam dostępną urlopówkę dla kierowcy: http://www.transexpert.pl/images/stories/inne/zaswiadcznie.doc i stworzoną listę kierowców (imię i nazwisko, data urodzenia, nr prawa jazdy, data zatrudnienia) i potrzebowałabym pomysłu jak powiązać aby wybierając np. z stworzonego formularza (odnośnie imienia i nazwiska kierowcy) nazwisko kierowcy uzupełniałby by mi się automatycznie pozostałe dane (data urodzenia, nr prawa jazdy, data zatrudnienia)- pozostałe dane z urlopówki są niezmienne (poza danymi kierowcy i datami). Jako, że firma w której pracuje zatrudnia 250 kierowców, ciągłe wypisywanie ich danych jest kłopotliwe. Dodam, że nie miałam wcześniej do czynienia z makrami i pisaniem skryptów java, więc proszę o pomoc z dokładnym wyjaśnieniem co bym musiała zrobić.
Odpowiedzi: 1
Bez makr bym to zrobił.
1) baza danych kierowców w formie tabelki (powiedzmy excel) z polami dla każdego z kierowców, polami które mają się znaleźć w dokumencie docelowym;
2) dokument główny jako korespondencja seryjna z polami odpowiadającymi polom z tabeli
3) potem generacja dokumentu docelowego, poprzez wybranie odpowiedniego rekordu z tabeli.
Strona 1 / 1