WORD 2007 i "wyślij plik"
Używam Office 2007 dla użytkowników domowych, czyli bez Outlooka.
Jako programu pocztowego używam Thunderbirda.
Mam w WORD-ie nieaktywne wszystkie opcje wysyłania dokumentu mailem, nawet jako załącznika.
Ze strony internetowej Microsoftu wyczytałem, że jest to nie aktywne dlatego że mam nie skonfigurowanego Outloka :rolleyes:
Czy da się to obejść, czyli uaktywnić wysyłanie plików z poziomu WORD-a za pomocą domyślnego programu pocztowego ?
Odpowiedzi: 4
W zasadzie to Oultook był tylko zainstalowany. Nie używałem go i jakoś nie pamiętam bym go konfigurował - czyli ustawił przynajmniej jedno konto pocztowe.
Czyli dobrze rozumiem, Outlook był również skonfigurowany i"przekazywał" informację do domyślnego programu pocztowego (Thunderbirda)?
Może i tak.
Ale przy poprzedniej wersji pakietu z Outlookiem ikony (opcje) wysyłania były aktywne, a ich użycie powodowało włączenie tegoż Thunderbirda.
Raczej nic z tego nie będzie ponieważ na ten moment Thunderbird nie ma zaimplementowanej obsługi MAPI co jest niezbędne aby ta funkcja działała. Jest kilka innych programów pocztowych oprócz OE i Outlooka, które tą technologię wspierają, ale nie TB.
Strona 1 / 1