WinXP nie chce się odpalić :–(((
Witam. Odwaliłem "niezły" numer i teraz mam "bałagan w oczach". Dlatego proszę o pomoc. Mam dysk podzielony na partycje. Chciałem powiększyć partycję z zainstalowanym WinXP i korzystając z PartitionMagic v.8 połączyłem dwie sąsiadujące ze sobą i sformatowane w NTFS partycje , nadając im nazwę partycji z zainstalowanym systemem. Po akceptacji i restarcie "cośtam się działo" no i w końcu wyskoczył jakiś błąd. No i znowu restart i ...!!!komunikat " PartitionMagic(xmnt2002.exe). Is unable to read the batch file. Verify that the system32 directory is not compressed or corrupt". No i naciśnięcie Any Key powoduje uruchamianie się systemu, które trwa w nieskończoność. Nie doczekuję się ekranu logowania. Pomóźcie, proszę. Napewno domyśliliście się , ze jestem kompletnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam
Odpowiedzi: 8
W komunikacie (w pierwszym poscie) pisze o bledzie w folderze system32, wiec na dobra sprawe nie wiadomo czego dokladnie mu brakuje. Czy tez samych plikow "systemowych", czy tez walniety jest doslownie caly.
Naprawe przeprowadza sie botujac komputer z plyty i w odpowiednim momencie wciskajac literke "R" – napraw. System uzupelnia ewentualne braki. Z kolei czym innym jest nalozenie systemu na system istniejacy. W tym samym oknie naciska sie "Instaluj" i dopiero w nastepnym – "Napraw".
Naprawe przeprowadza sie botujac komputer z plyty i w odpowiednim momencie wciskajac literke "R" – napraw. System uzupelnia ewentualne braki. Z kolei czym innym jest nalozenie systemu na system istniejacy. W tym samym oknie naciska sie "Instaluj" i dopiero w nastepnym – "Napraw".