Usb
Witam.Mam problem z USB...podlaczam kabel USB do Motoroli i wyskakuje mi komunikat " nie rozpoznano urzadzenia USB " nie wiem co robic,probowalem juz jakies sterowniki wgrywac itd.
prosze o pomoc!
prosze o pomoc!
Odpowiedzi: 6
Seeker – szkoda, źe przez net nie da się przesłać skrzynki piwa ....
Zadziałałem wg. Twojej instrukcji i poszło bez problemów.
Wielkie, wielkie dzięki !!!
Zadziałałem wg. Twojej instrukcji i poszło bez problemów.
Wielkie, wielkie dzięki !!!
Jeśli to nie laptop , to podczas startu komputera wciśnij "delete"
Po wejściu do BIOSu w dziale Integrated Peripherals ustaw na "enabled" wszystko co w nazwie "USB" posiada . Po uaktywnieniu klawiszem "ESC" wróc do gł ekranu BIOSu wciśnij F10 i potwierdź "Enterem"
Po wejściu do BIOSu w dziale Integrated Peripherals ustaw na "enabled" wszystko co w nazwie "USB" posiada . Po uaktywnieniu klawiszem "ESC" wróc do gł ekranu BIOSu wciśnij F10 i potwierdź "Enterem"
Hmm...
Jak juź pisałem jestem kompletnym laikiem.
W jaki sposób mogę uaktywnić usb w biosie? (Prosiłbym o opis dla laika :D )
W menagerze urządzeń nie znalazłem kontrolerów usb, więc rozumiem, źe nie zostały uaktywnione.
Jak juź pisałem jestem kompletnym laikiem.
W jaki sposób mogę uaktywnić usb w biosie? (Prosiłbym o opis dla laika :D )
W menagerze urządzeń nie znalazłem kontrolerów usb, więc rozumiem, źe nie zostały uaktywnione.
Leyton2:W menagerze urządzeń (porty COM1 i COM 2) pojawia się informacja, źe urzadzenia działają poprawnie, brak konfliktów i sterowniki teź są OK.
Te porty z USB nie mają nic wspólnego do nich nic przecieź nie podłączasz.
Z USB jest tak źe uaktywnione muszą być wpierw w BIOSie, następnie w tym samym menadźerze urządzeń w którym znalazłeś te COMy musi być wpis "kontrolery usb"
Jeśli są sprwadź czy nie ma konfliktów, jeśli nie ma są nie włączone.