Uaktualnienie do Visty
No i mam ,w koncu wczoraj dotarla do mnie Vista- ULTIMATE BOX, ale od poczatku, kupilem windowsa xp, jak kazdy zarejestrowalem sie na stronie moduslink zaplacilem przelewem 15,56 Euro + 85zl. za przelew przeslalem dokumenty do weryfikacji . Wszystkie etapy przeszedlem ok, nawet dostalem maila ze mam oczekiwac na przesylke 4-6 tygodni. Po pewnym czasie wchodze na strone moduslinka i co sie okazuje? moje zamowienie zostalo anulowane? No to zaczyna sie korespondencja mailowa , okazuje sie ze moich pieniedzy nie maja na koncie i zamowienie zostalo anulowane, to ze przeslalem do nich dokumenty potwierdzajace moja wplate to nic nie znaczy. Korespondecja trwala 1.5 miesiaca i nic.
I uwaga wpadlem na pomysl aby skontaktowac sie z polskim oddzialem microsoftu w Warszawie, opisalem cala moja sprawe dolaczylem w zalacznikach zeskanowane dowody przelewu. Po dwoch dniach otrzymalem maila ze moja reklamacja zostala uznana i prosza mnie o podanie adresu na jaki maja przeslac Viste. Jakie bylo moje zaskoczenie kiedy otrzymalem poczta kurierska Windowsa Viste Ultimate wersje komercyjna 32/64 BIT z przeprosinami za niedogodnosci jakie mnie spotkaly. Jezeli ktos ma podobny problem do mojego piszcie reklamacje na adres pomoc@microsoft.pl . Pozdrawiam i powodzenia
Odpowiedzi: 1
No prosze. Nie taki MS zły jak go malują ;)
Strona 1 / 1