Tworzenie sieci bezprzewodowej !!! HELP !!!
Opisze całą sytuacje, aktualnie w domu mam sieć LAN jest w niej mój komputer i mojego brata. Sieć chodzi na switchu do którego jest podłacząne ucządzenie dostępowe ASMAXA, które łaczy się z netem (Neo 128kbits) . Chciałbym zrobić sieć z moim przyjacielem, jego dom jest oddalony o jakies 900 m, jedynymi przeszkodami są inne domy, których nie brak. Myslalem nad siecią radiową np. dzieki takiej antence
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4135
chciałbym ją podłączyć do mojego switcha kablem UTP tylko jak to zrobić czy potrzebny bedzie jakis konwerter na kabel UTP ? Prosze o pomoc bo jestem w tym zupełnie ,,zielony". Chodzi mi o dobre i TANIE rozwiązanie dla mnie i mojego kumpla. On tez w domu ma sieć zrobioną tak samo jak i ja, więc jemu teź najlepiej aby było podłączono do switcha. I jeszcze jedno jaki moźemy uzyskać transfer danych i od czego to zaleźy ???
Z góry wielkie dzięki !!! :) :)
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4135
chciałbym ją podłączyć do mojego switcha kablem UTP tylko jak to zrobić czy potrzebny bedzie jakis konwerter na kabel UTP ? Prosze o pomoc bo jestem w tym zupełnie ,,zielony". Chodzi mi o dobre i TANIE rozwiązanie dla mnie i mojego kumpla. On tez w domu ma sieć zrobioną tak samo jak i ja, więc jemu teź najlepiej aby było podłączono do switcha. I jeszcze jedno jaki moźemy uzyskać transfer danych i od czego to zaleźy ???
Z góry wielkie dzięki !!! :) :)
Odpowiedzi: 2
antene musisz podlaczyc do Wireless Access Pointa !!! a dopiero pointa do switcha wtedy bedzie dzialalo no i musi byc spelniony podstawowy warunek wydocznosc optyczna pomiedzy wami (jak staniesz na dachu musisz widziec dom swojego kolegi)
napisales ze kolega tez ma switch wiec tak samo jak ty musi kupic access pointa
transfery zaleza od urzadzen jakie zamontujecie i od konfiguracji sieci 1/2/5.5/11/22 Mbps
pozdrawiam
mumol
napisales ze kolega tez ma switch wiec tak samo jak ty musi kupic access pointa