tryb zgodności z xp
hey:).
Mam program analog X script defender , program ,któty jest zgodny z systemem 98–2000. Nie wiem nawet czy działa na moim xp. Czy moźna wplynąć na kompatybilność pracy w xp ?
Mam program analog X script defender , program ,któty jest zgodny z systemem 98–2000. Nie wiem nawet czy działa na moim xp. Czy moźna wplynąć na kompatybilność pracy w xp ?
Odpowiedzi: 6
Dzięki... Przetestuję go i Ci powiem, czy mi pomógł z kilkoma programami :D
A o to ten pliczek co gom obiecał – jak pomoźe Super jak nie, to go (!?!) wyrzuccie :wink:
hmm – co prawda nie jestem jakimś programistą, nie uźywam wyrafinowanych programów ale po zainstalowaniu WINQ10 MOJE problemy z uruchomieniem progsów pod XP jakby zniknęły a jesli chodzi o działanie i spełnanie swoich zadań to tez nie narzekam. Ale cóź moźe i to zaleźy od tego co kto uźywa (jaich programów :!: :?: :!: ) – u mnie jak narazie OK.
Pozdrawiam :wink:
PS Pliczek zapodam przy okazji (bo po ostatnim formacie gdzieś sie zawieruszył) :cry: :wink:
PS2 A jesli chodzi o tytułowy prgram to go nieznam wiec niebede siewypowiadał :?
PS Pliczek zapodam przy okazji (bo po ostatnim formacie gdzieś sie zawieruszył) :cry: :wink:
PS2 A jesli chodzi o tytułowy prgram to go nieznam wiec niebede siewypowiadał :?
hmm – co prawda nie jestem jakimś programistą, nie uźywam wyrafinowanych programów ale po zainstalowaniu WINQ10 MOJE problemy z uruchomieniem progsów pod XP jakby zniknęły a jesli chodzi o działanie i spełnanie swoich zadań to tez nie narzekam. Ale cóź moźe i to zaleźy od tego co kto uźywa (jaich programów :!: :?: :!: ) – u mnie jak narazie OK.
tbrally:Co do tego co napisał Pawek to sie przychylam ale przyznam szczerze źe napatoczył mi sie przypadkiem taki mały pliczek WINQ10 który spowodował źe wszystkie, dosłowne wszystkie programy mi zaczęły chodzić pod XP. :wink:
Nom... Chodzić, a działać i spełniać swoej zadanie to róźnica... W wypadku tego konkretnego programu nie do przeskoczenia...