!!!!TPSA oszukała NEOSTRADE640!!!!

UWAGA!!!!! TPSA bezprawnie obciegla przestrzen hostingowa!!!!!

Osoby które: podpisały umowę na NEOSTRADĘ PLUS
w okresie wrzesien – grudzień 2003 na czas 12 Miesięcy oraz:
– na stronie hostingowej mają całkowitą przestrzeń 50MB
– na pisemnej umowie mają napisane NEOSTRADA PLUS w treści/załącznikach
– na wydruku z konfiguracji z procesu rejestracyjnego jest "Rodzaj usługi:
Neostrada plus"
– na FV abonament za neostradę to "Neostrada TP 640."

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Jak potwierdzają moje rozmowy z TPSA oraz konsultacja z osobą dobrze
zoriętowaną w prawie
Telekomunikacja bezprawnie ograniczyła przestrzeń hostingową ze 100MB do
50MB dla
osób wykupujących usługę NEOSTRADA PLUS.
Dlatego, źe w bieźącym cenniku
http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=cennik_neostrada_plus
Aby zmienić plan taryfowy wymagane jest podpisanie aneksu!
W związku z czym obcięcie 50MB moźna uznać za nie wywiązywanie się TPSA z
umowy a co za tym
idzie odzyskanie abonamentu za okres maj–sierpień.

Osoby takie powinny zgłościć problem albo poleconym do biura reklamacji pod
adresem znajdującym się na fakturze
ew. telefonicznie (odradzam chyba, źe nagracie rozmowę – informując
oczywiście rozmówcę o tym fakcie) prosząc
o nazwisko rozmówcy i nr reklamacji oraz źądając odpowiedzi pisemnej
powołując się na Kodeks Cywilny.
Gdzie określone jest iź odpowiedź negatywna ma być w formie pisemnej w ciągu
14 dni.
W przypadku nieotrzymania odpowiedzi pisemnej po 14 dniach +5 do 8 dla
poczty sprawa jest prawie wygrana.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać mniej więcej treść:
Wykupiona usługa – NEOSTRADA PLUS
nie było aneksu do umowy.
na fv otrzymuję NEOSTRADA TP a więc usługę niewykupioną
Cennik na dzień dzisiejszy mówi o 100MB przestrzeni.
Jeźeli zmieniono plan taryfowy to wykonano to bezprawnie,
a jeźeli nie to wykupiona usługa nie jest zgodna z obowiązującym
regulaminem i cennikiem.
W związku z powyźszym źądam przywrócenia stanu zgodnego
z umową oraz cennikiem i zgodnie z regulaminem, źądam
zwrotu abonamentu za okres nienaleźytego świadczenia usługi.

W przypadku formy pisemnej dobrze byłoby dopisać
iź kopia tego listu została wysłana do:

–Urzędu ochrony Konkurencji i Konsumenta
–Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty

I wysłać takowe kopie na adresy podane poniźej.
Wraz z informacją iź jest to treść zgłoszenia reklamacyjnego z dnia....

Niestety takie działanie kosztuje 10zł ale wydaje mi się, źe zyski mogą być
znaczące.

Adresy Urzędów

URZĄD REGULACJI TELEKOMUNIKACJI I POCZTY
ul. Kasprzaka 18/20, 01–211 Warszawa

Urzędu ochrony Konkurencji i Konsumenta
poczczególne delegatury:

ul. Powstańców 41a, 40–024 Katowice
Pl. Szczepański 5, 31–011 Kraków
ul. Walońska 3–5, 50–413 Wrocław
Al. Piłsudskiego 8, 90–051 Łódź
ul. Dolna 3–go Maja 5, 20–079 Lublin
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00–950 Warszawa
ul. Zielona 8, 61–851 Poznań
ul. Jagiellońska 34, 85–097 Bydgoszcz
ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80–824 Gdańsk

Zasięg terytorialny jest na stronie
http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=delegatury&lang=0&samSession=28f8e1787adfc6769ce52e74e4319904

Odpowiedzi: 0

Szymon Grabiński
Dodano:
15.08.2004 13:11:32
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0