Tes4 Oblivion

No wiec mam zamiar qupic sobie obliviona i mam pytanie czy:
a) pojdzie na:
Athlon 2ghz
Ram 512
Radeon 9550 – 128mb

b) jesli pojdzie to czy na minimalnych ustawieniach bedzie sie cial?

ps. Wina mam Xp home edition :P

Odpowiedzi: 8

[quote="krzysiekp"]twoja karta jest za słaba. Na moim kompie w opisie na srednich detalach i roz. 1024x 768 gra na zewnątrz (w lesie) miała 28 – 30 fps. Ale działała by lepiej ale nie włączyłem w pliku ini. obsługi procesorów 2 rdzeniowych.
Gra ci niepociągnie.Jedynie moźesz czekać na wersję OLDBlivion . Będzie to wersja na nieco starsze komputery. Ale kiedy i gdzie nie wiem.

Ps. wersja OLDBlivion spokojnie będzie ci działać.
ps2. Wiem źe da się zwykłego obliviona odpalić bez pixel shader ale nie pamiętam jak i miałbyś ok. 6 fps.[/quote]
napisałem źe nie pamiętam jak to zrobić. Wejdź chociaź na forum lub poczytaj na stronie internetowej www.oblivion.pl . oficjalna strona tej gry
krzysiekp
Dodano
03.05.2006 18:34:13
  • arteck 20.05.2006 14:35:20

    <P>Gra powinna ci chodzić bez problemu. Ja mam athlon 3000+ 64 bit ustawiony na 2GHz, 1024 ramu, i krtę GeForce 5500. Wszystko on i chodzi beż przycinania się.</P> <P>Pozdro.</P> <P>&nbsp;</P>

  • Yarema_one 06.06.2006 23:44:27

    jeśli kogoś jeszcze interesuje to http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=plikownia&amp;akcja=plik&amp;menu=main&amp;file_id=41&amp;PHPSESSID=f93658d0f59aba2ed25110b51461521c tu jest OLDBlivion.

  • Aryam 13.06.2006 00:10:10

    A tu oficjalna strona: http://www.oldblivion.com/<br>Po najnowszą wersje najlepiej tam się udać. Muszę przyznać, że całkiem niezłe efekty na niektórych konfiguracjach.<br>

  • marecki_ 02.07.2006 16:42:33

    Mam pytanko gdzie trzeba powklejac pliki z oldoblivion .<br>

  • afgan 03.07.2006 20:52:17

    Nie sluchaj tych borockow heheh<br>gra ci pojdzie spokojnie nawet na srednich detalach wlaczajac HDR ale jest jeden warunek ktory musisz spelnic a mianowicie ram jesli masz 1G ramu to gra bedzie smigac jak maly samolocik ale jesli bedziesz mial 512 ramu to nawet najszybszy procek i karta na swiecie nic tu nie zdzialaja ram ram ram i jeszcze raz ram 1GB ramu to podstawa dla tej gry zapewniam cie moj komp to procek 2.8 geForce 6600 i 1 GB ramu i gra smiga na full detalach i chodzi plynniutko !!! wczesniej mialem 512 i sie ciela dlatego dokupilem druga kosc i jest git<br>

  • marecki_ 08.07.2006 12:59:11

    Mam pytanie da sie odpalic oblivion na 256 ramu <br>

  • Aryam 08.07.2006 13:13:50

    Uruchomić to się może uruchomi, ale będzie całkowicie niegrywalny.<br>

  • krzysiekp 12.07.2006 14:49:10

    UWAGA. TEN POST ZOSTAŁ SKOPIOWANY. JEGO AUTOREM JEST MARECZQ z forum NVISION<br><br><br>Poradnik modyfikowania pliku .ini do gry Oblivion<br><br><b>Wstęp – co jak i gdzie</b><br><br>Na początku robimy wszelkie modyfikacje na pliku Obvilion.ini będącym w:<br>Moje Dokumenty/My Games/Obvilion<br>Ważne, by nie zmieniać pliku .ini znajdującego się w katalogu z grą !!! :)<br><br>Teraz druga uwaga; wiele z tych opcji może powodować widoczne błędy graficzne, a nawet wysypywanie się gry!! Więc na wypadek zróbcie kopię pliku Obvilion.ini !!! Jest też drugi sposób na zapisanie zmian. Przed komendą można postawić „ ;” np.:<br>;uNumDepthGrids=3<br>uNumDepthGrids=1<br>Gra się wtedy bez problemów włączy, a my będziemy pamiętać, co zmieniliśmy!<br><br>Sporo opcji może się powtórzyć w dziale polepszanie grafiki jak i w dziale płynność gry :)<br><br>Zawsze najpierw będę podawał wartość komendy, jaką mam w Pliku .ini z ustawnikami w grze na maksymalną jakość. Po opisie komendy, jaką można maksymalną ustawić aby mieć najlepszą jakość albo najlepsza wydajność (zależy od działu) <br><br><span>----------- V 4.0</span><br><br>Testy wydajnościowe (ile dana opcja zwiększa-zmniejsza ilość klatek na sekundę) robione na oto takich sprzętach (z czasem dodam do wszystkich opcji zysk FPS… ale na razie tam gdzie ma to największe znaczenie!!!:) ) Od razu mówię że dla każdego zestawu są inne ustawienia graficzne, więc nie traktujcie tego jak benchmarka!!!:) To ma tylko pokazać ile mniej więcej zyska/straci fps człowiek mający podobny sprzęt? <br><br>High End: x1900xtx lekkie OC, 2GB ramu, X23800@2650mhz <br>Hight Middle End: 6800gt@ ultra, 2 GB ramu, AMD 64 3000@2200mhz<br>Middle End: x800 pro@xt pe, 1 GB ramu, Barton 2800@2200mhz<br>Low Middle End: 6200@6600@lekkie OC, 512 mb, AMD 64 3000@1800mhz<br>Low End: Geforce 4Ti4800SE@pełne 4800, 512mb, Sempron 2600@1.6mhz<br><br>Low Middle End i Low End nie są testowane w dziale polepszanie grafiki (gdyż uznałem że to nie ma sensu… bo jak jakaś opcja obciąża kartę to I tak ten zestawik tego nie pociągnie, a jak nie obciąża nada opcja żadnego zestawu to napisze to wyraźnie) <br><br>W dziale zwiększanie płynności gry jest odwrotnie. Wielu opcji porostu nie testowałem na 3 górnych zestawach, bo uznałem to za bezsensowne (kto by na takiej karcie jak 6800 posuną się do takiego radykalnego rozwiązania jak wyłączenie głów) <br><br>Na koniec dodam, że wszelkie modyfikacje robicie na własne ryzyko!!!:)<br><br><br><b>Część pierwsza – polepszanie grafiki</b><br><br>Na razie będzie to wersja bez screenów, co najwyżej linki do innych serwisów. Potem postaram się podokładać screeny jak każda opcja wygląda w praktyce. Na razie tylko Opisy. Nie podaje tez komend .ini które możemy zmienić za pomocą opcji grze. Takich jak HDR czy bloom. Tylko te, które można tylko zmienić za pomocą pliku .ini albo polepszyć to, co oferuje gra:)<br><br>Zacznę od najbardziej znanych 3 opcji które krążą w sieci, polepszają one nasz zasięg widzenia, widzimy więcej i ładniej dzięki tym opcjom;) :<br><br>uGridDistantTreeRange=15<br>Jest to opcja odpowiedzialna za odległość widzenia drzew. Zwiększenie jej powoduje, że będziemy widzieć drzewa dalej, zmniejszenie że szybciej będą nam znikać z widoku. Max dla tej opcji to 100 i daje najlepszą jakość (najdalszy zasięg widzenia drzew). Osobiście uważam, że powyżej 70 nie ma już widocznego efektu, ale jeszcze nie przeszedłem całej gry!!:) Ta wartość ma bardzo znaczący wpływ na wydajność gry!!<br>uGridDistantTreeRange=100<br><br>uGridDistantCount=25<br>Jest to opcja odpowiedzialna za widzenie obiektów. Im wyższa wartość, tym więcej obiektów będziemy widzieć w oddali (takich jak ruiny …) Maksymalna wartość to 200<br>Ta wartość ma bardzo znaczący wpływ na wydajność gry!!<br>uGridDistantCount=200<br><br>uGridsToLoad=5<br>Natomiast to odpowiada za widzenie jakości podłoża. Im większa wartość tym dalej będziemy widzieć ładne podłoże Max wartość to 11. Ja polecam włączyć, 10 bo wyraźnie mniej spowalnia kompa a i tak już sporo widać zysku w jakości!! Ta wartość ma bardzo znaczący wpływ na wydajność gry!!<br>uGridsToLoad=11<br><br>Tutaj pokazanie spadku fps powyższych opcji taka by odpowiednio je dobrać:<br>Ustawienia 100 200 11<br>High End: Spadek 10 – 15 fps<br>High Middle End: Spadek 12 – 16 fps<br>Middle End: Spadek 12 – 16 fps<br>Ustawienia 30 50 7<br>High End: Spadek 3-5 fps<br>High Middle End: Spadek 3-6 fps<br>Middle End: Spadek 7-8 fps<br><br>uNumDepthGrids = 3<br>Niestety opcja uGridsToLoad powoduje pewne błędu w odbiciach wody. Ta opcja odpowiada właśnie za głębie odbicia i pozwoli uniknąć błędów w odbiciu w wodzie. Zmieńcie ją na 1. Nie ma wpływów na FPS. <br>uNumDepthGrids = 1<br><br>Te 4 komendy są odpowiedzialne za odbicia w wodzie. Włączenie każdej z nich spowoduje dołączenie kolejnego typu Obiektów do odbić w wodzie. Trochę zżera grafiki, ale nie tak wiele a polepsza znacznie jakość wody!!!<br><br>bUseWaterReflectionsMisc=0<br>Ustawienie na 1 powoduje, że w wodzie będą odbijać się przedmioty i małe obiekty.<br>bUseWaterReflectionsMisc=1<br><br>bUseWaterReflectionsStatics=0<br>Ustawienie na 1 powoduje, że wszelakie statyczne obiekty dużych rozmiarów (jak ruiny, czy molo) będą się odbijać w wodzie.<br>bUseWaterReflectionsStatics=1<br><br>bUseWaterReflectionsTrees=0<br>Ustawienie na 1 spowoduje że zobaczymy drzewa w wodnym odbiciu.<br>bUseWaterReflectionsTrees=1<br><br>bUseWaterReflectionsActors=0<br>Ustawienie na 1 pozwoli zobaczyć odbicia postaci w wodzie.<br>bUseWaterReflectionsActors=1<br><br>Tutaj pokazanie spadku fps powyższych opcji. <br>High End: Spadek 4 fps jak się patrzy na wodę <br>High Middle End: Spadek 6 fps jak się patrzy na wodę<br>Middle End: Spadek 5 fps jak się patrzy na wodę<br><br><br>Teraz zajmę się ustawnieniami trawy, aby było jej więcej widać:<br>fGrassEndDistance=3000.0000<br>Ta opcja jest odpowiedzialna za widzenie trawy, czyli im wyższa, tym więcej trawy będziemy widzieć Nie wiem jakie jest Maksimum dla tego ale powyżej 10000 ja nie widziałem różnicy. BARDZO pamięciożerne!!<br>fGrassEndDistance=10000.0000<br><br>fGrassStartFadeDistance=2000.0000<br>Ta opcja jest uzależniona od poprzedniej. Musi być mniejsza niż fGrassEndDistance. Jest odpowiedzialna za zanikanie trawy. Kiedy trawa ma zaczynać zanikać nim nie będzie już widoczna w polu widzenia. Najlepiej ustawić o 1000 mniej niż fGrassEndDistance.<br>fGrassStartFadeDistance=9000.0000<br><br>Tutaj pokazanie spadku fps powyższych opcji. <br>High End: Spadek 3 fps na zewnątrz<br>High Middle End: Spadek 6 fps na zewnątrz<br>Middle End: Spadek 5 fps na zewnątrz<br><br><br>Teraz cienie:) :<br>iCanopyShadowScale=512<br>Jest to opcja odpowiedzialna za rozmycie jak i ostrość cieni. Wartości zmieniać można tylko co 8. Im niższa wartość, tym cienia są bardziej rozmyte. Im wyższa, tym ostrzejsze. Nie ma to wielkiego wpływu na wydajność ale może trochę poprawić jakość. Ja osobiście polubiłem najbardziej 256, bo są cienie trochę bardziej rozmyte.<br>1024 -dla mnie było jakieś takie brzydkie, to samo 128 . Innych nie próbowałem.<br>Nie ma wpływu na FPS(albo bardzo minimalny)<br>iCanopyShadowScale=256<br><br>bGrassPointLighting=0<br>Ta opcja odpowiada za świecenie się trawy. Z prostego zamienia je na zaawansowane. Bardzo polepsza jakość widzenia. Zmiana na 1 zwiększy znacznie jakość trawy, jak i HDR, niestety kosztem sporej ilości fps<br>High End: Spadek o 3 fps jak fGrassEndDistance=3000.0000 a jak 9000.000 to aż 5 fps<br>High Middle End: Spadek o 4 fps jak fGrassEndDistance=3000.0000 a jak 9000.000 to aż 6 fps<br>Middle End: Spadek o 2 fps jak fGrassEndDistance=3000.0000 a jak 9000.000 to aż 5 fps<br>Ostni zestaw ma leprza wydajność bo ma wyłączone HDR<br><br>bGrassPointLighting=1<br><br>iMaxGrassTypesPerTexure=2<br>Ta opcja odpowiada za ilość typów tekstur trawy. Zwiększenie jej powoduje, że więcej różnych tekstur będzie się ładować. Z tego, co czytałem w sieci to najlepiej ustawić na 4, bo wtedy wszystkie rodzaje trawy widać.<br>Mały spadek fps. Na Wszystkich Middle ok. 1 – 2 fps na High End nie ma różnicy. <br>iMaxGrassTypesPerTexure=4<br><br>iMinGrassSize=25<br>Ta opcja powoduje zwiększenie wielkości trawy. Max to 200. Nie odczułem straty fps znacznej (może 1 fps na słabszym sprzęcie) <br>iMinGrassSize=200<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.0<br><br>bForceFullLOD=0<br>Spowoduje to polepszenie jakości drzew. Są wyraźnie ładniejsze, a i fps nie za bardzo spada. POLECAM.<br>Spadek FPS wszędzie ok. 1 fps jak widoczność drzew jest na podstawowe. Odradzam włączać nawet na SLI czy CF jak damy maxymalną widoczność drzew. <br>bForceFullLOD=1<br><br>bEquippedTorchesCastShadows=0<br>Włącza cienie rzucane przez Pochodnie. Bardzo ładny efekt, a niewiele obciąża. W sumie dlaczego tego nie ma na auto to nie wiem:). Na High Middle nie ma różnicy w wyświetlanych fps. Ale już w Low Middle starta 2-3 fps jak się wyciągnie pochodnie. <br>bEquippedTorchesCastShadows=1<br><br>bDoStaticAndArchShadows=0<br>Dodaje dodatkowe cienie rzucane przez Obiekty. Starta 1-2 fps na każdym sprzęcie jak te cienie widać.<br>bDoStaticAndArchShadows=1<br><br>bDoActorShadows=0<br>Dodaje dodatkowe cienie postaci. Starta 1-2 fps na każdym sprzęcie jak te cienie widać.<br>bDoActorShadows=1<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.6<br><br>bDrawShadows=0<br>Włączenie tego na 1 powinno wyładnić cienie... U mnie nie widać różnicy !!! I FPS tez wszędzie taki sam.<br>bDrawShadows=1<br><br><span>----------------- v 0.4</span><br><br>fDecalLifetime=10.0000<br>Ta opcja odpowiada jak długo widzimy krew Ustawienie na 10.0000 oznacza że widzimy przez 10 sekund. Włączenie na 1200.0000 pozwoli widzieć krew przez 20 minutek (podziękowania dla Tymek)<br>High End: Strata 1-2 fps po 10 sekundach podczas walki<br>High Middle End: Strata 1-2 fps po 10 sekundach podczas walki<br>Middle End: Strata 1-2 fps po 10 sekundach podczas walki<br>fDecalLifetime=1200.0000 <br><br>iMaxDecalsPerFrame=10<br>Zwiększa ilość cząsteczek krwi przypadająca na jedną klatke podczas walki. 10 daje 10 cząsteczek a 500 daje 500 cząsteczek. (podziękowania dla Tymek) <br>High End: Tutaj mam jakąś dziwną przypadłość… spadek prawie 6 fps…<br>High Middle End: Spadek 1 fps<br>Middle End: Spadek 1 fps<br>iMaxDecalsPerFrame=500 <br><br>fMinBloodDamage=1.0000<br>Im NIŻSZA wartość tym więcej krwi... U mnie na -11 po prostu jest potoka krwi! Polecam dla maniaków KRWI .(podziękowania dla Tymek)<br>High End: Bez spadku fps<br>High Middle End: Bez spadku fps<br>Middle End: Spadek 1 fps <br>fMinBloodDamage=-11.0000<br><br>fSpecualrStartMax=1000.0000<br>Zwiększenie opcji spowoduje zwiększenie widoczności i oddziaływania „specular lighting”. 2000 jest idealne dla mnie. Dodaje troszkę światełek :P<br>High End: Jak jest dużo świateł spadek 1 fps… <br>High Middle End: Jak jest dużo świateł spadek 3-4 fps… <br>Middle End: Jak jest dużo świateł spadek 3-4 fps… <br>fSpecualrStartMax=2000.0000<br><br>uGridDistantTreeRangeCity=4<br>Prawie to samo co uGridDistantTree tylko że w mieście. Osobiście w mieście nie widac różnicy za wielkiej. No ale jak ktoś chce widzeć od razu drzewa to dlaczego nie??:)<br>High End: Strata 2-3 fps jak sporo drzew w mieście jest<br>High Middle End: Strata 2-3 fps jak sporo drzew w mieście jest <br>Middle End: Strata 2-3 fps jak sporo drzew w mieście jest<br>uGridDistantTreeRangeCity=11<br><br>uGridDistantCountCity=4<br>To samo co wyżej tylko dotyczy obiektów. To już w mieście ma znaczenie. <br>High End: Strata 5-7 fps w Imperial City <br>High Middle End: Strata 5-7 fps w Imperial City <br>Middle End: Strata 5-7 fps w Imperial City<br>uGridDistantCountCity=11<br><br>fLandTextureTilingMult=2.0000<br>Ma to związek jakiś z renderowaniem tekstur ziemi. Do końca nie wiem o co biega. Ale po włączeniu na 10.0000 odczułem ogromny spadek fps a jakość ziemi moim zdaniem nawet się pogorszyła. Taka ciekawostka do sprawdzenia dla ciekawskich.<br><br>uDepthRange=125<br>Ta opcja kontroluje przejrzystość wody. Im większa tym mamy czystszą wodę. Nie wpływa znacznie na ilość fps. <br>uDepthRange=250<br><br>fSurfaceTileSize=2048.0000<br>Jest to tak jak by siatka wody. Im mniejsza wartość tym będziemy częściej widzieć jakieś zachwiania wody, czy nierówności. Nie wpływa na fps. Ale też nie eksperymentowałem z tym bo dla mnie nie ma sensy.<br>fSurfaceTileSize=1024.0000<br><br>BlurShaderHDRInterior<br>Wszelkie opcje w pliku .ini pod tym znacznikiem odpowiadają za HDR wewnątrz budynków. Nie będę wszystkiego tłumaczył. Jak ktoś chce wzmocnić lub osłabić HDR to polecam. <br><br>BlurShaderHDR<br>To samo co wyżej tylko że dla HDR wszędzie a nie tylko wewnątrz.<br><br>BlurShader<br>Opcje pod tym odpowiadają za Blooma.<br>Polecam ustawić tak wtedy będzie wyglądał znacznie bardziej jak HDR!!! :<br>fSkyBrightness=0.7000<br>fAlphaAddInterior=0.8500<br>fBlurRadius=0.0600<br>iNumBlurpasses=3<br>iBlendType=2<br><br><br>Taka uwaga jeszcze ode mnie - zaznaczenie opcji Self Shadows w Menu gry u mnie pwoduje więcej błędów niż ładności:) Osobiście ją wyłączam i tak polecam zrobić wszystkim (a napewno posiadaczom Radeonów) smile.gif ... Swoja drogą po wyłączeniu nadal małe cienie widać na twarzy czy na zbroi ale juz nie tak dużo... niestety z włączoną opcją jest bardzo wiele błedów graficznych. Np. zwierzaki wyglądają jakby były w czarne paski-cienie:) Może to wina Radeonów, bo jak niestety wiadomo ogólnie mają problemy z cieniami:(<br><br><br>To jeszcze nie wszystko, będę to jeszcze aktualizował !!!<br><br><br><b>Część druga – zwiększanie płynności gry</b><br><br>Jest to bardzo szybki poradnik jak zwiększyć płynność w grze, na dokładniejszy trzeba jeszcze poczekać (czyli jak zwiększyć fps i jakość zarazem).<br><br>Po pierwsze dla posiadaczy kart Nvidi zainstalujcie sterowniki 84.25 to jest jakieś 10% fps w górę. Następnie zmiencie w ustawieniach sterowników w dziale "Additional Direct3D Settings" wartość "Max Frames to render ahead" 3 na 0. Doda to kolejne 10-20%. Aby ta opcja była dostępna trzeba ściągnąć coolbits stąd:<br><a href="http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815" target="_blank">http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815</a> plik .reg i go włączyć!!!<br><br>Dla posiadaczy ATI jest jedna rada, aby wyłączyć w sterownikach AI. Podobno dodaje kopa. Ja tego u siebie nie zauważyłem. Ale co dziwnie włączenie Advanced AI nie dodaje żadnych FPS u mnie:).<br><br>Teraz szybkie sztuczki w pliku .ini (jak mówiłem jest to tylko szczyt góry lodowej, po więcej będziecie musieli poczekać).<br><br>bUse Joystick=1<br>Ustawienie na 0 wyłącza Joystick. Po pierwsze dodaje to 1-2 fps a po drugie przez tą opcje mogą być problemy z klawiaturą.<br><br>bDSoundHWAcceleration=1<br>Ustawienie na 0 spowoduje wyłączenie Acceleracji dźwiękowej. Trochę gorsza jakość dźwięku ale u niektórych nawet 10 fps więcej!!!:)<br>A jak to jest w praktyce?? (to już dodane po testach) . Niestety wszędzie dodaje 1-2 fps nie więcej. <br>bDSoundHWAcceleration=0<br><br>bUseSoftwareAudio3D=1<br>Wyłącza sofwarowe 3d dla dźwięku. Polecam to wyłączyć, bo kolejne pare FPS więcej!!!:) Na kartach zintegrowanych dodatkowe 3-4 fps. Ale już dla posiadaczy SB-live albo lepszej karty nie ma różnicy w fps. <br>bUseSoftwareAudio3D=0<br><br>bEnableTrees=1<br>Włączenie tego na 0 jest dosyć radykalne. Odradzam bo wtedy nie ma w ogóle drzew. Ale fps na maks w górę na powierzchni!!!:)<br>Low Middle End: Przy średniej widoczności 6-7 fps. Przy minimalnej nie ma różnicy. <br>Low End: Dodatkowe 5-6 fps jak jest widoczność troszke większa… jak na minimum to może 1 fps<br>bEnableTrees=0<br><br>bUseFaceGenHeads=1<br>Kolejne radykalne rozwiązanie. Wyłącza głowy !!!:) Dodaje pare FPS zwłaszcza mieście, ale chyba nie warte tego;)<br>Low Middle End: Dodaje 2 fps jak się patrzy na postacie <br>Low End: Dodaje 3-4 fps jak się patrzy na postacie<br>bUseFaceGenHeads=0<br><br>iMaxGrassTypesPerTexure=2<br>Zmniejszenie tego do 1 spowoduje, że trawa będzie wszędzie wyglądać tak samo. Ale tego się za bardzo podczas grania nie zauważa a kolejne 2-3 fps na powierzchni w górę!!!:)<br>I dobrze oceniłem. Low End: 3 fps więcej.<br>iMaxGrassTypesPerTexure=1<br><br>iMinGrassSize=25<br>Przy włączonej iMaxGrassTypesPerTexure=1 można to właczyć na 100-150 i nie ma straty w wydajnosci a wyraźnie podłoże robi się żywsze.<br>I tutaj jedno z najlepszych sztuczek.<br>Na Powiechni warto na każdym kompie to włączyć (testowane tam gdzie jest znaczna ilość trawy i przy opcjach trway na daleką widocznośc – wyjątek Low End tak widoczność bardzo mała) :<br>High End Zysk 4-5 fps<br>High Middle End Zysk 5-7 fps<br>Middle End Zysk 5-7 fps<br>Low Middle End Zysk 4-6 fps<br>Low End Zysk 2-3 fps<br>iMinGrassSize=150<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.0<br><br>bForce1XShaders=0<br>Włączenie na 1 spowoduje wymuszenie starszych Shaderów. W szczególności polecane dla posiadaczy kart z Seri FX. !!<br>Przeczytałem własnie że ustawienei tego na 3 daje jeszcze więcej!!!:) Polecam sprawdzić<br>Nie testowałem tego gdyż użyłem OdlOblivion. <br>bForce1XShaders=1 lub bForce1XShaders=3<br><br>bAllow30Shaders=1<br>Jest to nic innego jak właczenie shaderów 3.0. Ustawienie na 0 spowoduje że będa wykorzystywane shadery 2.0. Przy włączonej funkcji bForce1XShaders=1 ta opcja nic nie zmieni:) Dodaje to 5 fps ale troszkę pogarsza jakość. Ale naprawdę nieznacznie. Polecam!!! :) (opcja zadziała tylko dla posiadaczy kart mających obsługę SM 3.0 inni mają już SM 2.0 na starcie:) )<br>Niestety u mnie FPS nie wzrastają nic. Nie czuje różnicy na żadnym sprzęcie. <br>bAllow30Shaders=0<br><br>bDoSpecularPass=1<br>bDoDiffusePass=1<br>bDoAmbientPass=1<br>Włączenie tych 3 opcji na 0 (wraz z wymuszeniem shaderów 1X) i odpalenie programu TatniumD3D pozwoli włączyć gre posiadaczom kart obsługujących tylko DX 8.1 (np. Geforce 4ti). Oprócz tego doda sporo FPS ale i wyłączy tak naprawdę dx 9 w grze:) <br>Inny sposób to OdlOblivion. Zaprszaszam do Działu Tweakery<br>bDoSpecularPass=0<br>bDoDiffusePass=0<br>bDoAmbientPass=0<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.5<br><br>bAllow20HairShader=1<br>To oznacza, że włosy będa obsługiwane przez Shadery 2.0. Włączenie na 0 spowoduje, że włosy będą obsługiwane przez shadery 1x. Doda zapewne pare fps ale pogorszy głowy postaci. Dla tych co mają słabsze karty warto, dla innych radzę odpuścić sobie. (podziękowania dla PaVLo)<br>Low Middle End: Dodatkowy 1 fps jak się patrzy na postacie.<br>bAllow20HairShader=0<br><br>Instrukcja wyłączania kodeków FFDShow dla Obviliona. Spowalnia to trochę płynność gry, po wyłączeniu będzie pare FPS więcej. Zalecane dla tych, co maja mało FPS.<br><br>1. Naciśnij Start<br>2. Naciśnij "Wszystkie Programy"<br>3. Idź do folderu ffdshow<br>4. Naciśnij "Audio decoder configuration."<br>5. Naciśnij na "Info &amp; debug." znajduje się to z lewej strony. Jest to 2 wpis w liście.<br>6. Zaznaczyć "Don't use ffdshow in:" (w prawym dolnym rogu)<br>7. Po naciśnięciu aktywuje się pole do pisania. Należy wpisać: "oblivion.exe" (bez ""). Jeśli w polu już coś jest, trzeba przed po tym postawić ( ; ) i dopiero po tym wpisać oblivion.exe.U mnie to wygląda tak: "explorer.exe;oblivion.exe" (bez "")<br>8. Na koniec naciśnij OK.<br><br>Teraz podaję opcje, które zmieniają ustawienia Wielowątkowości w Obvilionie. Na starcie jest wyłączona obsługa 2 rdzeni czy HT. Więc dla posiadaczy 2-rdzeniowców czy P4 z HT może to dać naprawdę widocznego KOPA !!! smile.gif Ale zalecam te opcje włączyć też dla ludzi nie posiadających 2 rdzeni, podobno też troche dodaje:) Ale nie zawsze. Warto spróbować . (u mnie + 5-6 fps). Nie będe opisywał każdej opcji, gdyż nie ma to sensu moim zdaniem. Jak uważacie inaczej, to proszę o Info, to się zabiorę za opisanie każdej z tych opcji.<br><br>bUseThreadedBlood=0<br>należy zmienić na<br>bUseThreadedBlood=1<br><br>bUseThreadedMorpher=0<br>należy zmienić na<br>bUseThreadedMorpher=1<br><br>bUseThreadedTempEffects=0<br>należy zmienić na<br>bUseThreadedTempEffects=1<br><br>bUseThreadedParticleSystem=0<br>należy zmienić na<br>bUseThreadedParticleSystem=1<br><br>iThreads=3<br>należy zmienić na iThreads=20, czytałem też, że można włączyć na 30 i też może pomóc, ja mam na 20 i widzę różnicę w FPS<br>iThreads=20 lub iThreads=30<br><br>iOpenMPLevel=10<br>należy zminić na iOpenMPLevel=10, czytałem też, że można włączyć na 30 i też może pomóc, ja mam na 20 i widzę różnicę w FPS<br>iOpenMPLevel=20 lub iOpenMPLevel=30<br><br>iNumHavokThreads=1<br>należy zmienić na iNumHavokThreads=5, ale niektórzy twierdzą że to odejmuje FPS, u mnie dodało z 1-2. Więc tutaj ostrożnie<br>iNumHavokThreads=5<br><br>Oto testy wielowątkowości w Oblivionie:<br>High End: Dodatkowe 7-9 fps<br>High Middle End: Dodatkowe 2-3 fps (dziwne ale prawdziwe… sprawdzałem z 3 razy) <br>Middle End: Dodatkowe 1 fps<br><br>iPreloadSizeLimit=26214400<br>Jest to jakby ograniczenie dla Ramu, ile gra moze maks. do niego władować. Ustawinia dla 1GB to 536870912. Ale trzeba samemu to dobrać. Ważne jest, iż jest to mocno zaniżone i potrafi dodać sporo FPS. Dla posiadaczy 2GB zalecam 2x więcej wpisać, dla tych co mają 512 2xmnie j:) Sporo jeszcze zależy od tego, ile wam system zżera pamięci:) (jest to dana w b. jeśli się nie myle)<br>iPreloadSizeLimit=536870912<br><br>bUseRefractionShader=1<br>Zmiana na 0 wyłaczy Shadery odpowiedzialne za odbicia. <br>Low Middle End: Dodatkowe 1 fps jak się patrzy tam gdzie się wcześniej odbijało<br>Low End: Dodatkowe 2 fps jak się patrzy tam gdzie się wcześniej odbijało<br>bUseRefractionShader=0<br><br>bUse Shaders=1<br>Nie sprawdzłaem tego, ale jak rozumiem to włączenie na 1 wyłączy w ogóle shadery... trochę to raczej niemożliwe :)) Pewnie wyłącza wszelkie zbędne shadery:)<br>Więc na pewno doda sporo FPS!!!:)<br>A teraz już sprawdzone na Low End: Powoduje że praktycznie nic nie widać i dodaje z 10-15 fps… ale grać się nie da… <br>bUse Shaders=0<br><br><span>------------------ v 0.4</span><br><br>bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1<br>Przełączenie na 0 spowoduje że gra nie będzie robić autosavów jak będziemy wychodzić i wchodzic do budynków. Może to trochę przyspieszyć grę, a dokładnie czas trwania przechodzenia między lokacjami. <br>bSaveOnInteriorExteriorSwitch=0<br><br>bPrecipitation=1<br>Włączenie na 0 spowoduje że nie będzie deszczu. Odradzam.<br>Low Middle End: bez zmian <br>Low End: +3-4 fps podczas deszczu<br>bPrecipitation=0<br><br>fSpecualrStartMax=1000.0000<br>Zmniejszenie spowoduje że będzie mniej świateł i będą mniej oddziaływać. <br>Low Middle End: Zysk 1 fps <br>Low End: Bez Zysku (bardzo mała widoczność i tak już jest ustawiona)<br>fSpecualrStartMax=500.0000<br><br>bDoTexturePass=1<br>Włączenie na 0 usunie bardzo wiele tekstur z gry… jest to dosłownie extremalne zagranie i odradzam bardzo.<br>Low End: Bardzo duży ale nieregularny zysk.... bo nie usuwa to wszystkich tekstur… ale można powiedzieć że ok. 10 fps zysku. <br>bDoTexturePass=1<br><br>bDoSpecularPass=1<br>Spowoduje wyłączenie lśnienia niektórych obiektów. <br>Low Middle End: Zysk tam gdzie są te obiekty ok 1-2 fps za dnia, w nocy żaden<br>Low End: Zysk tam gdzie są te obiekty ok 1-2 fps za dnia, w nocy żaden<br>bDoSpecularPass=0<br><br>bDoDiffusePass=1<br>Wyłącza wszelkie dynamiczne światełka. Odradzam ale dodaje fps.<br>Low End: Jak jest sporo światła może nawet dodać 3-4 fps<br>bDoDiffusePass=0<br><br>uInterior Cell Buffer=3<br>uExterior Cell Buffer=36<br>Jest to odpowiedzialne za ładowanie Cell-ów do ramu. Bardzo zależne od wielu rzeczy. Ale można to ręcznie wymusić. Jeśli zmienicie też iPreloadSizeLimit to też to warto zmienić bo doda pare fps. Dla posiadaczy 1 GB ramu polecam 6 i 72. Dla 2gb 12 i 148. Jak ktoś ma 512 mb albo mniej lepiej nie zmieniać. <br>High End: Ustawienia 12 i 148. Dodaje to 1-3 fps na zewnątrz, a wewnątrz nic.<br>Middle End: Ustawienia 6 i 72. Dodaje to 1-2 fps na zewnątrz, a wewnątrz nic.<br>uInterior Cell Buffer=6<br>uExterior Cell Buffer=72<br><br>bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0<br>Włączenie na 1 spowoduje że podczas Fast Travel będzie opróżniany ram. Zalecane dla tych co mają 512 mb lub mniej. <br>Nie mam ja tego przetestować odpowiednio. Więc powiem że prostu zwolni wam ram jak macie go mało. Dla tych co maja 1GB albo więcej niewarte świeczki. <br>bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=1<br><br>bUseHardDriveCache=0<br>Włączenie na 1 spowoduje że gra zacznie wykorzystywać cache dysku twardego. <br>Nie zauważyłem żadnego zysku na moim komputerze (high end), na innych nie testowałem. Podobno u niektórych powoduje skoki podczas gry. Włącznie i sprawdźcie, na słabszym sprzęcie może mieć to znaczenie<br>bUseHardDriveCache=1<br><br>bUseBackgroundFileLoader=0<br>Do końca nie wiem co robi ta opcja. Z nazwy można się domyśleć że włączenie na 1 spowoduje że gra będzie w tle jakieś pliczki mielić. <br>High End: +1 fps na zewnątrz<br>Middle End: Bez zysków<br>bUseBackgroundFileLoader=1<br><br>bBackgroundLoadLipFiles=0<br>bLoadBackgroundFaceGen=0<br>bBackgroundCellLoads=0<br>bLoadHelmetsInBackground=0<br>iBackgroundLoadLoading=0<br>bBackgroundPathing=0<br><br>Zmienienie tych wszystkich opcji na 1 spowoduje że w tle gra będzie robiła naprawdę wiele rzeczy. Doda to parę fps kosztem o wiele dłuższych loadingów.<br>High End : Wyraźnie dłuższe Loading (może wina 1600-1200) a zysk fps momentami 1 …<br>High Middle End: Odczuwalny dłuższe Loading, ale wzrost fps już 1-2. <br>Low End: Loading bardzo podobna długość, a wzrost fps 1-2 <br>=1 (nie ma sensu wszystkiego znowu wypisywać) <br><br>bUseWaterDepth=1<br>Wyłącza widoczność przez wodę. Po prostu jak stoimy nad nią nic nie widać co jest pod nią. Doda parę fps ale psuje bardzo wodę. <br>Low Middle End: zysk 2 fps jak się patrzy w wodę. <br>bUseWaterDepth=0<br><br>bUseWaterLOD=1<br>Włączenie na 0 spowoduje że nie będzie NIGDZIE wody. Nie sprawdzam ile to dodaje fps. Ale zalecam do dla posiadaczy Low End. <br>bUseWaterLOD=0<br><br>bUseEyeEnvMapping=1<br>Włączenie na 0 spowoduje pogorszenie jakości oczu. <br>Dodaje na słabszym sprzęcie 1fps jak się patrzy na twarz postaci/potwora. <br>bUseEyeEnvMapping=0<br><br>bDisableHeadTracking=0<br>Spowoduje że postacie nie będą podążać za twoją postacią głowami. Ja nie zauważyłem żadnego wzrostu fps. Ale na słabym procku może mieć znaczenie. <br>bDisableHeadTracking=1<br><br>bFaceGenTexturing=1<br>Wyłącza tak zwane czynniki na twarzy. Spowoduje że nie będziemy widzieć starości czy wampiryzmu na twarzach… Doda parę fps jak się patrzy na twarze.<br>Low Middle End: Patrząc na twarze dodatkowe 2 fps<br>Low End: Patrząc na twarze dodatkowe 3 fps<br>bFaceGenTexturing=0<br><br>bFaceMipMaps=1<br>Zimniejsza jakość MipMapsów na twarzy. Troszkę słabiej wyglądają.<br>Low end: Patrząc na twarze dodatkowy 1 fps<br>bFaceMipMaps=0<br><br>Teraz pewna sztuczka. Jest to też zarazem opisanie poniższych 5 opcji. Są to popcje odpowiedzialne za Blooming i świecenie w grze. Ustawienie opjci tak jak są poniżej spowoduje że bloom będzie wylądał znacznie lepiej i znacznie lepiej będzie udawać HDR. A komp będzie działał nadal tak samo jak z ustawieniami standardowymi. POLECAM dla wszelkich posiadaczy Middle End (High i Low też). Dla High End lepiej używać pełnego HDR bo mimo wszystko leprzy efekt. <br>fSkyBrightness=0.7000<br>fAlphaAddInterior=0.8500<br>fBlurRadius=0.0600<br>iNumBlurpasses=3<br>iBlendType=2<br><br><br><b>Część Trzecia - Tweakery!!!</b><br><br>------------------ 0.3.7<br><br>Oto Tweaker (podziekowania dla DIGITAL-REALITY) który zrobi sporo automatycznie dla was:) Niestety nie jest dla wszystkich kart:) ... Przedewszystkim nie ma tam uwzględnionych kart ATI powyżej 9800:<br><a href="http://rapidshare.de/files/16546738/OblivionTWEAKpl.exe.html" target="_blank">http://rapidshare.de/files/16546738/OblivionTWEAKpl.exe.html</a><br>Polecam go posiadaczom gorszych kart:) Ale zalecam dodatkowo przejrzeć plik .ini i ręcznie pare rzeczy zmienić (tweaker nie robi wszystkiego a z paroma rzeczami przesadza). Ale mimo to odawala kawał dobrej roboty:)<br><br><span>----------------- v 0.4</span><br><br>A to drugi tweaker „ OLDoblivion” który pozwoli odpalić Obliviona na kartach bez obsługi dx 9. Czyli takich jak 4ti czy 9200 :) <br>W teorii po użyciu jego nie trzeba nic zmieniać w pliku .ini. Niestety SA często problemy z wodą? Więc zalecam ją wyłączyć za pomocą pliku .ini. <br><a href="http://www.oldblivion.com/download.php" target="_blank">http://www.oldblivion.com/download.php</a><br>Poza tym że dzięki niemu można odpalić grę na Low end to daje to fps w podziemiach między ok.30 a na powierzchni miedzy 15 a 30 … grać się da!!!:) Ale zdecydowanie Low End do gry przyjemnej się nie nadaje?<br><br>A to trzeci tweaker (podziękowania dla yaji) „tweaper”. W założeniu będzie to programik co obsługuje wiele gier? i wiele plików ini. Na razie jest tylko Oblivion. Ale polecam go!!!:) Jest przejrzysty i wiele opcji z mojego poradnika można w nim szybko i łatwo zmienić? <br><a href="http://www.tweaper.com/" target="_blank">http://www.tweaper.com/</a><br><br>Polecam też dla posiadaczy Radonów x1800/x1900 ściągnąc Calystale 6.3 i pach-a do nich Chuck Pach. Spowoduje to że będzie można grać z AA + HDR… Od razu mówię że dla x1900 wtedy max grywane to 1200-1024 jak się chce mieć cały czas powyżej 20 fps.. a jak się można czasami na spadki do 15 zgodzić to wtedy 1600-1200 jakoś da się grać! <br>x1800xt to max 1024 z AA+HDR <br>Oczywiście mowa o Full Opcjach i już zmodyfikowanym Pliku .ini<br><a href="http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&amp;task=knowledge&amp;questionID=21960" target="_blank">http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=21960</a><br> <br>Już jest sporo ale jeszcze walczę o więcej!!!:)<br><br><br><b>Część czwarta – mniejsze modyfikacje</b><br><br>SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik<br>Ta komenda kontroluje nitro w grze. Usunięcie wszystkiego po znaku = spowoduje ze gra nie będzie pokazywać intra.<br>SIntroSequence=<br><br>bAllowScriptedAutosave=1<br>Włączenie na 0 spowoduje że nie będzie autosawów<br>bAllowScriptedAutosave=0<br><br>bHealthBarShowing=0<br>Włączenie tego na 1 spowoduje, że zobaczymy klasyczny pasek zdrowia nad przeciwnikami.<br>bHealthBarShowing=1<br><br>bAllowScreenShot=0<br>Włączenie na 1 spowoduje, że będziemy mogli robić Screen Shoty z gry:)<br>bAllowScreenShot=1<br><br>iScreenShotIndex=0<br>---------------- v 4.0 Poprzedni opis był błędny! Za to przepraszam. <br>Ta opcja pozwala ustawić jaki będzie kolejny numer dodawany po nazwie screena. Np. jak się napisze 1 to następny nazwie się „nazwa1”.<br>iScreenShotIndex=1<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.0<br><br>SScreenShotBaseName=Oblivion<br>Tutaj podaje się nazwę screena. Tak będzie zapisywał po wciśnięciu Print Screen (wymagane bAllowScreenShot=1) <br>SScreenShotBaseName=Obvilion-Mareczq<br><br>iSafeZoneX=20<br>iSafeZoneY=20<br>iSafeZoneXWide=20<br>iSafeZoneYWide=20<br>Te komendy odpowiedzialne są za położenie paska statusu. Polecam ustawić wszystko na 5 a będzie mniej zasłaniał.<br>iSafeZoneX=5<br>iSafeZoneY=5<br>iSafeZoneXWide=5<br>iSafeZoneYWide=5<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.5<br><br>Aby uzyskać licznik FPS wbudowany w grę należy w trakcie grania wcisnąć "~" i wpisiać "tdt" (bez "" ). Wtedy w rogu pojawi nam się licznik FPS plus parę innych rzeczy<br>(podziękowania dla PaVLo)<br><br>SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik<br>Ta komenda odpowiada za Intro przed samym Menu. Jak się usunie wszytko po znaku = gra się będzie szybciej ładować.<br>SMainMenuMovieIntro=<br><br>Teraz napiszę o dosyć znanym problemie, który nęka sporo osób. Chodzi o to, że jak się podczas nazywania postaci wciśnie TAB, okazuje się, że nie można robić Savów. Na razie z tego co przeczytałem jedynym wyjściem jest nacisnięcie ~ i wpisanie save "nazwa" - wtedy gra się zapisze pod inna nazwą (taką, jaką wpiszemy zamiast "nazwa") i nie będzie problemów. Ta opcja może też pomóc przy szybszym zapisywaniu gry i kiedy ktoś chce specyficznie nazwać swojego Sav-a.<br><br>- - - - - - - - - - v 0.3.6<br><br>iFPSClamp=0<br>Włączenie tego na 1 spowoduje, że czas przyśpieszy:) Dzień i noc to już nie godziny a minuty:) Śmieszne, ale chyba niezgrywalne smile.gif (podziękowania dla PaVLo)<br>iFPSClamp=1<br><br><span>----------------- v 0.4</span><br><br>bAllowConsole=1<br>Jest to włączone na starcie. Zmieniając na 0 spowodujemy że nie będzie można używać konsoli w grze (klawisz ~)<br>bAllowConsole=0<br><br>fDefaultFOV=75.0000<br>Jest to nic innego jak kont widzenia naszej postaci. Radze z tym poeksperymentować. Ludzie różnie to lubią ustawić więc nie podam mojej propozycji bo mija się to z celem.<br><br>fGlobalTimeMultiplie=1<br>Kolejna opcja co pozwoli przyspieszyć czas. Ale tutaj można już sobie dokładniej ustawić. O.5 spowolni a 2 przyspieszy dwukrotnie czas w grze. <br><br>bBorderRegionsEnabled=1<br>Przełączenie na 0 spowoduje że w grze nie będzie niewidzialnych barier blokujących wyjście poza zamierzony obszar. Pozwoli nam to pójść tam gzie nic nie ma. Może ciekawe ale na pewno nie przydatne za bardzo.<br><br>bInstantLevelUp=0<br>Przełączenie na 1 spowoduje że już nie będziemy musieli spać. To na co tak wszyscy narzekają. Automatyczny level up inaczej mówiąc. Ja bym odradzam włączanie tego bo to może troszkę pod chity podejść;) Ale jak kogoś to bardzo denerwuje to proszę bardzo!!!:)<br>bInstantLevelUp=1<br><br>bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1<br>Przełączenie na 0 spowoduje że gra nie będzie robić autosavów jak będziemy wychodzić i wchodzic do budynków. Może to trochę przyspieszyć grę, a dokładnie czas trwania przechodzenia między lokacjami. <br>bSaveOnInteriorExteriorSwitch=0<br><br><b>Część Piąta - Mody </b><br><br>Oto lista modów do Obliviona jakie wyszły:<br><a href="http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.List&amp;game=4" target="_blank">http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ods.List&amp;game=4</a><br>Będe wyminiał i krótko opisywał tylko co ciekawsze, z czasem będe coraz więcej wymieniał Aby zainstallować moda wystarczy ściągnąc plik do katalogu Data(znajdującego sie w Folderze Gry) i odpalić Oblivion Luncher. Tam kliknąć na Data Files i zaznaczyć dany Mod. Można kilka modów naraz Odpalać. <br><br><a href="http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=plikownia&amp;akcja=plik&amp;menu=main&amp;file_id=37&amp;PHPSESSID=4734055342de68a3c823766607021032" target="_blank">http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=p...823766607021032</a><br>&lt;-- Ten Mod poleprza Wode:) Mod obowiązkowy dla tych co uważają żę grafa w Boku jest za słaba!!:) Naprawde robi wrażenie:) Woda wygląda o niebo lepiej:) A fps nie spadły u mnie nawet o 1!!!:) Tylko owiele gorzej z odbiciamy wody teraz jest;) ale wieżcie mi i tak jest o wiele ładniej:D:) <br><br><span>-------------------- v 4.0</span><br><br><a href="http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&amp;id=230" target="_blank">http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...s.Detail&amp;id=230</a><br>Ten mod powoduje że itemy które dostajemy za questy leveluja wraz z nami. Przydatne ale jest to lekkie oszustwo:) Ale dzięki temu robiąc questa na 10 levelu nie tracimy super przedmiotu który byśmy dostali mając 40 level za ukończenie tego samego questa!!!:)<br><br><a href="http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=plikownia&amp;akcja=plik&amp;menu=main&amp;file_id=35" target="_blank">http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=p...main&amp;file_id=35</a><br>Ten mod poleprza jakośc tekstór w Oddali. Naprawde polecam!!!:)<br><br><a href="http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=plikownia&amp;akcja=plik&amp;menu=main&amp;file_id=36" target="_blank">http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=p...main&amp;file_id=36</a><br>Mod uzupełniający poprzedni. Dodaje do tekstór ziemi efekt cieniowania. Bardzo przyjemne dla oka a nie zminiejsza ilości fps.<br><br><a href="http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=plikownia&amp;akcja=plik&amp;menu=main&amp;file_id=40" target="_blank">http://www.elder-scrolls.pl/index.php?id=p...main&amp;file_id=40</a><br>Znacznie poleprza przeyżystość Menu i Interfejsu. Polecam!!!:)<br><br><br><br><br><b>Część Szósta – Komendy Konsoli</b><br>Już niedłógo<br><br>Wkrótce kolejne modyfikacje!! Coraz mniej do dodania;) I Screeny w drodze!!!:) Troche z nimi jest roboty!!!:)<br><br>Versja - 0.4 Beta smile.gifs

  • krzysiekp 12.07.2006 14:50:59

    Sam stosowałem się do tych porad i faktycznie zwiększają prędkość gry. Moje średnie fps. 23 <br>

to napisz od razu jak wylaczyc bo w to sie jeszcze nie bawilem:P
–=$uchy=–
Dodano
02.05.2006 12:43:16
–=$uchy=–:
akurat pixel shadera mam (2.0) :P

nie napisałem źe nie masz :D tylko źe moźna wyłączyć chodziło by ci o wiele lepiej
krzysiekp
Dodano
01.05.2006 22:02:12
Uruchomisz grę.
Jak by za wolno działała na minimalnych ustawieniach to e zrobisz sobie profile sprzetowe – podawałem linki. W ten sposób moźna (przynajmniej ja tego doświadczyłem) ususkać sporo pamięci operacyjnej i "czasu procesora"
damiancore
Dodano
27.04.2006 16:15:52
akurat pixel shadera mam (2.0) :P
–=$uchy=–
Dodano
27.04.2006 15:51:53
twoja karta jest za słaba. Na moim kompie w opisie na srednich detalach i roz. 1024x 768 gra na zewnątrz (w lesie) miała 28 – 30 fps. Ale działała by lepiej ale nie włączyłem w pliku ini. obsługi procesorów 2 rdzeniowych.
Gra ci niepociągnie.Jedynie moźesz czekać na wersję OLDBlivion . Będzie to wersja na nieco starsze komputery. Ale kiedy i gdzie nie wiem.

Ps. wersja OLDBlivion spokojnie będzie ci działać.
ps2. Wiem źe da się zwykłego obliviona odpalić bez pixel shader ale nie pamiętam jak i miałbyś ok. 6 fps.
krzysiekp
Dodano
27.04.2006 14:11:17
Mam pytanie czy jak sie nie spełnia minimalnych wymagan to da sie zagrac w ta gre prosze o odpowiedz jakiegos gracza co juz grał a jego komputer nie spełniał minimalnych wymagan.
marecki_
Dodano
26.04.2006 19:19:07
IMO odpali się, lecz za dobrze nie będzie – będzie sie ciął.
PS.
Szkoda, źe tych wymagań gry nie podałes od razu do posta:
Minimalne wymagania systemowe:

* Windows XP
* 512MB pamięci RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 lub równowaźny procesor
* karta graficzna kompatybilna z 128MB Direct3D
* driver kompatybilny z DirectX 9.0;
* Napęd 8x DVD–ROM
* 4.6 GB wolnego miejsca na dysku
* DirectX 9.0c
* Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 8.1
* Klawiatura, Myszka (a miałem nadzieję, źe pogram sobie dźojstikiem :( – MoOnRiDeR)


PS.2
http://forum.centrumxp.pl/viewtopic.php?t=53017&highlight=oblivion
damiancore
Dodano
26.04.2006 17:41:03
–=$uchy=–
Dodano:
25.04.2006 23:41:14
Komentarzy:
8
Strona 1 / 1