Ten wkurzajacy mikrofon
Przeczytalam duzo postow dotyczacych problemow z mikrofonem, robilam tak jak proponowali inni i nic jak nie dzialal nie dziala , juz mam dosc /po co go kupowac? :evil: / moze tylko ktos mi pomoze?
Odpowiedzi: 9
sorki ale jestem zielona z komputerow,gdybym uzyla wlasnej inwencji to formatowanie byloby calkiem realne
widzę ze własnej inwencji w to nie włozysz :evil: ale ok http://www.nvidia.com/object/nforce_audio_4.62_win2kxp
kliknij na to Primary Download Site
kliknij na to Primary Download Site
moj sprzet ; Nvidia(R)nForce(TM)Audio
nvapu.sys wersja 6.14.o442.0030 mam directx 9c
jakie sterowniki trzeba zainstalowac?
nvapu.sys wersja 6.14.o442.0030 mam directx 9c
jakie sterowniki trzeba zainstalowac?
zainstaluj nowsze sterowniki do karty dzwiekowej lub reinastaluj te które masz direktx jesli nie jest najnowszy to tez go zmien na najnowszy czyli DX 0.9c
zrobilam test po raz 15 i wyskoczylo Wystąpił błąd podczas instalacjiDirectPlay Voice kod błędu 0x8004005 i dalej System Windows nie moźe wykonać polecenia, DpvSetup.exe.
start>panel sterowania>dzwieki i urządzenia audio
jak juz otworzysz okienko to zakładka głos i tam na dole kliknij testowanie sprzętu
eee oczywiscie zakładajac ze masz xp zresztą w innych windowsach powinno byc podobnie nie pamiętam juz
jak juz otworzysz okienko to zakładka głos i tam na dole kliknij testowanie sprzętu
eee oczywiscie zakładajac ze masz xp zresztą w innych windowsach powinno byc podobnie nie pamiętam juz
nie napisalam w czym pomoc, no w podlaczeniu mikrofonu i spowodowaniu tego zeby dzialal
:lol: zeby to bylo takie proste to czemu nie, ale niestety nawet po podlaczeniu skubany nie chce dzialac
anuś:Przeczytalam duzo postow dotyczacych problemow z mikrofonem, robilam tak jak proponowali inni i nic jak nie dzialal nie dziala , juz mam dosc /po co go kupowac? :evil: / moze tylko ktos mi pomoze?
Ja tez.
Nie mam pojecia, ja nie kupuje.
spoko a w czym?
PS moze podłącz go do komputera i to rozwiąze twój problem