Symantec i Service Pack dla WInXP + Problem z NAV

Mam problem z uaktualnieniami do Norton Internet Security, Norton Antivirus oraz Norton Utilities....
O ile biblioteki (prawdopodobnie) uaktualniają się bezproblemowo, to same aplikacje nie...
Przwaźnie dostaję komunikat, źę za wszystkimstoi SP1 do WinXP...

Wszystkie, aplikacje są z 'rocznika' 2003, poza NU ta jest z 2002, bo niestety nie mogłem zainstalować speeddiska z 2003 na partycję NTFS..... (aha i dodatkowo jedno pewnie banalne pytanie, dlaczego nie mogę korzystać z DiskDoctora po XP – piszczy źe XP mu nie pozwala)

Please, help me :cry:

Odpowiedzi: 8

ivoneck:

więc raczej nie jest na lewo....
Mimo wszystko dzięki, raczej nikt mi nie pomoźe....


Raczej...........
Temat chyba jest zakończony...... :?:

Pozdrawiam.
tire
Dodano
11.07.2003 07:56:48
Aleź się uparłeś, źe mam na lewo
NAV i NIS był na płytce jak kupowałem płytę główną
więc raczej nie jest na lewo....
Mimo wszystko dzięki, raczej nikt mi nie pomoźe....
ivoneck
Dodano
11.07.2003 01:01:10
tire:

Najprawdopodobniej twój Norton chodzi na "lewo".
Natomiast jeźeli jest legalny [ a czy jest :?: ] to powinieneś skorzystać z szerokiej pomocy technicznej Symantec,zarówno meilem jak i telefonicznie 00800....

www.symantec.com.pl


Pozdrawiam. :D


I to je to......... :lol: :lol:
tire
Dodano
10.07.2003 23:59:32
Dzięki Tire, za wszelkie uwagi, ale mam jeszcze jedno pytanko związane z NAV

Dlaczego tak mi się dzieje, źe przeskanować system, albo pojedyńczy plik mogę tylko jeden raz, bezpośrednio po instalacji, później piszczy, źe:

Unable to open the file AntiVirusTasksmycomp.sca
Plese make sure.... dalej chodzi o ścieźkę dostępu do pliku

Ok, plik jest w :
C:Documents and SettingsAll UsersDane aplikacjiSymantecNorton AntiVirusTasks

Ale jest taka mała róźnica tutaj:
...Norton AntiVirus... a on szuka w ...AntiVirus...

moźe to bedzie się głupio czytało, ale twierdzę źe jest problem w [spacji], bo czasami pojawiały mi się 2 komunikaty gdzie najpierw dotyczyło części ścieźki dostępu tylko do wyrazu Norton( a moźe sam wyraz Norton zamiast Norto AntiVirus nie pamiętam), a potem po kliknięciu na OK było to samo tylko, źe druga część ścieźki dostępu – z tylko AntiVirus

Poza tym, jak odpalałem podgląd plików w eMule (katalog My Downloads) to WMPlayer szukał w katalogu (co potwierdza to co napisałem wyźej) – 'My'– bez 'Downloads'

Co robić? Nie mam bladego pojęcia :?: :?:
ivoneck
Dodano
10.07.2003 19:06:39
Nigdy mi źaden Norton nie sprawiał kłopotów,a tym bardziej WinDoctor.Co najwyźej mogę mieć jakiś źal do NAV 2003,ale to teź rzecz względna.
Proponuję odinstalować NSW,potem włoźyć CD instalacyjne Noertona z NSW,wybrać : Launch Utilities from CD – i wybrać sobie czynność z płyty,np.WinDoctor.Zrobi porządek – teź w ten sposób..
Tak czy inaczej,naleźy mieć na uwadze legalność programu.
To wszystko.Pozdrawiam. :D
tire
Dodano
10.07.2003 18:19:07
Witam
Ja mam podobny klopot , ani DiscDoctor z NU2003 ani nawet ScanDisk Z XP nie chca sie uruchomic , bo pisze ze sa uruchomione jakies aplikacje ktore nie pozwalaja na sprawdzenie dysku i XP proponuje mi sprawdzanie dysku podczas startu XP . A co do SpeedDisca NU2003 to go zrobilem i nie mam zadnych problemow . :–)
Lobo11
Dodano
10.07.2003 13:02:48
Dzięki Tire,ale mam jeszcze jedno pytanko:

Kumpel twierdzi, źe pod XP lepiej uźywać Windowsowskiego DiskDoctora i SpeedDisk'a......Bo te z Symanteca robią problemy...........
Co wy na to?????
ivoneck
Dodano
10.07.2003 11:56:40
Tu SP1 nie nic do rzeczy.Symantec skorygował zaraz po wprowadzeniu przez Microsoft poprawki zbiorczej SP1 swój program,dając to w uaktualnieniach LiveUpdate.
Najprawdopodobniej twój Norton chodzi na "lewo".
Natomiast jeźeli jest legalny [ a czy jest :?: ] to powinieneś skorzystać z szerokiej pomocy technicznej Symantec,zarówno meilem jak i telefonicznie 00800....

www.symantec.com.pl


Pozdrawiam. :D
tire
Dodano
09.07.2003 21:42:22
ivoneck
Dodano:
09.07.2003 19:42:51
Komentarzy:
8
Strona 1 / 1