Strony Internetowe
Szukam jakiegoś dobrego polskiego programu do robienia stron internetowych.Tylko nie pajączek.Jestem początkujący jak chodzi o robienie stron internetowych :wink:
Z góry dziękuję!!
Z góry dziękuję!!
Odpowiedzi: 8
NEO: dla Ciebie mam mala rade– zakotwicz obrazki na stronie, bo przy roznych rozdzielczosciach "laduja" w roznych miejscach strony.
FABIAN: Jezeli jestes poczatkujacycm to proponuje sie pomeczyc i ustawic funkcje publikowania z poziomu FrontPage'a. Zalatwi Ci to sprawe "zgubionych" obrazkow oraz po pierwszej publikacji zaoszczedzi Ci czasu, poniewaz kazda kolejna bedzie tylko uaktualnieniem poprzedniej.
Poza tym zgadzam sie z Damipl, ze najlepszy dla poczatkujacych webmasterow jest FronPage. Jezeli ktos posiada dobra ogolna wiedze z obslugi Offica nie bedzie mial zadnych problemow z FP. Oczywiscie to moje subiektywne zdanie, ktore moze byc rozne od zdania fachowcow w temacie.
Pozdrawiam,
FABIAN: Jezeli jestes poczatkujacycm to proponuje sie pomeczyc i ustawic funkcje publikowania z poziomu FrontPage'a. Zalatwi Ci to sprawe "zgubionych" obrazkow oraz po pierwszej publikacji zaoszczedzi Ci czasu, poniewaz kazda kolejna bedzie tylko uaktualnieniem poprzedniej.
Poza tym zgadzam sie z Damipl, ze najlepszy dla poczatkujacych webmasterow jest FronPage. Jezeli ktos posiada dobra ogolna wiedze z obslugi Offica nie bedzie mial zadnych problemow z FP. Oczywiscie to moje subiektywne zdanie, ktore moze byc rozne od zdania fachowcow w temacie.
Pozdrawiam,
najprawdopodobniej masz źle podaną ścieźkę dostępu w odnośniku do obrazka, :roll: :roll: :roll: jak wysyłasz coś na serwer to musisz wysłać wszystko, kaźdy obrazek, bo inaczej nie będzie go widać :D :D
Niom tak.Mam juź ten program Front Page.Ale probuję wkleić obrazek w painta do tego programu to go widać a gdy wrzycam na serwer i otwieram stronę do nie widac tego obrzka.Jak to zrobić :?: