Starcraft – nowy potrzebuje pomocy

Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Jestem zielony w sprawie gry Starcraft.
1.Czym róźni się Starcraft od Brood War :?:
2.Kumpel podłancza sobie neta z tej samej sieci co ja (czyli bedziemy mogli grać po sieci), co naleźy wybrać w opcji Multiplayer (przypominam źe są tam do wyboru 4 opcje) źeby kumpel mógł podłączyć się do mnie gdy ja juź postawie serwer u mnie na kompie :?:
3.Jeśli nie byłoby moźliwości pogrania po sieci z kumplem (bo z jakiś powodów nie dałoby rady się join'ąć do mnie na serwa) to oczywiście moźemy zagrać po necie. Co nalezy mieć poinstalowane do tej gry byśmy mogli po necie pograć :?: (prosze o szczegółowy opis krok po kroku)
4.Jak usiłuje zagrać po necie to wyskakuje mi jakaś wiadomość o Battle.net, o co z tym chodzi i co to Battle.net :?:
5.Czy aby móc grać po necie naleźy mieć zainstalowany Brood War :?:

Odpowiedzi: 17

blinx:
Tony:
Jak to nie da sie odpalc StarCraft w Windowsie Xp u mnie elegancko wszsytko dzila Star + Dodatek nic sie nei psuje wszsytko w nazelzytym pozatku

co do odpalania w winXP to sprawa wygląda tak, źe piracka wersja wymaga skopiowania pliku do folderu, którego w winXP po prostu nie ma. dlatego jeśli chcecie popykać w SC po WinXP to po prostu kupcie sobie oryginalną grę (buahahaha)

tak na moje oko to juź go to gówno obchodzi
Over
Dodano
08.01.2005 20:12:01
Tony:
Jak to nie da sie odpalc StarCraft w Windowsie Xp u mnie elegancko wszsytko dzila Star + Dodatek nic sie nei psuje wszsytko w nazelzytym pozatku

co do odpalania w winXP to sprawa wygląda tak, źe piracka wersja wymaga skopiowania pliku do folderu, którego w winXP po prostu nie ma. dlatego jeśli chcecie popykać w SC po WinXP to po prostu kupcie sobie oryginalną grę (buahahaha)
blinx
Dodano
08.01.2005 13:34:33
dobra niechce mi sie czytac wszystkich postów ale widze ze chodzi o multiplayer:)
No wiec najprościej to ściagasz aktualne " regi "