Splinter Cell - Critical Error
Witam,
Gdy uruchomie gre, pokazuja sie reklamy ubisofta itp, pomijam je, poczym gra sie wyłancza i pokazuje sie taki błąd
[b]General protection fault!
History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec <- UGameEngine::Init <- InitEngine[/b]
Co jest z tym?? Mam karte graficzna nVidia GeForce 2 MX/MX 400 z zainstalowanym detonatorem 93.71
Myśle że chodzi tu CHYBA o shader pixel (którego chyba niemam)... jeśli tak to może jest jakiś emulator...
Bardzo proszę o pomoc (np. linki)
Odpowiedzi: 4
Nie Googlowałeś?
[url=http://www.google.com/search?q=History%3A+FD3DTexture%3A%3ACache&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official]Wyniki dla szukania frazy "History: FD3DTexture::Cache"[/url]
znalazłem w readme, takie cuś:
*** Gra „Splinter Cell” współpracuje z następującymi typami kart graficznych:
- Nvidia GeForce2 Ti/Ultra/Pro/GTS/MX400/MX,
- rodzina kart Nvidia GeForce3,
- rodzina kart Nvidia GeForce4,
- Matrox Parhelia,
- ATI Radeon 8500/9000/9500/9700.
Pisze że obsługuje moja karte graficzna GeForce2 MX/MX 400, więc w czym jest błąd...
Ja własnie słyszałem że jakieś programy (np. aTuner) można włączyć taki emulator... problem tkwi w konfiguracji...
znalazłem w readme, takie cuś:
*** Gra „Splinter Cell” współpracuje z następującymi typami kart graficznych:
- Nvidia GeForce2 Ti/Ultra/Pro/GTS/MX400/MX,
- rodzina kart Nvidia GeForce3,
- rodzina kart Nvidia GeForce4,
- Matrox Parhelia,
- ATI Radeon 8500/9000/9500/9700.
Pisze że obsługuje moja karte graficzna GeForce2 MX/MX 400, więc w czym jest błąd...
[b][i][color=darkred]Opcja Edytuj się kłania. Następnym razem kosz! Anathema[/color][/i][/b]
Rzeczywiście problem tyczy się shaderów, których to GF 2 MX nie posiada, zresztą w wymaganiach do gry jest napisane, że GF 3 to minimum. Co do emulatora to nie słyszałem o czymś takim :/
Strona 1 / 1