Skaner CANON CanoScan 4400F
Witam wszystkich
Mam problem ze swoim skanerem Canon CanoScan 4400F . Skaner mam od 3 miesięcy. Do tej pory chodził bez zarzutów. Wczoraj chciałem poskanować kilka rzeczy potrzebnych mi do pracy, więc podłączam go do sieci ( nie jest stale włączony tylko jak go potrzebuję) - wszystko się świeci tak jak powinno. Lecz podczas wybrania przycisku acquire z oryginalnego programu dołączonego do skanera - ArcSoft Photo Studio pojawia się błąd mówiący o braku połączenia skanera z komputerem. Sprawdziłem kabelki, od nowa podpiąłem i dalej jest to samo. Próbowałem skanować z innego programu np. FastStone Image Viewer - to samo jak wyżej.
Co prawda skaner jest jeszcze na gwarancji. Ale nie wiem dlaczego nie działa. Może ktoś z was miał kiedyś podobny model.
Dodam jeszcze że sterowniki ma zainstalowane najnowsze.
Proszę o pomoc gdyż zależy mi na tym aby skaner funkcjonował poprawnie
Dodam jeszcze że sprawdzałem skaner na laptopie i tam chodzi :).
[url="http://imageshack.us"][img]http://img230.imageshack.us/img230/6857/20080315114714crxy8.jpg[/img][/url]
Pozdrawiam, Martinez
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0