Skaner CANON CanoScan 4400F

Witam wszystkich Mam problem ze swoim skanerem Canon CanoScan 4400F . Skaner mam od 3 miesięcy. Do tej pory chodził bez zarzutów. Wczoraj chciałem poskanować kilka rzeczy potrzebnych mi do pracy, więc podłączam go do sieci ( nie jest stale włączony tylko jak go potrzebuję) - wszystko się świeci tak jak powinno. Lecz podczas wybrania przycisku acquire z oryginalnego programu dołączonego do skanera - ArcSoft Photo Studio pojawia się błąd mówiący o braku połączenia skanera z komputerem. Sprawdziłem kabelki, od nowa podpiąłem i dalej jest to samo. Próbowałem skanować z innego programu np. FastStone Image Viewer - to samo jak wyżej. Co prawda skaner jest jeszcze na gwarancji. Ale nie wiem dlaczego nie działa. Może ktoś z was miał kiedyś podobny model. Dodam jeszcze że sterowniki ma zainstalowane najnowsze. Proszę o pomoc gdyż zależy mi na tym aby skaner funkcjonował poprawnie Dodam jeszcze że sprawdzałem skaner na laptopie i tam chodzi :). [url="http://imageshack.us"][img]http://img230.imageshack.us/img230/6857/20080315114714crxy8.jpg[/img][/url] Pozdrawiam, Martinez

Odpowiedzi: 0

martinez2006
Dodano:
20.02.2008 12:25:49
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0