Sexowne stronki

Od pewnego czasu w róźnyh dziwnych miejscach zapisują mi się róźne stronki np. sexgalerie–w panlu ster.albo w ulubionych. Wyrzucam je a za chwilę znów są.Chyba mam jakiegoś syfa który mi to ściąga ale gdzie on siedzi???Moźe ktoś ma pomysł jak sie tego pozbyć???

Odpowiedzi: 10

sorry mam problem z zainstalowaniem ploskiego jezyka w Ad–aware niech messias błagam powiedz jak to sie robi krok po kroku ja jestem zielony
Anonymous
Dodano
17.01.2004 14:30:14
Są to programy tzw. anty–spyware, czyli mające za zadanie usuwać z komputera niechciane "programiki" typu spyware, adware itp., łądujacymi ci wpisy do rejestry i pliki na dysk.
Powiedzmy, źe masz problem z wyskakującymi okienkami z sex–stronkami albo coś ci zmienia stronę startową w przeglądarce, antywirus – często– nic nie wykrywa. Wtedy naleźy uciec się do w/w oprogramowania "antyszpiegowskiego" – nieraz pomaga ;)
Ad Aware w wersji standard jest programem bezpłatnym (w przeciwieństwie do wersji pro oraz plus), do ściągnięcia ze strony firmowej http://www.lavasoftusa.com/
Spy Bot Search & Destroy – http://spybot.safer–networking.de/index.php?lang=en
Obsługuje się je podobnie jak antywirusy (przynamjniej ad–aware)– ustawiasz opcje skanowania, wybierasz napędy itd. Programy te wyszukują zarówno wpisy w rejestrze, podejrzane procesy w pamięci oraz pliki na dysku. Co jakiś czas naleźy je update'ować.

Z innych programów tego typu są jeszcze : Spy Sweeper firmy Webroot (niestety, nie jest darmowy, tylko shareware), Pest Patrol (jest to antytrojan, ale praktycznie ma wykrywać wszystko oprócz wirusów; niestety, równieź shareware).
wirus
Dodano
17.01.2004 13:47:11
Programy te sluza do znajdywania i usuwania spyware (czyli tzw. szpiegow) oraz innych swinst (np. dialerow).

Ad–aware:
ftp://ftp.fh–lueneburg.de/pub/neumann/win32/tools/adaware6.exe
messias
Dodano
17.01.2004 13:39:43