Reanimacja dysku – jak odzyskać dane ??

Witam,

Mam MEGA problem.
Nie wiem, co się stało. Mam dysk SAMSUNG SP0802N 160GB, a na nim zainstalowany sytem WINDOWS MEDIA CENTER.
Do tej pory wszsytko działało bez zarzutu. Ale wczoraj coś się zrąbało. Uruchomiłam kompa tylko na chwilę, bo musiałam coś druknąć i sprawdzić pocztę. A tu właśnie przerwa w dostawie prądu (ze 30 sekund) i potem koniec. Nie mogłam juź uruchomić kompa – tzn. pokazywało się okno – uruchom system normalnie i odliczanie, a potem zaczynał się ładować, pokazywało się okno Windowsa i pasek ładowania, po czym coś się zacinało i komp się restartował i tak w kółko.

Podłączyłam więc stary dysk równieź SAMSUNG SP0802N tyle źe 80GB z zainstalowanym WINDOWSEM HOME PL, i ten działa.

Próbowałam podłączyć równolegle więc ten pierwszy, niby uszkodzony do tej samej taśmy, ale komp go nie widzi. Moźe robię coś nie tak, bo jestem troszkę zielona w tych spawach.

Ponowne podłączenie samego pierwszego dysku (160) teź nie przyniosło rezultatu – system go nie widzi.

Bardzo proszę o szybką pomoc, na dysku były bardzo waźne dane. Muszę je jakoś odzyskać, bo jak ojciec wróci to mnie zabije...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Odpowiedzi: 4

Czy Bios widzi ten dysk ? Bo pisałaś ,źe po odcięciu napięcia jednak dysk był widzialny ,tylko system nie wstawał.
securite
Dodano
29.04.2006 20:49:43
Bo ja wiem co zrobiłaś ? Brakło prądu i dysk siadł..
Sprawdź na innym komputerze, jak ten go nie zobaczy to połóź dysk na półkę – niech przypomina Ci o kopiach zapasowych i UPS'ach, które warto stosować jak się ma waźne dane na komputerze.
Anonymous
Dodano
29.04.2006 18:25:27
Ale co to za cholera i dlaczego tak się stało??
Co zrobiłam źle??
Nie załamuj mnie... :cry:
magduszka
Dodano
29.04.2006 18:21:58