ram
Jak narazie jestem laikiem w sprawach związanych z komputerem ale ram wiem co to jest :P troche mi go brakuje chciałbym dowiedzec sie ile przeciętnie ramu zźera xp??
Odpowiedzi: 11
mój kumpel ma teź słabego kompa
(celeron 600, 64 sdram, karta graficzna Vanta 16 MB)
I XP PRO mu chodzi nawet nawet, napewno lepiej niź inne systemy, a przynajmniej filmy moźe normalnie obejźeć.
Pozdrówki
(celeron 600, 64 sdram, karta graficzna Vanta 16 MB)
I XP PRO mu chodzi nawet nawet, napewno lepiej niź inne systemy, a przynajmniej filmy moźe normalnie obejźeć.
Pozdrówki
darek_dade:hehehehe a mi XP chodził na kompie celeron 233 64 ram i to całkiem nieźle wam powiem na prawde całkiem nieźle
Sadysta :twisted:
hehehehe a mi XP chodził na kompie celeron 233 64 ram i to całkiem nieźle wam powiem na prawde całkiem nieźle
U mnie jest troszeczkę inaczej (razem z systemem odpala sie gg i antyvirus i kilka pomniejszych aplikacji) i zajmuje to wszystko ok. 165MB (przy 512MB) – dane uśrednione z obu moich kompów (na jednym jest 155MB, a na drugim 175MB
Pax:Jak narazie to mam 256 ramu a ztego zostaje mi tylko 100 czyli to jest norma???...często pracuje na programie flash mx i to dość długo się uruchamia a z ramu zostaje mi tylko 10 :!:
Moźesz zastosować jakiś soft do optymalizacji pracy Ram`u. Np.
:arrow: RamBooster v.1.6 ( Freeware,Eng ),
jest bardzo prostym softem w konfiguracji i skutecznym.
Uźywam go i u mnie się sprawdza.
Jak narazie to mam 256 ramu a ztego zostaje mi tylko 100 czyli to jest norma???...często pracuje na programie flash mx i to dość długo się uruchamia a z ramu zostaje mi tylko 10 :!:
Windows sam dobiera sobie ile potrzebuje.
Np. jeźeli będziesz miał 128 ram nie zabierze całości tylko tyle ile będzie niezbędne np 70–80.
Przy 512 moźe zabrać 200–250.
Ja przy 384 ram mam wolnego ok. 170.
Wszystko zaleźy od tego ile masz.
Np. jeźeli będziesz miał 128 ram nie zabierze całości tylko tyle ile będzie niezbędne np 70–80.
Przy 512 moźe zabrać 200–250.