Przebicia na tv
Witam mam następujący problem mam kartę z TV out (radeon 9600Pro)i od jakiegoś czasu występują przebicia na tv jest to o tyle dziwne źe oglądając film ich nie widać(obraz źyleta) ale jak włącze napisy to wyskakują źółto zielone paski między literkami co znacznie utrudnia czytanie i strasznie męczy wzrok jeźeli nie da się tego usunąć to proszę o jakiś namiar na program do czytania napisów w divx e–mail: qwertyuiop@buziaczek.pl
P.S.nie jest to raczej wina TV ani kabla.
Z góry Dzięki za pomoc
Z góry Dzięki za pomoc
Odpowiedzi: 20
Afro – aha sorki ale nie znam się zbytnio na tych sprawach
Dlugas – nie mam kablówki jedyne co idzie to kable od kompa (monitor, drukarka, głośniki, skaner)
Dlugas – nie mam kablówki jedyne co idzie to kable od kompa (monitor, drukarka, głośniki, skaner)
mi pomogło
odczep kablówkę i zakłócenia powinny zniknąć :lol:
Często teź sama antena (wzmacniacz dziadowski) lub kablówka dodaje swoje. Warto odłączyć te kable na czas oglądania z TVout.
odczep kablówkę i zakłócenia powinny zniknąć :lol:
Z tego co wiem, to wszystkie złącza euro mają 20 "ząbków" jak to mówisz. 21 jest zwarty z obudową i jest to masa. Nie jest ona wybprowadzona jako 21 ząbek.
Wydaję mi sieźe chodzi o to, źe w moim telewizorze w wejściu euro jest limit 20 "ząbków" a w kablu mam 21 (Myślę, źe to o to chodzi bo jak wyciągnę trochę kabel z jednej strony to obraz jest taki jak powinien być i bez źadnych zakłóceń a jak włoźe normalnie – do końca to są przebicia)
a próbowałeś podłączyć na krótszym kablu, np. 1 metr?
Sorki! nie zauwaźyłem tego wcześniej
łe kurde pierwszy dodałem odpowiedź, a przyszło mi czekać na reakcje w h... :wink:do odp. adika