Przebicia na tv

Witam mam następujący problem mam kartę z TV out (radeon 9600Pro)i od jakiegoś czasu występują przebicia na tv jest to o tyle dziwne źe oglądając film ich nie widać(obraz źyleta) ale jak włącze napisy to wyskakują źółto zielone paski między literkami co znacznie utrudnia czytanie i strasznie męczy wzrok jeźeli nie da się tego usunąć to proszę o jakiś namiar na program do czytania napisów w divx e–mail: qwertyuiop@buziaczek.pl

P.S.nie jest to raczej wina TV ani kabla.

Z góry Dzięki za pomoc

Odpowiedzi: 20

Afro – aha sorki ale nie znam się zbytnio na tych sprawach

Dlugas – nie mam kablówki jedyne co idzie to kable od kompa (monitor, drukarka, głośniki, skaner)
Hunter86
Dodano
26.07.2005 01:40:00
mi pomogło
Często teź sama antena (wzmacniacz dziadowski) lub kablówka dodaje swoje. Warto odłączyć te kable na czas oglądania z TVout.

odczep kablówkę i zakłócenia powinny zniknąć :lol:
Dlugas
Dodano
26.07.2005 01:20:09
Z tego co wiem, to wszystkie złącza euro mają 20 "ząbków" jak to mówisz. 21 jest zwarty z obudową i jest to masa. Nie jest ona wybprowadzona jako 21 ząbek.
Afro
Dodano
26.07.2005 01:08:25
Wydaję mi sieźe chodzi o to, źe w moim telewizorze w wejściu euro jest limit 20 "ząbków" a w kablu mam 21 (Myślę, źe to o to chodzi bo jak wyciągnę trochę kabel z jednej strony to obraz jest taki jak powinien być i bez źadnych zakłóceń a jak włoźe normalnie – do końca to są przebicia)
Hunter86
Dodano
26.07.2005 01:00:20
a próbowałeś podłączyć na krótszym kablu, np. 1 metr?
Afro
Dodano
26.07.2005 00:08:08
Sorki! nie zauwaźyłem tego wcześniej
Hunter86
Dodano
16.02.2005 19:17:51
do odp. adika
łe kurde pierwszy dodałem odpowiedź, a przyszło mi czekać na reakcje w h... :wink:
adik154
Dodano
16.02.2005 18:11:54