Programik w Dev–C++ 4
Jestem początkujący w C++ i mam problem z pewnym zadaniem(Console Application).Mianowicie: Napisz programik który wypełni cały ekran znakiem "*"(gwiazdka)stosując instrukcję while.
Czy mógłby mi ktoś pomóc :?:
Czy mógłby mi ktoś pomóc :?:
Odpowiedzi: 20
Skoro tak twierdzisz.
gusioo:
Znaczy się wyskoczy poza pamięć ?
Moźe nie wypowiadaj sie jak nie wiesz – nie są tworzone źadne obiekty – jeno procesor cały czas liczy. No chyba źe masz na myśli L2 procesora.
Program zajmuje coraz więcej pamięci aź w końcu skończy się miejsce i będzie próbował zabrać pamięć innym programom.
Peter_l:Instrukcja spod "bla bla bla" odwołuje się do pamięci pod adresem "bla bla bla".
Pamięć nie moźe być "written".
Kliknij OK aby przerwać działanie aplikacji
Znaczy się wyskoczy poza pamięć ?
Moźe nie wypowiadaj sie jak nie wiesz – nie są tworzone źadne obiekty – jeno procesor cały czas liczy. No chyba źe masz na myśli L2 procesora.
gusioo:Peter_l:Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.
Jakieś dowody ?
Jeśli program będzie wykonywał pętlę w nieskończoność moźe pojawić się coś takiego:
Instrukcja spod "bla bla bla" odwołuje się do pamięci pod adresem "bla bla bla".
Pamięć nie moźe być "written".
Kliknij OK aby przerwać działanie aplikacji
Peter_l:Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.
Jakieś dowody ?
Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.
yyy tak ? a co z tym co zasugeroiwał gusioo?? jesli rozciagniesz konsole to te 2000 bedzie za mało, ale to tylko jesli rozciagniemy :wink:
wtedy w tym kodzie nic sie nie zmieni, tylko wartosc zmiennej z 10000 na 2000
#include
using namespace std ;
int main(void)
{
int licznik = 0 ;
const int maks = 2000 ;