Programik w Dev–C++ 4

Jestem początkujący w C++ i mam problem z pewnym zadaniem(Console Application).Mianowicie: Napisz programik który wypełni cały ekran znakiem "*"(gwiazdka)stosując instrukcję while.
Czy mógłby mi ktoś pomóc :?:

Odpowiedzi: 20

Skoro tak twierdzisz.
Anonymous
Dodano
25.12.2005 18:30:08
gusioo:

Znaczy się wyskoczy poza pamięć ?
Moźe nie wypowiadaj sie jak nie wiesz – nie są tworzone źadne obiekty – jeno procesor cały czas liczy. No chyba źe masz na myśli L2 procesora.


Program zajmuje coraz więcej pamięci aź w końcu skończy się miejsce i będzie próbował zabrać pamięć innym programom.
Peter_l
Dodano
25.12.2005 18:24:44
Peter_l:

Instrukcja spod "bla bla bla" odwołuje się do pamięci pod adresem "bla bla bla".
Pamięć nie moźe być "written".

Kliknij OK aby przerwać działanie aplikacji

Znaczy się wyskoczy poza pamięć ?
Moźe nie wypowiadaj sie jak nie wiesz – nie są tworzone źadne obiekty – jeno procesor cały czas liczy. No chyba źe masz na myśli L2 procesora.
Anonymous
Dodano
25.12.2005 17:25:04
gusioo:
Peter_l:
Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.

Jakieś dowody ?


Jeśli program będzie wykonywał pętlę w nieskończoność moźe pojawić się coś takiego:
Instrukcja spod "bla bla bla" odwołuje się do pamięci pod adresem "bla bla bla".
Pamięć nie moźe być "written".

Kliknij OK aby przerwać działanie aplikacji
Peter_l
Dodano
25.12.2005 16:27:47
Peter_l:
Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.

Jakieś dowody ?
Anonymous
Dodano
25.12.2005 15:34:48
Ja bym dał maksa na moźe 20000 – chyba wystarczy. Nieskończoność nie bardzo tu pasi bo system (moźe) zareaguje źe program zźera zarezerwowaną pamięć.
Peter_l
Dodano
25.12.2005 14:40:29
yyy tak ? a co z tym co zasugeroiwał gusioo?? jesli rozciagniesz konsole to te 2000 bedzie za mało, ale to tylko jesli rozciagniemy :wink:


#include
using namespace std ;
int main(void)
{
int licznik = 0 ;
const int maks = 2000 ;
while(licznik
{
cout <
licznik ++ ;
}
return 0 ;
}



wtedy w tym kodzie nic sie nie zmieni, tylko wartosc zmiennej z 10000 na 2000
adik154
Dodano
25.12.2005 14:13:30
1. pracujemy w trybie konsolowym więc ekran ma rozmiar 80x25 znaków


z prostego działania wynika nam ze na cały ekran konsoli wejdzie nam 80 x 25 = 2000 gwiazdeczek (*)

czyli chłopaki nie tam nieskończonośc czy te 10000 a jedynie 2000 [/qnote]


To jest chyba najlepsze rozwiązanie. Thx adik154 :wink:
QDE
Dodano
25.12.2005 13:59:10
a to juz by 2000 było za mało :mrgreen: ( ale po cio rozciagac :) )

kurna ja to zawsze sie myslic musze :roll: :wink:
adik154
Dodano
25.12.2005 13:53:59
adik154:
poprawcie mnie jesli sie myle

A jeśli rozciągnę konsole w pionie ?
Anonymous
Dodano
25.12.2005 13:49:18
jeśli ma ten program zrobic jako console aplication to wiadomo juz jedną rzecz.

1. pracujemy w trybie konsolowym więc ekran ma rozmiar 80x25 znaków


z prostego działania wynika nam ze na cały ekran konsoli wejdzie nam 80 x 25 = 2000 gwiazdeczek (*)

czyli chłopaki nie tam nieskończonośc czy te 10000 a jedynie 2000 :wink:

poprawcie mnie jesli sie myle :wink:

Pozdrawiam
adik154
Dodano
25.12.2005 13:41:06
Hmm... :D
QDE
Dodano
25.12.2005 13:15:42
gieras:
wruniem jest zapisanie calego ekranu, dlatego traktowalem to jako nieskonczonosc, gdyz nie wiadomo ile gwiazdek zmiesci sie na ekranie, daltego tez nie porownywalem zmiennej do zadnej liczby

Wszystko sie zgadza, tylko źeby przerwać działanie programu trzeba go 'zabić' (CTRL+C, CTRL+BREAK). Dlatego napisałem źeby sobie kobinował ze stałą maks i w ten sposób zmniejsza lub zwiększa ilość gwaizdek jak tylko chce.
Anonymous
Dodano
25.12.2005 12:12:35
warunkiem jest zapisanie calego ekranu, dlatego traktowalem to jako nieskonczonosc, gdyz nie wiadomo ile gwiazdek zmiesci sie na ekranie, daltego tez nie porownywalem zmiennej do zadnej liczby
gieras
Dodano
25.12.2005 12:09:29
gieras:
warunek jest taki ze ma wypisywac do nieskonczonosci, wiec nie bardzo wiem jak to zapisac :roll:


Napisz programik który wypełni cały ekran znakiem "*"(gwiazdka)stosując instrukcję while.


Gdzie to pisze ?

P.S: Nie wiem jak Ty, ale ja bym to napisał tak:

#include
using namespace std ;
int main(void)
{
int licznik = 0 ;
const int maks = 10000 ;
while(licznik
{
cout <
licznik ++ ;
}
return 0 ;
}

Wystarczy modyfikować stałą maks.
Anonymous
Dodano
25.12.2005 12:03:02
gusioo:
gieras:
gusioo:
gieras:
...

Gieras kiedy i == 0 ?
nigdy, wiec bedzie wyswietlal gwiazdki do nieskonczonosci.

No to źle – pętla nie ma warunku wyjścia przez co program działa źle.
warunek jest taki ze ma wypisywac do nieskonczonosci, wiec nie bardzo wiem jak to zapisac :roll:
gieras
Dodano
25.12.2005 11:57:30
gieras:
gusioo:
gieras:
...

Gieras kiedy i == 0 ?
nigdy, wiec bedzie wyswietlal gwiazdki do nieskonczonosci.

No to źle – pętla nie ma warunku wyjścia przez co program działa źle.
Anonymous
Dodano
25.12.2005 11:52:56
gusioo:
gieras:
...

Gieras kiedy i == 0 ?
nigdy, wiec bedzie wyswietlal gwiazdki do nieskonczonosci.
gieras
Dodano
25.12.2005 11:49:46
gieras:
...

Gieras kiedy i == 0 ?
Anonymous
Dodano
25.12.2005 11:41:04
prosze, ale jak nie bedziesz nawet probowal sam pisac to nic sie nie nauczysz :wink:

#include
#include
using namespace std;

int main()
{
int i;

while (i!=0)
{
cout <
}
cin.ignore();
getchar();
return 0;
}
gieras
Dodano
24.12.2005 21:40:55
QDE
Dodano:
24.12.2005 21:29:03
Komentarzy:
20
Strona 1 / 1