Problemy z udostępnianiem neostrady w LAN - uszkodzona secpol.msc -ROZWIĄZANIE

Witam wszystkich po raz pierwszy na forum i chyba raczej jedyny. Jestem niewykształconym samoukiem i grzebiąc uparcie znalazłem rozwiązanie palącego mnie problemu. Chcę go zamieścić w porządnym portalu o konkretnym profilu - dotychczas moje wypociny biegały gdzieś po przypadkowych forach. Uprzejmie proszę Moderatora o zweryfikowanie i przy szlifowanie posta, oraz umieszczenie go we właściwym miejscu. Może dla kogoś to jest błahostka i prędzej nałożyłby ghosta na C: lub odpalił LItleXP... nie mniej ja jestem ze znalezienia rozwiązania bardzo zadowolony a i oba systemy obeszły się bez reinstalki. Wybaczcie niefachowe określenia i.... poprawcie :) [b]PROBLEM[/b] Fakty: Dwa kompy spięte skrosowaną skrętką. 1. Host-stacjonarny ma: - XP Pro - Podłączoną neostradę przez USB - kartę sieciową którą łączy się z terminalem - połączenie neostrady ma zakliknięte: "udostępnianie połączenia internetowego->Zezwalaj innym użytkownikom sieci na łączenie się poprzez połaczenie internetowe tego komputera" - podłączoną drukarkę przez usb i udostępnioną w sieci - wyłączona zapora systemowa - wyłączony firewall Kerio (na wszelki wypadek) - odinstalowany antyvir j.w. - karta sieciowa ma ustawienia IP 192.168.0.1 Maska 255.255.255.0 Perf Serwer DNS 194.204.159.1 2. Terminal - Laptop - XP PRo - drukarka sieciowa z hosta - wyłączona zapora systemowa - wyłączony firewall Kerio (na wszelki wypadek) - odinstalowany antyvir j.w. - karta sieciowa wbudowana ma ustawienia IP 192.168.0.2 - używałem już różnych numerków na ostatniej pozycji 3,5,55,25 - zdaje sie że tu jest dowolność - w końcu jest tylko jeden podpięty komp Maska 255.255.255.0 Bramka 192.168.0.1 Co działa: Wewnątrz tej małej sieci LAN działa wszystko tzn. - przesyłanie plików - drukowanie z hosta i z terminalu - udostępnianie urządzeń - pulpit zdalny - kontrola terminalu PCAnywhere - internet przez NEO ale tylko na HOŚCIE Nie działa: - internet na terminalu