Problem ze startem
Witam
Przy starcie systemu pojawia się komunikat: Explorer.EXE –Błąd aplikacji.
Aplikacja nie została właściwie zainicjowana(0x0000142).Kliknij przycisk OK,aby zakończyć aplikacje.
Po restarcie systemu komp włącza się normalnie.
Poniewaz jestem "zielony"prosze o pomoc(tylko bez jaj prosze).[/img]
Przy starcie systemu pojawia się komunikat: Explorer.EXE –Błąd aplikacji.
Aplikacja nie została właściwie zainicjowana(0x0000142).Kliknij przycisk OK,aby zakończyć aplikacje.
Po restarcie systemu komp włącza się normalnie.
Odpowiedzi: 5
Prosze bardzo – klikasz na start – wybierasz pomoc i obsługa techniczna ,w okienku wpisujesz konsola odzyskiwania i czytasz. Potem robisz to samo dla polecenia expand.
Nic to wspólnego nie ma z umiejętnością inną niź czytanie.
Oczywiście zawsze jeszcze pozostaje drobiaz w postaci posiadania płyty z systemem, ale to juź inna bajka.
Nic to wspólnego nie ma z umiejętnością inną niź czytanie.
Oczywiście zawsze jeszcze pozostaje drobiaz w postaci posiadania płyty z systemem, ale to juź inna bajka.
Jest nieźle–dwuch gości podyskutowało sobie na temat tego czy mi pomóc i w jaki sposób ale nic poza tym.To ,źe jesteście panowie dobrzy w tych sprawach nie oznacza ,źe jesteście tacy bystrzy we wszystkim.Jeśli ktoś prosi o pomoc i przyznaje się ,źe jest"zielony" nie daje powodów do naśmiewania się z niego.Czy wy tank naprawde pozjadaliście juź wszystkie rozumy.Znacie się np.na psychologi,ginekologi czy ślusarstwie?Jeśli nie macie zamiaru mi pomóc to się nie wymądrzajcie.Pozdrawiam
SoWiK:mgboczna:
Wiesz Rebe uźytkownik moźe nie wiedzieć co to konsola odzyskiwania i gdzie ona jest :wink:
Owszem , moźe nie wiedziec – jezlei tak o Niego dbasz to cóź stoi na przeszkodzie byś Mu ją wskazał.
Tylko, źe pomoc systemu teź wskazana była, a to juź chyba nie powinien być problem by ją zlokalizować i przy znanych zwrotach do wyszukania ,się nią posłuźyć – prawda ?
mgboczna: