Problem ze skanerem
Witajcie.
Mam mały problem ze skanerem HP 3670. Jak wiadomo, skaner ów ma mozliwość skanowania negatywów.
I tu pojawia się problem: moźliwość zeskanowania jednej klatki jest tylko jedna, potem pojawia się błąd i prośba o przeinstalowanie oprogramowania do skanera. Ściągnęłam najnowsze sterowniki do niego i nadal to samo.
Problem ten pojawia się od początku, czyli od zakupu skanera. Na początku chciałam go reklamować, ale przetestowaliśmy go jeszcze u mojego znajomego informatyka i...działa! Skanuje bez problemu klatka po klatce. A u mnie jedna klatka i zonk.
Informatyk stwierdził, źe to dlatego, iź on ma płytę "intelowską" a ja mam pod amd.
Dodam jeszcze, źe na szczęście nie skanuję olbrzymiej ilości negatywów, a do skanowania "normalnego" (czyli xero czy OCR) skaner sprawuje się bez zarzutu.
Czy ktoś moźe wie co moźe być ewentualną przyczyną takiego jego zachowania?
Pozdrawiam.
Lia
Mam mały problem ze skanerem HP 3670. Jak wiadomo, skaner ów ma mozliwość skanowania negatywów.
I tu pojawia się problem: moźliwość zeskanowania jednej klatki jest tylko jedna, potem pojawia się błąd i prośba o przeinstalowanie oprogramowania do skanera. Ściągnęłam najnowsze sterowniki do niego i nadal to samo.
Problem ten pojawia się od początku, czyli od zakupu skanera. Na początku chciałam go reklamować, ale przetestowaliśmy go jeszcze u mojego znajomego informatyka i...działa! Skanuje bez problemu klatka po klatce. A u mnie jedna klatka i zonk.
Informatyk stwierdził, źe to dlatego, iź on ma płytę "intelowską" a ja mam pod amd.
Dodam jeszcze, źe na szczęście nie skanuję olbrzymiej ilości negatywów, a do skanowania "normalnego" (czyli xero czy OCR) skaner sprawuje się bez zarzutu.
Czy ktoś moźe wie co moźe być ewentualną przyczyną takiego jego zachowania?
Pozdrawiam.
Lia
Odpowiedzi: 4
EL NINO:Jeszcze jedno – drukarka to rowniez HP ? Jesli tak, w jakiej kolejnosci instalujesz oprogramowanie do nich – drukarki i skanera ? Moze sprobuj odwrotnie ? Wiem ze to glupie, ale nie takie dziwy juz widzialem.
Drukarka równieź HaPe.
Ale! Właśnie rozmawiałam na czacie z jakimś ekspertem HP (czat na ich stronie) i pan Jacek mi uświadomił, źe to, źe nie skanują mi sie negatywy moźe być spowodowane modemem od neostrady, który – i tu cytat – "neostrada rezerwuje sobie duźą część napięcia dostarczanego przez kontroler usb". Polecił mi odinstalowanie modemu i zainstalowanie skanera. Ja mu powiedziałam, źe problem występował juź wczesniej zanim mam tu załoźony internet. Więc pan powiedział, źe nie wie co to moźe być, źe moźe to rzeczywiście ma związek z płytą główną i źe nie chce mnie namawiać na zmianę płyty głównej...
W takim razie chyba pozostaje mi nic z tym nie robić....na szczęście nie negatywy skanuję raz na 134 lata albo jeszcze rzadziej....
Jeszcze jedno – drukarka to rowniez HP ? Jesli tak, w jakiej kolejnosci instalujesz oprogramowanie do nich – drukarki i skanera ? Moze sprobuj odwrotnie ? Wiem ze to glupie, ale nie takie dziwy juz widzialem.
EL NINO:Tu juz plyty nie "gryza sie" ? :wink:Lia:do skanowania "normalnego" (czyli xero czy OCR) skaner sprawuje się bez zarzutu.
Heh, racja....ale on chyba tego nie przewidział :wink:
EL NINO:Lia, "od poczatku", to znaczy przy kazdej instalacji XPka ? Czy tez moze nie przeinstalowywalas jeszcze systemu i dzieje sie to na ciagle tej samej instalacji ?
Od początku – czyli od zakupu skanera, czyli gdzieś od 1,5 roku. Po formacie nic się nie zmienia.
Właśnie ostatnio ściągnęłam sterowniki, ale w wersji polish, spróbuję z angielskimi i dam znać.EL NINO:Probowalas odinstalowac aplikacje HP przed sugerowana przez komunikat reinstalacja ? Lacznie ze sterownikami ? Usun wszystko, z rejestru rowniez. Wyszukaj na stronie HP aplikacje w wersji oryginalnej, angielskiej.
Dziękuję EL NINO za odpowiedź :)
Swietny ten informatyk kurna. Jak se pomysle jakich mamy informatykow, to az sie boje jutro isc do lekarza. Przeciez moge trafic na takiego samego fachowca :P .Lia:Informatyk stwierdził, źe to dlatego, iź on ma płytę "intelowską" a ja mam pod amd.
Tu juz plyty nie "gryza sie" ? :wink:Lia:do skanowania "normalnego" (czyli xero czy OCR) skaner sprawuje się bez zarzutu.
Lia, "od poczatku", to znaczy przy kazdej instalacji XPka ? Czy tez moze nie przeinstalowywalas jeszcze systemu i dzieje sie to na ciagle tej samej instalacji ?
Probowalas odinstalowac aplikacje HP przed sugerowana przez komunikat reinstalacja ? Lacznie ze sterownikami ? Usun wszystko, z rejestru rowniez. Wyszukaj na stronie HP aplikacje w wersji oryginalnej, angielskiej.
Strona 1 / 1