Problem z Windows Media Center i Aver Media.
Witam. Otóż mam problem. Gdy włączam Avert TV wyskakuje błąd, że aplikacja może działać nie poprawnie i zaleca się wyłączenia ehrecvr. Przeczytałem na innych forach jak to wyłączyć, ale niestety nic nie pomogło. Zainstalowałem nową wersję oprogramowania dla Aver TV, ale niestety efekt jest ten sam (tylko nie wyskakuje błąd, ale aplikacja wyłącza się i pokazuje się komunikat że aplikacja przestała działać poprawnie). Czy ktoś może mi pomóc z tym problemem? Zablokowałem nawet włączenie się Windows Media Center, ale nic to nie dało. Czy istnieje jakiś sposób na usunięcie Windows Media Center bądź ehrecvr? Jeśli tak to prosiłbym aby ktoś opisał tutaj krok po kroku (ponieważ jestem początkującym użytkownikiem Visty). System mam oryginalny ma się rozumieć. Albo jeżeli nie ma rozwiązania niech ktoś opisze mi jak zrobić, żeby można oglądać za pomocą mojej karty telewizyjnej, telewizję w Windows Media Center.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pomoże mi ktoś? ;/
[color=darkred]Zacznijmy od edycji postów.
Proszę na przyszłość o tym pamiętać :)[/color]
Xan.
Odpowiedzi: 2
Standardowym postępowaniem z dowolnym urządzeniem w komputerze są dwa sposoby zainstalowania tegoż.
Pierwsze - wstawiamy/dodajemy urządzenie do komputera i uruchamiamy płytę ze sterownikami dodanymi do niego w komplecie. I instalujemy.
I nie ma to czy tamto - musi działać.
Drugim sposobem jest wstawienie urządzenia i zainstalowanie jego sterowników poprzez kreator instalowania urządzeń - dodaj/usuń urządzenie - z panelu sterowania. Wybieramy urządzenie z listy, podajemy ścieżkę do sterownika i instalujemy.
I musi działać.
Kombinowanie ze sterownikami przydaje się tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy mamy urządzenie "skądś tam" i szukamy do niego oprogramowania.
Skoro program nie chce działać, to znaczy, że nie chce współpracować z systemem.
Zacznij więc od usunięcia wszystkich sterowników, wyczyszczenia rejestru, potem restart i ponowne instalowanie programu - z płyty.
Jeśli nadal to nie pomaga - dobrze by było zajrzeć na stronę producenta i przejrzeć dział supportu.
Ale równie dobrze - możesz nic nie robić i czekać zmiłowanie pańskie, że może ktoś miał podobną sytuację i Ci coś doradzi.
Tyle, że mija piąty dzień od założenia wątku i nic tu nie przybyło. I chyba też nie przybędzie.
Ale zawsze możesz uzbroić się w cierpliwość i czekać.
Pomoże mi ktoś? ;/
Strona 1 / 1