Problem z Sygate Personal Firewall Pro
Po włączeniu tej aplikacji otrzymuję komunikat o błędzie:
Wystąpił problem z aplikacją Sygate Agent Firewall i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.
Sygnatura błędu to:
szAppName : Smc.exe szAppVer : 5.5.0.2710 szModName : unknown
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000
Są jeszcze informacje techniczne na temat raportu o błędach o następującej treści:
Następujące pliki zostaną dołączone do tego raporu o błędach:
F:DOCUME~1JaUSTAWI~1TempWER94.tmp.dir00Smc.exe.mdmp
F:DOCUME~1JaUSTAWI~1TempWER94.tmp.dir00appcompat.txt
Jak mogę sobie z tym poradzić? :(
Wystąpił problem z aplikacją Sygate Agent Firewall i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.
Sygnatura błędu to:
szAppName : Smc.exe szAppVer : 5.5.0.2710 szModName : unknown
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000
Są jeszcze informacje techniczne na temat raportu o błędach o następującej treści:
Następujące pliki zostaną dołączone do tego raporu o błędach:
F:DOCUME~1JaUSTAWI~1TempWER94.tmp.dir00Smc.exe.mdmp
F:DOCUME~1JaUSTAWI~1TempWER94.tmp.dir00appcompat.txt
Jak mogę sobie z tym poradzić? :(
Odpowiedzi: 1
ten sam problem występuje u mnie w SPF w. 5.6.2808 (posiadam WinXP Pro SP2), ale gdy zainstaluję wersję 5.5.2525 mimo aktywnego połączenia, internet tak jakby był zablokowany i program nie wyświetla zapytań o umoźliwienie lub zablokowanie dostępu danej aplikacji do internetu. jest na to lekarstwo?
Strona 1 / 1