Problem z siecia!! POMOCY

Witam wszystkich fachowcow i licze na wasza pomoc:):)

Mam w domu 2 komputery jeden mam Ja a drugi ma moj tata. Do tego mojego jest podlaczony Internet radiowy. Chcialem aby moj ojciec w swoim kompie tez mial Internet tylko nie wiem jak to zrobic. Na neostradzie wiedzialem jak a teraz z Tym internetem radiowym to nie mam pojecia jak zrobic aby drugi komputer tez mial neta!

Licze na wasza pomoc.

Prosze piszcie mi krok po proku jak mam to zrobic. Bo jestem zielony w tych sprawach.!

Pozdrawiam i czekam na POMOC

Odpowiedzi: 6

Ja wszedlem w Account ustawilem tak jak pisales i wybralem auto scan to pokazalo mi sie okienko GET MAC ADRESS i tam sa dwa wpisane takie same adresy. Czy mam je tak zostawic czy wpisac cos innego??
nodrags
Dodano
10.09.2005 02:13:40
po pierwsze:

sciagasz program z http://www.youngzsoft.net/ccproxy/
(tam masz zielona – cos dla Ciebie :lol: – ikonke z napisem CCProxy Download)

instalujesz, uruchamiasz (jesli chcesz zeby udostepnianie bylo zawsze musisz dodac program do autostartu, np. dodaj skrót do folderu MENU START\AUTOSTART i w opcjach programu CCPROXY (CONFIGURATION) zaznacz "Auto Hide")

dalej: ustaw usera (ACCOUNT), zmien PERMIT CATEGORY na PERMIT ONLY, AUTH TYPE ustaw na MAC ADDRESS, wez AUTO SCAN (po prawej) – kompy, na ktore chcesz udostepnic internet musza byc wlaczone, usun zbedne kompy z listy jesli takie masz (na ktorych nie ma byc internetu).

W opcjach programu jeszcze musisz ustawic adres IP sieciowki, na ktora chcesz udostepnic internet (musisz miec dwie, zakladam ze tak jak ja masz dwie sieci – jedna od internetu, druga od swojej sieci lokalnej, musisz w CCProxy wybrac wlasnie ta druga, wylacz AUTO DETECT)