Problem z paskiem zadań

Po uruchomieniu systemu windows XP pasek zadań wyświetla się normalnie, potem pasek zadań i ikonki pulpitu znikają na chwilę (pozostaje sama tapeta) i kiedy pasek zadań ponownie się pojawia ikonki w menu szybkiego uruchamiania są inaczej poukładane, a samo menu szybkiego uruchamiania rozciąga się na prawie calą długość paska zadań.
Co zrobić by pozbyć się tego denerwującego i uciąźliwego problemu? :?: :?

Odpowiedzi: 6

Nie napisalem ze u Ciebie jest ten trojan ! Podalem tylko ze kolega wyzej go mial.

Ty miales zrobic skan HiJackiem bo on sporo pokazuje.
EL NINO
Dodano
13.07.2004 00:20:10
Przeskanowalem kompa z tej stronki http://housecall.trendmicro.com/
ale nie znalazl nic,ani nie bylo zadnych wpisow w rejestrze dotyczacych TROJ_BLAZEFIND.A
Czarny69
Dodano
13.07.2004 00:13:41
Sprawdz moze rowniez HiJackiem system.

U kolegi powyzej (umknal mi ten post) mozna zauwazyc trojana – http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=TROJ_BLAZEFIND.A

No ale przeszlo miesiac minal :? .
EL NINO
Dodano
12.07.2004 20:31:34
U mnie jest to samo !!!

Aplikacja powodująca błąd explorer.exe, wersja 6.0.2800.1221, moduł powodujący błąd unknown, wersja 0.0.0.0, adres błędu 0x02442535.

Ma ktos jakis pomysl ???
Czarny69
Dodano
12.07.2004 17:20:57
Po uruchomieniu komputera uruchamiane są następujące aplikacje:
1) Pomyślnie uruchomiono usługę EAPOL
2) Uruchamianie aplikacji ccSetMgr
3) ccSetMGR Aplikacja została uruchomiona
4) Uruchamianie aplikacji ccEvtMgr
5) ccEvtMgr Aplikacja została uruchomiona
6) Savscan service started.

A oto co wypisał programik HijackThis:
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 13:28:06, on 2004–06–03
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:WINDOWSSystem32smss.exe
C:WINDOWSsystem32winlogon.exe
C:WINDOWSsystem32services.exe
C:WINDOWSsystem32lsass.exe
C:WINDOWSsystem32svchost.exe
C:WINDOWSSystem32svchost.exe
C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccSetMgr.exe
C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccEvtMgr.exe
C:WINDOWSsystem32spoolsv.exe
C:Program FilesWindowsSAomniscient.exe
C:Program FilesCommon FilesRealUpdate_OB ealsched.exe
C:Program FilesCyberLinkPowerDVDPDVDServ.exe
C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccApp.exe
C:WINDOWSSystem32ctfmon.exe
C:Program FilesNorton AntiVirus avapsvc.exe
C:WINDOWSSystem32 vsvc32.exe
C:Program FilesNorton AntiVirusSAVScan.exe
C:WINDOWSexplorer.exe
C:WINDOWSsystem32mmc.exe
C:Program FilesInternet ExplorerIEXPLORE.EXE
C:Program FilesInternet ExplorerIEXPLORE.EXE
C:Program FilesWindows Commander 32WINCMD32.EXE
D:HijackThis.exe
C:Program FilesMessengermsmsgs.exe

R1 – HKCUSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings,AutoConfigURL = http://proxy.zetosa.pl/proxy.pac
R0 – HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerToolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 – BHO: (no name) – {06849E9F–C8D7–4D59–B87D–784B7D6BE0B3} – C:Program FilesAdobeAcrobat 5.0 CEReaderActiveXAcroIEHelper.ocx
O2 – BHO: NAV Helper – {BDF3E430–B101–42AD–A544–FADC6B084872} – C:Program FilesNorton AntiVirusNavShExt.dll
O3 – Toolbar: &Radio – {8E718888–423F–11D2–876E–00A0C9082467} – C:WINDOWSSystem32msdxm.ocx
O3 – Toolbar: Norton AntiVirus – {42CDD1BF–3FFB–4238–8AD1–7859DF00B1D6} – C:Program FilesNorton AntiVirusNavShExt.dll
O4 – HKLM..Run: [Windows SA] C:Program FilesWindowsSAomniscient.exe
O4 – HKLM..Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:WINDOWSSystem32NvCpl.dll,NvStartup
O4 – HKLM..Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 – HKLM..Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:WINDOWSSystem32NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 – HKLM..Run: [TkBellExe] "C:Program FilesCommon FilesRealUpdate_OB ealsched.exe" –osboot
O4 – HKLM..Run: [RemoteControl] C:Program FilesCyberLinkPowerDVDPDVDServ.exe
O4 – HKLM..Run: [SiSUSBRG] C:WINDOWSSiSUSBrg.exe
O4 – HKLM..Run: [ccApp] "C:Program FilesCommon FilesSymantec SharedccApp.exe"
O4 – HKCU..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSSystem32ctfmon.exe
O9 – Extra button: Related (HKLM)
O9 – Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 – Extra button: Messenger (HKLM)
O9 – Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 – DPF: {9F1C11AA–197B–4942–BA54–47A8489BB47F} (Update Class) – http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38134.5771759259
O16 – DPF: {D27CDB6E–AE6D–11CF–96B8–444553540000} (Shockwave Flash Object) – http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O17 – HKLMSystemCCSServicesTcpip..{29349AD0–31D0–4051–9F8B–D7E511DD1F96}: NameServer = 212.160.238.2,80.85.224.50
O17 – HKLMSystemCS1ServicesTcpip..{29349AD0–31D0–4051–9F8B–D7E511DD1F96}: NameServer = 212.160.238.2,80.85.224.50
O17 – HKLMSystemCS2ServicesTcpip..{29349AD0–31D0–4051–9F8B–D7E511DD1F96}: NameServer = 212.160.238.2,80.85.224.50
ASSasSIN666
Dodano
03.06.2004 15:27:31
Sprawdzić co powoduje restarty explorera :
panel sterowania – narzedzia administracyjne – podgląd zdarzeń.
Rebe
Dodano
03.06.2004 14:37:02
ASSasSIN666
Dodano:
03.06.2004 14:31:17
Komentarzy:
6
Strona 1 / 1