Problem z Outlook Express !
Gdy uruchamiam OE to pokazują się dwa komunikaty:
1."Nie moźna uruchomić programu Outlook Express. Aplikacja nie mogła otworzyć folderu przechowywania wiadomości programu Outlook Espress. W komputerze zabrakło pamięci lub dysk jest pełny. Aby uzyskać dodadkową pomoc skontaktuj się z obsługą techniczną firmy Microsoft. (0x8007007E,126)"
Klikam OK i pojawia się kolejny komunikat:
2."Nie moźna uruchomić Outlook Express, poniewaź biblioteka MSOE.DLL nie moźe zostać zainicjowana. Program Outlook Express moźe nie być poprawnie zainstalowany."
Klikam OK i nic innego się nie pojawia.
KOMENTARZE:
(...) zabrakło pamięci (...)
ODP–––> Napewno nie zabrakło, mam 384 MB DDR
(...) dysk jest pełny (...)
ODP–––> Co to to nie, dysk na którym jest OE ma wolne ponad 2GB a pozostałe mają nawet po 8–12GB wolnego!!!
(...) biblioteka MSOE.DLL (...)
ODP–––> Biblioteka jest na dysku na 100%. Chyba źe jest uszkodzona ale robiłem sfc /scannow i wszystkie pliki są OK
DODADKOWE INFORMACJE:
1. Zauwaźyłem to dopiero po instalacji SP2, ale nie jestem pewien czy to napewno to, ale raczej nie.
2. Formatowałem dysk i puźniej bawiłem się troche w folderze x:/Documents and Settings/profil/. Chyba tylko coś skopiowałem nowego i tyle.
3. Wcześniej OE działał poprawnie i wszystko było ok!
Co moźe być przyczyną tego źe, nie da się uruchomić OE???
Bardzo proszę o to by ktoś mi w tym pomógł.
Dziekuję i pozdrwaiam.
1."Nie moźna uruchomić programu Outlook Express. Aplikacja nie mogła otworzyć folderu przechowywania wiadomości programu Outlook Espress. W komputerze zabrakło pamięci lub dysk jest pełny. Aby uzyskać dodadkową pomoc skontaktuj się z obsługą techniczną firmy Microsoft. (0x8007007E,126)"
Klikam OK i pojawia się kolejny komunikat:
2."Nie moźna uruchomić Outlook Express, poniewaź biblioteka MSOE.DLL nie moźe zostać zainicjowana. Program Outlook Express moźe nie być poprawnie zainstalowany."
Klikam OK i nic innego się nie pojawia.
KOMENTARZE:
(...) zabrakło pamięci (...)
ODP–––> Napewno nie zabrakło, mam 384 MB DDR
(...) dysk jest pełny (...)
ODP–––> Co to to nie, dysk na którym jest OE ma wolne ponad 2GB a pozostałe mają nawet po 8–12GB wolnego!!!
(...) biblioteka MSOE.DLL (...)
ODP–––> Biblioteka jest na dysku na 100%. Chyba źe jest uszkodzona ale robiłem sfc /scannow i wszystkie pliki są OK
DODADKOWE INFORMACJE:
1. Zauwaźyłem to dopiero po instalacji SP2, ale nie jestem pewien czy to napewno to, ale raczej nie.
2. Formatowałem dysk i puźniej bawiłem się troche w folderze x:/Documents and Settings/profil/. Chyba tylko coś skopiowałem nowego i tyle.
3. Wcześniej OE działał poprawnie i wszystko było ok!
Co moźe być przyczyną tego źe, nie da się uruchomić OE???
Bardzo proszę o to by ktoś mi w tym pomógł.
Dziekuję i pozdrwaiam.
Odpowiedzi: 9
Aby rozwiązać ten problem, usuń program Outlook Express 5, a następnie ponownie zainstaluj program Outlook Express 4.x:
1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz tekst Regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
2. Kliknij dwukrotnie folder HKEY_LOCAL_MACHINE, aby go rozwinąć, rozwiń folder Software, a następnie rozwiń folder Microsoft.
3. Kliknij dwukrotnie folder Windows, aby go rozwinąć, rozwiń folder CurrentVersion, a następnie rozwiń folder Setup.
4. Kliknij dwukrotnie folder Migration, aby go rozwinąć, a następnie kliknij wartość 100.
5. W menu Edycja kliknij polecenie Usuń, a następnie kliknij przycisk OK.
6. Zamknij Edytor rejestru.
7. Kliknij przycisk Start, wskaź polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.
8. Kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj/Usuń programy.
9. Kliknij kartę Zainstaluj/Odinstaluj, zaznacz pole wyboru Microsoft Outlook Express, a następnie kliknij przycisk Dodaj/Usuń.
10. Jeśli pojawi się następujący komunikat, kliknij przycisk Tak:
Do poprawnej pracy dezinstalatora jest wymagany przynajmniej program Internet Explorer 5. Jeśli będziesz kontynuować, program instalacyjny moźe nie być w stanie przywrócić poprzedniej wersji tej aplikacji. Czy chcesz kontynuować?
11. Kliknij przycisk Tak, aby kontynuować, a następnie kliknij przycisk Tak, aby ponownie uruchomić komputer.
12. Kliknij przycisk Start, wskaź polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.
13. Kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj/Usuń programy.
14. Na karcie Instalator systemu Windows zaznacz pole wyboru Microsoft Outlook Express, a następnie kliknij przycisk Zastosuj.
15. Po pojawieniu się monitu włóź dysk CD–ROM Microsoft Windows 98 do stacji dysków CD–ROM, kliknij przycisk OK, a następnie ponownie kliknij przycisk OK.
1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz tekst Regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
2. Kliknij dwukrotnie folder HKEY_LOCAL_MACHINE, aby go rozwinąć, rozwiń folder Software, a następnie rozwiń folder Microsoft.
3. Kliknij dwukrotnie folder Windows, aby go rozwinąć, rozwiń folder CurrentVersion, a następnie rozwiń folder Setup.
4. Kliknij dwukrotnie folder Migration, aby go rozwinąć, a następnie kliknij wartość 100.
5. W menu Edycja kliknij polecenie Usuń, a następnie kliknij przycisk OK.
6. Zamknij Edytor rejestru.
7. Kliknij przycisk Start, wskaź polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.
8. Kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj/Usuń programy.
9. Kliknij kartę Zainstaluj/Odinstaluj, zaznacz pole wyboru Microsoft Outlook Express, a następnie kliknij przycisk Dodaj/Usuń.
10. Jeśli pojawi się następujący komunikat, kliknij przycisk Tak:
Do poprawnej pracy dezinstalatora jest wymagany przynajmniej program Internet Explorer 5. Jeśli będziesz kontynuować, program instalacyjny moźe nie być w stanie przywrócić poprzedniej wersji tej aplikacji. Czy chcesz kontynuować?
11. Kliknij przycisk Tak, aby kontynuować, a następnie kliknij przycisk Tak, aby ponownie uruchomić komputer.
12. Kliknij przycisk Start, wskaź polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.
13. Kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj/Usuń programy.
14. Na karcie Instalator systemu Windows zaznacz pole wyboru Microsoft Outlook Express, a następnie kliknij przycisk Zastosuj.
15. Po pojawieniu się monitu włóź dysk CD–ROM Microsoft Windows 98 do stacji dysków CD–ROM, kliknij przycisk OK, a następnie ponownie kliknij przycisk OK.
Zobacz teraz http://support.microsoft.com/kb/245419/pl
Zobacz teraz http://support.microsoft.com/kb/245419/pl
Dziwne ale mi ta strona pokazuje sie w języku angielskim!!!
Dlaczego moźe tak być?
Dlaczego moźe tak być?
max17:Nie znalazłem tam źadnego słowa po Polsku!
http://support.microsoft.com/?kbid=245419
Jak nie :lol:
Przecie wszystko piękna polszczyzna pisane :wink:
EL NINO:Wybacz, ale co ja mam pisac, skoro tam wszystko po polsku opisano ? Przepisywac mam ?
Czytaj powoli i rob co napisano.
Nie znalazłem tam źadnego słowa po Polsku!
http://support.microsoft.com/?kbid=245419
Jeśli byś mugł to napisz, a jesli nie to tez jakos bedzie.
Chodzi mi zebys zrobil to w krótkich punkcikach.
1. Wejdz tu..
2. Zrób to..
3. A teraz ...
itd.
Dzieki.
Wybacz, ale co ja mam pisac, skoro tam wszystko po polsku opisano ? Przepisywac mam ?
Czytaj powoli i rob co napisano.
Czytaj powoli i rob co napisano.
sory ale nie zabardzo kapuje co trzeba robić, jak moźesz to napisz mi krótką pomoc.Dzieki.
Troche grzebania –> http://support.microsoft.com/?kbid=245419
P.S. Nie baw sie w "folderze x:/Documents and Settings/ profil/"
P.S. Nie baw sie w "folderze x:/Documents and Settings/ profil/"
Strona 1 / 1