Problem z ogólnym działaniem sieci
Cóz od razu zaznaczam źe jestem kompletnym laikiem. Z kolegą zrobiliśmy sieć, na 40 metrowym kablu, ja udostepniam połączenie internetowe. Bardzo często (prawie zawsze) jest tak, źe albo się w ogóle nie widzimy, nie jesteśmy dostępni albo ze widzimy jednostronnie (ja jego o on mnie nuie) albo widzimy się i nie działa internet u niego (ma na trayu ikonę ale chociaźby GG czy IE nie działa)
Odpowiedzi: 10
A bo w pierwszym poście jest, źe niby udostepnia. To myślałem, źe i to chodzi.
Gagman poszedl juz o krok dalej sugerujac zalaczenie udostepnienia internetu, ale jesli nie chcesz koledze udostepniac neta, to nie musisz tego robic. Poza tym, jesli uzywasz zainstalowanej aplikacji neostrady, to za zadne skarby nie zalaczysz udostepniania.
Najnormalnie w świecie skonfiguruj połączenie z internetem, jak zwykle, z tym źe w jego właściwościach dodatkowo zaznacz "udostępniaj to połączenie internetowe" (czy jakoś tak). Wtedy twoja karta sieciowa powinna automatycznie dostać 192.168.0.1 jako IP. A co do ustawień samych kart to juź w linku...
I co ja mam tam wpisać? TPSA nic nie podała.
Anonymous:Provider???
Mam neo+
No to twoim providerem jest TPsa :wink:
Provider???
Ja mam 1 kartę
Mam neo+ i karte sieciową
Ja mam 1 kartę
Mam neo+ i karte sieciową
Masz u siebie 2 karty.
Na pierwszej, tej podłączonej do internetu, ustawienia robisz takie jak podał ci provider.
Drugą kartę u siebie i tę jedną u kolegi konfigurujesz według instrukcji z linka...
Na pierwszej, tej podłączonej do internetu, ustawienia robisz takie jak podał ci provider.
Drugą kartę u siebie i tę jedną u kolegi konfigurujesz według instrukcji z linka...
ustawienia numerów IP, maski, bramy, serwera DNS, serwera DHCP w zaleźności od Providera(???)
Kolego .U, odpowiednie połączenie, właściwości, protokół TCP/IP, właściwości, uźyj następyjącego adresu IP...
później zaawansowane, zakładka WINS, włącz system NetBIOS przez TCP/IP...