Problem z MS Office Outlook 2003
Witam wszystkich. Jak Szanowni Państwo widzicie jestem na tym Forum nowy. Zrobię wobec tego zagajkę standardową, a więc, nie wiem czy problem był już na Forum czy nie i nie mam siły tego szukać. Mimo to jednak proszę o pomoc. Mianowicie dzień-dwa dni temu komp mi zaczął mulić i się zawieszać, abstrahując od tego, że dzień wcześniej chodził normalnie. Próbowałem to obejść i niezbyt się to udawało. W związku z tym zrobiłem instalację naprawczą systemu (oprogramowanie legalne: Win XP z SP3 + Office 2003 z SP2). Gdy chciałem odpalić pocztę, to wyskoczył mi taki syf:
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/13/20121230173145.jpg/][IMG]http://img13.imageshack.us/img13/1757/20121230173145.jpg[/IMG][/URL]
Kliknąłem to OK i mi się program zamknął. Szukałem wszędzie w necie jakiegoś rozwiązania i żadne nie działały. A to tworzenie nowego profilu, a to grzebanie się w trybie naprawczym Office Outlooka. Nic. Czy ktoś mi może poradzić, co zrobić, by odzyskać wejścia na ten program pocztowy? Zależy mi np. bardzo na tym, by stamtąd wydłubać swoją książkę z kontaktami. Bo one są dla mnie ważne.
Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedzi: 2
Znajdź plik .pst - skopiuj go do jakiejś innej lokalizacji, a następnie sprawdź czy Outlook ma w ogóle skonfigurowane poprawnie konto (nie pamiętam już za bardzo XP - ale w panelu sterowania powinno być coś z Poczta w nazwie). Jeśli konto tam widnieje, i ma poprawną ścieżkę do pliku .pst - przejdź do katalogu z zainstalowanym Office i użyj narzędzie scanpst.exe do sprawdzenie poprawności pliku bazy danych Outlooka.
Witam.
Spróbuj odinstalować i jeszcze raz zainstalować pakiet office
-
[quote=michalcho]Witam. Spróbuj odinstalować i jeszcze raz zainstalować pakiet office[/quote] Zrobiłem tak. I bryndza. Tzn. procedura: "usuń składnik Office" -> restart kompa -> ponowna instalka. I... ](*,) Zresztą, gdy zrobię reinstalkę office'a to mi się książka kontaktów nie ewaporuje?
Strona 1 / 1
[quote=Veers]Znajdź plik .pst - skopiuj go do jakiejś innej lokalizacji, a następnie sprawdź czy Outlook ma w ogóle skonfigurowane poprawnie konto (nie pamiętam już za bardzo XP - ale w panelu sterowania powinno być coś z Poczta w nazwie). Jeśli konto tam widnieje, i ma poprawną ścieżkę do pliku .pst - przejdź do katalogu z zainstalowanym Office i użyj narzędzie scanpst.exe do sprawdzenie poprawności pliku bazy danych Outlooka.[/quote] Miło. A jak i co mam ustalić w tej poprawności pliku bazy danych?
[quote=Veers]Znajdź plik .pst - skopiuj go do jakiejś innej lokalizacji, a następnie sprawdź czy Outlook ma w ogóle skonfigurowane poprawnie konto (nie pamiętam już za bardzo XP - ale w panelu sterowania powinno być coś z Poczta w nazwie). Jeśli konto tam widnieje, i ma poprawną ścieżkę do pliku .pst - przejdź do katalogu z zainstalowanym Office i użyj narzędzie scanpst.exe do sprawdzenie poprawności pliku bazy danych Outlooka.[/quote] OK. Użyłem narzędzia scanpst.exe. Przeszedłem całą procedurę, zgodnie z [url=http://office.microsoft.com/pl-pl/outlook-help/skanowanie-i-naprawianie-uszkodzonych-plikow-danych-programu-outlook-HA010075831.aspx]tą ścieżką[/url]. Wyskoczył mi komunikat, że plik folderów osobistych został naprawiony. Odpaliłem Outlooka, zgodnie z pkt. 8, i... [img]http://img13.imageshack.us/img13/1757/20121230173145.jpg[/img]