Problem z Hiren's Boot

Witam!
Nie dawno pobrałem z internetu program Hiren's Boot CD6. Wie, źe jest to program do naprawy uszkodzonego systemu i zawiera cały szereg narzędzi. Problem leźy w tym, iź nie mam pewności, jak zrobić bootowalną płytę. A teraz moje pytania, na które nie znam odpowiedzi.
1. Czy rozpakowywać pliki CAB będące w programie przed ich wgraniem na płytę? W tych plikach są zawarte narzędzia do naprawy. Szukałem instrukcji uźywania tego programu po polsku, lecz nie znalazłem.
2. Jak zrobić płytę bootowalną?
Będę wdzięczny za porady i ewentualne sugestie. Nadmieniam, iź nie mam doświadczenia w tym zakresie, więc proszę się nie śmiać z moich pytań.
Pozdrawiam!!!!
Kazik

Odpowiedzi: 6

Kazik – a moźe wypal i sprawdź?
Kaźdy z programów po wywołaniu go z menu wypakowuje się do tworzonego ramdysku i dopiero się uruchamia.
Kazik:
Mniemam, iź kolega nie wie o co w tym wszystkich chodzi i nigdy nie miał do czynienia z podobnym programem.

W ramach tego by podkreślić swoją niewiedzę o co w tym wszystkim chodzi to dodam jeszcze, źe jakoś nie słyszałem o obrazach płyt bootowalnych, których zawartość przed nagraniem koniecznie naleźy rozpakować i wypakować.
Oczywiście, źe i dalsza część Twojej wypowiedzi jest trafna – z takim programem nigdy nie miałem do czynienia.

PS. Sobą bym nie był gdybym w związku z tym, źe
Kazik:
Nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowego opisu uźywania tego programu.
nie zapytał:
To po ki czort ściągasz coś czego uźyć nie umiesz ?

Konstrukcja cepa jest, przy tego typu zbiorach, mocno skomplikowana. Otwiera się menu z wykazem programów na płycie zawartych i naleźy wybrać ten , którego uźycie jest planowane. Oczywiście po uprzednim wypaleniu płyty z zestawem.
Rebe
Dodano
11.10.2005 19:25:50
Kazik – a moźe wypal i sprawdź?
Kaźdy z programów po wywołaniu go z menu wypakowuje się do tworzonego ramdysku i dopiero się uruchamia.
Kazik:
Mniemam, iź kolega nie wie o co w tym wszystkich chodzi i nigdy nie miał do czynienia z podobnym programem.