problem z głośnikami 4.1

Więc tak,dostałem głosniki creative fps1500 (4.1) podłączyłem i mam z nimi pewien problem. Dokładniej chodzi mi o działanie dwóch tylnych głośników. wziąłem test głosników w programie do ustawień dźwięku od asusa(narazie dźwiękówka jest z płyty, ale to powinno się niedługo zmienić). W tym teście każdy głośnik z osobna jest sprawdzany jak działa, więc najpierw przedni prawy: działa, przedni lewy: działa, a tylne?? nie działają...po prostu cisza Huh? .Kiedy włącze muzykę to wszystkie głośniki grają, gdy włacze jakąś grę to tylne głosniki zachowują się identycznie jak przednie. Nie znam się zbytnio na głośnikach, bo wcześniej miałem zwykłe 2.0 więc proszę o pomoc.

Odpowiedzi: 3

Skoro sluchajac muzyki (a domniemam ze jest to rola winampa) wszystko gra to glosniki same w sobie podlaczona sa prawidlowo. Zacznij od konfiguracji w Windowsie (znowu domniemam ze Xp) panel sterowania -> dzwieki i urzadzenia audio -> ustawienia glosnikow -> zaawansowane -> w ustawieniach glosnikow wybierz "glosniki kwadrafoniczne". A na koniec soft creativa..
AdasB
Dodano
29.09.2006 19:40:57
Hmm jakie kable od głosników masz podłączone do kompa.Jak chcesz żeby wszystkie chodził to podłącz tylko czarny i zielony
Razor 2 k
Dodano
29.09.2006 16:36:37
  • piątas 29.09.2006 20:28:23