Problem z formularzami (automatyzowanie kopiuj i wklej)
Bardzo spodobała mi się opcja tworzenia formularzy w programie Word z której często zmuszony jestem korzystać. Jednak w trakcie pracy z programem Word natrafiłem na pewne problemy. W swojej pracy zmuszony jestem wielokrotnie wpisywać te same dane do wielu róźnych dokumentów lub wielokrotnie do tego samego dokumentu. Opcja kopiuj i wklej w tym przypadku jest bardzo uciąźliwa. Słyszałem iź w programie Word istnieje moźliwość zautomatyzowania tego procesu. Podsumowując nie wiem co zrobić aby np. po wpisaniu w jednym miejscu pełnych danych klienta, jego nazwisko kopiowane i wklejane byłoby automatycznie, we wskazane wcześniej przeze mnie inne miejsce lub teź miejsca w tym samym formularzu, a np. jego adres zamieszkania w jeszcze w inne miejsce tego dokumentu. Ten sam problem dotyczy automatycznego kopiowania niektórych danych z jednego dokumentu do innego. Z góry dziękuje za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Odpowiedzi: 1
W zaleźnoci od wersji worda i referencji...
generalna zasada – we właciwociach formantu/formularza a dokladnie komorki ktora ma przyjmować wartoć innej komórki wpisujesz w "wartoci pocztkowej" odwołanie do komórki w której juź podałe dane. np [ComboBox1.Value]
jesli to belkot to przepraszam. wstaw konkretny plik to pokaze na przykladzie :]
generalna zasada – we właciwociach formantu/formularza a dokladnie komorki ktora ma przyjmować wartoć innej komórki wpisujesz w "wartoci pocztkowej" odwołanie do komórki w której juź podałe dane. np [ComboBox1.Value]
jesli to belkot to przepraszam. wstaw konkretny plik to pokaze na przykladzie :]
Strona 1 / 1