Problem z AntVirenKit 11
Mam ten programik i mam z nim mały problem. Ikonka która jest przy zegarze normalnie powinna być z takim pomarańczowym kółeczkiem ja mam szare i jak najade na ikonke kursorem pokazuje mi sie chmurka z napisem Błąd. Mam teź drugiego antywirusa AntiVir 6 Professional czy moźliwe źe sie "gryzą" i dlatego mam błąd ??
Odpowiedzi: 12
:D :D :D Staram się,jak mogę.......
Nie znam się jednak na bezieczeństwie tak jak Ty tire.
Zazwyczaj 2 silne av kładą sys.
Jeden sys–jeden av :!:
theboss78 teź ma rację.Bo zamiast chronić,będą walczyły między sobą o dostęp do plików.
Jeden sys–jeden av :!:
theboss78 teź ma rację.Bo zamiast chronić,będą walczyły między sobą o dostęp do plików.
A jesli nawet nie beda sie gryzc tzn nie bedzie tego widac to nie beda chronic tak dobrze jak jeden.
To juź było wiele,wiele razy omawiane.
Dwa antywiry mogą całkowicie połoźyć ci system.
Odradzam.
Dwa antywiry mogą całkowicie połoźyć ci system.
Odradzam.
jak zainstaluje 2 to będą sie "gryść" ??
jest wogóle moźliwe zainstalowanie 2 antyvirusów tak aby obydwa poprawnie działały ??
jest wogóle moźliwe zainstalowanie 2 antyvirusów tak aby obydwa poprawnie działały ??
Z shareware mam na myśli: Norton Antivirus 2003 lub McAfee VirusScan v.7
Z freeware mam na myśli: Avast!v.4 Home Edition
www.avast.com
www.avast.com
www.avast.com
www.avast.com
www.avast.com
www.avast.com
TIRE mówiąc coś lepszego co konkretnie miałaś na myśli ??
Zdecydowanie,nie mogą być 2 antywiry. :!:
Poza tym,zasmucę cię.
Miałem AntiVirenKit 11 Professional i reklamowałem go.Reklamacja została uwzględniona.Wpuszczał trojany i wirusy....
Na twoim miejscu,jezeli masz juź niewiele do okresu przedłuźenia subskrypcji baz wirusów – wywaliłbym go,a zainstalował coś porządnego :!:
Poza tym,zasmucę cię.
Miałem AntiVirenKit 11 Professional i reklamowałem go.Reklamacja została uwzględniona.Wpuszczał trojany i wirusy....