Poszukuje osób do projektu gry
Witam wszystkich...
Szukam osób do stworzenia gry komputerowej , projekt już jest robiony a jego obsada to 12 osób...
Jeżeli chodzi o mnie jestem tylko tym który zbiera ludzi i sponsoruje nie jestem ani programistą, ani animatorem wiec nie martwcie się wszystko robią doświadczeni ludzie w wieku 16-20 lat...Oczywiście młodszych 12-16 też przyjmujemy...Strona na bardzo dobrym i drogim silniku.
Silnik
Nasza grupa developerska zdecydowała się na wykorzystanie gotowego silnika UNiGiNE. Dzięki niemu ośiągniemy nasz cel w znacznie krótszym czasie.
www.unigine.com
Wybraliśmy silnik UNiGiNE, pownieważ wydaję nam się najodpowiedniejszy do tego proejtku.
UNiGiNE to engin graficzny nowej generacji, dzięki niemu nasza gra stanie się dynamiczna oraz ciekawa.
Oto kilka screenów z silnika UNiGiNE :
Prace
Mind Blenders Software, to młoda, szukająca doświadczenia grupa developerska zajmująca się tworzniem gier komputerowcyh.
Skład naszej grupy jest dostępny w dziale Team. Jeżeli jesteś zainteresowany dołączeniem do nas, i pracą przy produkcji gier komputerowych, napisz :
praca@weszcostefan.pl
Rekrutacja
Mind Blenders Software poszukuje osób, które zajęłyby miejsce w naszej grupie na stanowisku :
- Concept Artis
- Tłumacz
- Muzyk
Chętnie przyjmiemy do naszej grupy osoby na stanowisko :
- Programista
- Animator
- Grafik 3D
- Reklama
Zainteresowanych proszę o kontakt:
E-mail : praca@weszcostefan.com
GG : 4155494
Zapowiedź
Pan Stefan wiódł szczęśliwe życie jako magazynier w „Stonce”. Pewnego uroczego dnia dla sklepu nadszła wiekopomna chwila , Pani Baba – najbardziej wpływowa osoba na świecie ,postanowiła odwiedzić ów sklep … bo miała po dordze. Nadjeżdża cała eskorta, a za nią Pani Baba w bordowym rozklekotanym fiacie126p. Zaciąga ręczny, wysiada ,wchodzi do sklepu i przegląda produkty … jednak Stefan wyczuł że coś jest nie tak , odwraca się i zauważa coś co nie ujdzie płazem … na stoisku nie ma majonezu produkowanego przez ową starszą panią. W panice biegnie do wózka widłowego po drodze przewracając puszke kukurydzy. W obawie o swoją przyszłość na pełnych obrotach wjeżdża do magazynu ładuje majonez na widły zawraca i gna do stoiska niefortunnie najeżdżając na przewrócona wcześniej puszke kukurydzy , wózek dachuje majonez wylatuje w powietrze i upada z ogromnym impetem … jeszcze jeden słoiczek turla się i uderza w noge … wiadomo kogo. Pani Baba robi smutną minke zamyka na chwile oczy i wychodzi . Do Stefana podbiega kierownik łapie za powyginaną konstrukcje … i mówi : „Wesz co Stefan już tu nie pracujesz” poczym odchodzi w milczeniu.
Tydzień później nasz bohater rozmyśla jak by tu uprzykrzyć Pani Babie życie , staje przy słupie ogłoszeniowym i zauważa oferte o prace … rozmyśla … udaje się w wskazane miejsce i zostaje zatrudniony … jako kierowca autobusu.
Taki właśnie jest główny wątek gry Jazda jelczem w kółko i w kółko … ale nie , jednak nie tylko. Zapomnijcie o tym że będziecie mogli wyprzedzać na trzeciego , jeździć po przeciwnym pasie lub przejedziecie bez problemu przez skrzyżowanie na czerwonym świetle – takie wykroczenia w 90% skończą się (efektownym) wypadkiem. Zapomnijcie też o jakichkolwiek luzach na drodze i przygotujcie się na stanie w korkach. A czym będziemy mieli przyjemność przemieszczać się po polskich dziurawych drogach ? Do dyspozycj dostaniecie 30 wozów w tym takie marki jak Polonez, Wartburg czy też Syrenka, Tarpan, Datsun Bluebird i Audi 80 a i przepraszam pominąłem jeszcze rowery motorynki i motory których będzie łacznie 10 ... Ciekawą funkcją będzie możliwość zagospodarowania tyłu pojazdu czyli - przwożenia przedmiotów w bagażniku. Zmartwieniem dla przyzwyczajonych do gta, będzie to że auta niestety trzeba będzie sobie kupić … chociaż jak uda ci się kogoś wyciągnąć z wozu i jeździć przez dłuższy okres czasu bez żadnych konsekwencji , będziemy pełni podziwu :).
Ale przecież nie samą jazdą gra się toczy podczas rozgrywki możecie się spodziewać wiele sytuacji z życia wziętych (jednak zdarzających się wyjątkowo pechowym ludziom). Przykładem może być sytuacja w której jedziemy podczas burzy do domu i napotykamy na drodze powalone drzewo, musimy znaleźć gdzieś pomoc załadować piłe do bagażnika dojechać na miejsce poczym pociąć i przesunąć przeszkode , albo jazda po pijaku i kontrola przez policje , czy też wyprawa na zakupy …ehhh . Przykładów jest wiele … ale nie będziemy przecież wszystkiego od razu psuć ;] spodziewajcie się więc 25(lub więcej) różnorodnych sytuacji jakim będziesz musiał stawić czoła.
A co będziemy mogli wziąć w rączki ? … przedmioty codzinnego użytku ! takie jak patelnia , dezodorant , dmuchany banan sylwestrowy, torebka jednorazowa noo i już niech strace pistolet na kulki i wiatrówka ;]. Spodziewajcie się nie tylko reakcji samej policji na wyrządzone przez was krzywdy przechodnie również będą usiłowali cie „stłumić” jeżeli zobaczą że zabardzo szalejesz.
Warto było by wspomnieć conieco o mieście … Zgerz jest miastem wesołym, kolorowym mającym wiele krętych dziurawych dróg oraz multum nieudanych rzeźb (które trzeba będzie zlikwidować). Mieszkańcy nie są w pełni zadowoleni z tego jak miasto funkcjonuje, nocą trzeba być wyjątkowo odważnym aby przejść przez niektóre dzielnice ,a za dnia nic się nie dzieje. Akcja gry będzie się toczyć w lecie (i troszke zimą) 1998r.
Soundtrack gry to nagrane przez znajomego Stefana ze stanów kasety … każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Mamy głęboką nadzieje że niektórych utwór nigdy nie słyszeliście są to zapomniane trudno już dostępne kawałki z lat ’70 do ’98 każdego rodzaju Funk , Rock , Rap , Pop … itd.
I Troche o stronie technicznej. W grze wykorzystamy silnik Unigine generujący efekty (pod względem grafiki oraz fizyki ) dorównujące takim produkcjom jak, Doom 3 , FarCry czy też Half Life 2. Wykorzystane zostaną wszystkie możliwe techniki jakimi dysponujemy aby gra zaparła wam dech na dłuższa chwile. Pozostaje tylko cierpliwie czekać ,wierzyc i wspierać nas a wszystko powinno pójść gładko..
Drużyna
Projekt Manager:
Rayback
Główni graficy:
Rayback
Rafcio
Graficy:
Kuba
Sebastian
Anen
Stefaniak
SunTzu
Concept Artist:
Jacek
Lukasz M
Animatorzy:
Piotr
Mylek
Programiścy:
Ayufan
W0jciechZ
Smola
Muzycy:
Rayback
Reklama :
Elvans
Kontakt
Masz pytania dotyczące gry ?
Chcesz z nami o czymś porozmawiac ?
Zasponsorować nas ?
Wykupić miejsce pod banner ?
Pisz na nasz adres, a na pewno odpowiemy na wszystkie pytania.
kontakt@weszcostefan.com
Zespół oczywiście nie dostaje pieniążków za zrobienie ale gdy wyjdzie na rynek możemy sie podostawać pare pieniedzy...
Jeżeli jesteście zainteresowani serdecznie zapraszam !!
Prosze o pytania dotyczące projektu oraz współpracy...
Praca - praca@weszcostefan.com
Strona -http://weszcostefan.osk-net.pl
Szukam osób do stworzenia gry komputerowej , projekt już jest robiony a jego obsada to 12 osób...
Jeżeli chodzi o mnie jestem tylko tym który zbiera ludzi i sponsoruje nie jestem ani programistą, ani animatorem wiec nie martwcie się wszystko robią doświadczeni ludzie w wieku 16-20 lat...Oczywiście młodszych 12-16 też przyjmujemy...Strona na bardzo dobrym i drogim silniku.
Silnik
Nasza grupa developerska zdecydowała się na wykorzystanie gotowego silnika UNiGiNE. Dzięki niemu ośiągniemy nasz cel w znacznie krótszym czasie.
www.unigine.com
Wybraliśmy silnik UNiGiNE, pownieważ wydaję nam się najodpowiedniejszy do tego proejtku.
UNiGiNE to engin graficzny nowej generacji, dzięki niemu nasza gra stanie się dynamiczna oraz ciekawa.
Oto kilka screenów z silnika UNiGiNE :
Prace
Mind Blenders Software, to młoda, szukająca doświadczenia grupa developerska zajmująca się tworzniem gier komputerowcyh.
Skład naszej grupy jest dostępny w dziale Team. Jeżeli jesteś zainteresowany dołączeniem do nas, i pracą przy produkcji gier komputerowych, napisz :
praca@weszcostefan.pl
Rekrutacja
Mind Blenders Software poszukuje osób, które zajęłyby miejsce w naszej grupie na stanowisku :
- Concept Artis
- Tłumacz
- Muzyk
Chętnie przyjmiemy do naszej grupy osoby na stanowisko :
- Programista
- Animator
- Grafik 3D
- Reklama
Zainteresowanych proszę o kontakt:
E-mail : praca@weszcostefan.com
GG : 4155494
Zapowiedź
Pan Stefan wiódł szczęśliwe życie jako magazynier w „Stonce”. Pewnego uroczego dnia dla sklepu nadszła wiekopomna chwila , Pani Baba – najbardziej wpływowa osoba na świecie ,postanowiła odwiedzić ów sklep … bo miała po dordze. Nadjeżdża cała eskorta, a za nią Pani Baba w bordowym rozklekotanym fiacie126p. Zaciąga ręczny, wysiada ,wchodzi do sklepu i przegląda produkty … jednak Stefan wyczuł że coś jest nie tak , odwraca się i zauważa coś co nie ujdzie płazem … na stoisku nie ma majonezu produkowanego przez ową starszą panią. W panice biegnie do wózka widłowego po drodze przewracając puszke kukurydzy. W obawie o swoją przyszłość na pełnych obrotach wjeżdża do magazynu ładuje majonez na widły zawraca i gna do stoiska niefortunnie najeżdżając na przewrócona wcześniej puszke kukurydzy , wózek dachuje majonez wylatuje w powietrze i upada z ogromnym impetem … jeszcze jeden słoiczek turla się i uderza w noge … wiadomo kogo. Pani Baba robi smutną minke zamyka na chwile oczy i wychodzi . Do Stefana podbiega kierownik łapie za powyginaną konstrukcje … i mówi : „Wesz co Stefan już tu nie pracujesz” poczym odchodzi w milczeniu.
Tydzień później nasz bohater rozmyśla jak by tu uprzykrzyć Pani Babie życie , staje przy słupie ogłoszeniowym i zauważa oferte o prace … rozmyśla … udaje się w wskazane miejsce i zostaje zatrudniony … jako kierowca autobusu.
Taki właśnie jest główny wątek gry Jazda jelczem w kółko i w kółko … ale nie , jednak nie tylko. Zapomnijcie o tym że będziecie mogli wyprzedzać na trzeciego , jeździć po przeciwnym pasie lub przejedziecie bez problemu przez skrzyżowanie na czerwonym świetle – takie wykroczenia w 90% skończą się (efektownym) wypadkiem. Zapomnijcie też o jakichkolwiek luzach na drodze i przygotujcie się na stanie w korkach. A czym będziemy mieli przyjemność przemieszczać się po polskich dziurawych drogach ? Do dyspozycj dostaniecie 30 wozów w tym takie marki jak Polonez, Wartburg czy też Syrenka, Tarpan, Datsun Bluebird i Audi 80 a i przepraszam pominąłem jeszcze rowery motorynki i motory których będzie łacznie 10 ... Ciekawą funkcją będzie możliwość zagospodarowania tyłu pojazdu czyli - przwożenia przedmiotów w bagażniku. Zmartwieniem dla przyzwyczajonych do gta, będzie to że auta niestety trzeba będzie sobie kupić … chociaż jak uda ci się kogoś wyciągnąć z wozu i jeździć przez dłuższy okres czasu bez żadnych konsekwencji , będziemy pełni podziwu :).
Ale przecież nie samą jazdą gra się toczy podczas rozgrywki możecie się spodziewać wiele sytuacji z życia wziętych (jednak zdarzających się wyjątkowo pechowym ludziom). Przykładem może być sytuacja w której jedziemy podczas burzy do domu i napotykamy na drodze powalone drzewo, musimy znaleźć gdzieś pomoc załadować piłe do bagażnika dojechać na miejsce poczym pociąć i przesunąć przeszkode , albo jazda po pijaku i kontrola przez policje , czy też wyprawa na zakupy …ehhh . Przykładów jest wiele … ale nie będziemy przecież wszystkiego od razu psuć ;] spodziewajcie się więc 25(lub więcej) różnorodnych sytuacji jakim będziesz musiał stawić czoła.
A co będziemy mogli wziąć w rączki ? … przedmioty codzinnego użytku ! takie jak patelnia , dezodorant , dmuchany banan sylwestrowy, torebka jednorazowa noo i już niech strace pistolet na kulki i wiatrówka ;]. Spodziewajcie się nie tylko reakcji samej policji na wyrządzone przez was krzywdy przechodnie również będą usiłowali cie „stłumić” jeżeli zobaczą że zabardzo szalejesz.
Warto było by wspomnieć conieco o mieście … Zgerz jest miastem wesołym, kolorowym mającym wiele krętych dziurawych dróg oraz multum nieudanych rzeźb (które trzeba będzie zlikwidować). Mieszkańcy nie są w pełni zadowoleni z tego jak miasto funkcjonuje, nocą trzeba być wyjątkowo odważnym aby przejść przez niektóre dzielnice ,a za dnia nic się nie dzieje. Akcja gry będzie się toczyć w lecie (i troszke zimą) 1998r.
Soundtrack gry to nagrane przez znajomego Stefana ze stanów kasety … każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Mamy głęboką nadzieje że niektórych utwór nigdy nie słyszeliście są to zapomniane trudno już dostępne kawałki z lat ’70 do ’98 każdego rodzaju Funk , Rock , Rap , Pop … itd.
I Troche o stronie technicznej. W grze wykorzystamy silnik Unigine generujący efekty (pod względem grafiki oraz fizyki ) dorównujące takim produkcjom jak, Doom 3 , FarCry czy też Half Life 2. Wykorzystane zostaną wszystkie możliwe techniki jakimi dysponujemy aby gra zaparła wam dech na dłuższa chwile. Pozostaje tylko cierpliwie czekać ,wierzyc i wspierać nas a wszystko powinno pójść gładko..
Drużyna
Projekt Manager:
Rayback
Główni graficy:
Rayback
Rafcio
Graficy:
Kuba
Sebastian
Anen
Stefaniak
SunTzu
Concept Artist:
Jacek
Lukasz M
Animatorzy:
Piotr
Mylek
Programiścy:
Ayufan
W0jciechZ
Smola
Muzycy:
Rayback
Reklama :
Elvans
Kontakt
Masz pytania dotyczące gry ?
Chcesz z nami o czymś porozmawiac ?
Zasponsorować nas ?
Wykupić miejsce pod banner ?
Pisz na nasz adres, a na pewno odpowiemy na wszystkie pytania.
kontakt@weszcostefan.com
Zespół oczywiście nie dostaje pieniążków za zrobienie ale gdy wyjdzie na rynek możemy sie podostawać pare pieniedzy...
Jeżeli jesteście zainteresowani serdecznie zapraszam !!
Prosze o pytania dotyczące projektu oraz współpracy...
Praca - praca@weszcostefan.com
Strona -http://weszcostefan.osk-net.pl
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0