POMOCY INTERNET W SP2 – CHYBA

Witam o to moj problem, mam sp2 zainstalowanego z plytki zrobionej przy pomocy kursu z tej stony, nie narzekam na nic, system ladnie dziala, to znaczy stabilnie, myszka tez ladnie chodzi po zainstalowaniu nowych driverow, ale jest jeden problem ktory mi bardzo przeszkadza, mianowicie przegladanie ston WWW.

Mam net od niedawna 3 miechy i wiem ze jestem laik, ale do tej pory na sp1 nie miałem źadnych problemów, a teraz praktycznie nie moge otworzyc zadnej strony, nie moge sciagac bo wyskakuje mi komunikat ze "Obecne ustawienia zabezpieczen nie pozawalaja na sciaganie", a man w opcjach internetowych ustawione na najmniejsza ochrone. Pozatym niektore stony nie laduja sie do konca, inne laduja sie zupelnie inaczej i jeszcze mam problemy z dopisaniem sie do jakiejkolwiek ksiegi gosci, nie wiem nawet czy ten post dojdzie....

Kompa mam takiego:
AMD 2500XP+
Geforce2
512 RAM

A programy:
WinXP SP2
Norton Internet Security Prof. 2004
Norton AV 2004

Pomocy ludzie, jak mam cos jeszcze powiedziec to piszcie ....

Odpowiedzi: 2

leganet:
task na szybkiego –zassaj JAVE z SUNA http://www.java.com/en/download/installed.jsp i ustaw jako domyslne– a VM–Java microsoftu [virtual maschine] –odchacz . To powinno załatwić wyswitlanie apletów . Obacz tez co i jak masz IE>NARZEDZIA>OPCJE> ZAAWANSOWANE > czy tam nie przekombinowałes –jak zainstalujesz JAVA [ SUN ]to w tych opcjach zachacz to –restart IE i po kłopocie...

Nic nie musi instalować ..!!
Ponizej jest zrzut ekranu gdzie trza co nieco porzestawiać .. a najpierw poczytać Java lepiej chodzi jak Korzeniowski na olimpiadzie..!!
Anonymous
Dodano
30.09.2004 14:55:10