połączenie worda z pdf

Cześć, Mam jeszcze jeden taki problem. Co jakiś czas muszę przygotować dokument składający się z kilkudziesięciu stron z czego część są to pliki worda gdzie uzupełniam zmieniające się dane, a część są to pliki pdf. W tej chwili robię to w ten sposób: 1. wypełniam dokumenty worda, 2. drukuję je do pdf, 3. darmowym narzędziem łącze kilka pdf'ów w jeden. jeżeli pliki worda (w których muszę coś pozmieniać) mam porozstrzelane w całym dokumencie naprzemiennie porozkładane ze "stałymi" pdf (np. strony 3, 16-19, 45-49, itd.) przygotowanie pliku (mimo konieczności wypełnienia stosunkowo niewielu danych) zajmuje bardzo dużo czasu. W jaki sposób połączyć to co mam w tej chwili (zaznaczam, że plików pdf nie mam w formacie edytowalnym), aby mieć jako szablon jeden plik z wszystkimi dokumentami i wypełniać jedynie te strony, które muszę?

Odpowiedzi: 0

travis
Dodano:
22.11.2011 01:22:54
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0