Pola wymagane - MS Word
Witam
Mam dokument w formie tabeli, który co pewien czas musi być wypełniany przez współpracowników. Niestety z perspektywy czasu zauważyłem, że znakomita z nich większość ma tendencje do niewypełniania wszystkich pól, gdzie wypełnienie większości z nich ma znaczenie. Generuje to w czasie późniejszym niepotrzebne dopełnianie dokumentu.
Będę zobowiązany za jakiekolwiek sugestie traktujące o tym jak zmodyfikować dokument, aby w przypadku niewypełnienia pola wymaganego nie było możliwości przejścia do kolejnego pola. Szukam również sposobu, aby zablokować możliwość wydruku owego dokumentu w przypadku niewypełnienia wszystkich wymaganych pól.
Będę zobowiązany za pomoc.
Odpowiedzi: 3
Spróbuję użyć tego rozwiązania. Microsoft informuje, że ów([color=red]?![/color]) [[color=green]owo[/color]] pole monituje o wprowadzenie tekstu, nie podaje jednak czy wymusi jego wprowadzenie poprzez zablokowanie przejścia do następnego pola.
Pole Fill-in ... może? Spyta, ale chyba nie zmusi do odpowiedzi
MS Office... ale który?
-
[quote=XanTyp]MS Office... ale który?[/quote] Naturalnie powinienem to zaznaczyć... Generalnie zakładam modyfikację tego dokumentu w Word 2007 lub Word 2010, gdyż w obu wersjach został tworzony (jeżeli ma to decydujące znaczenie).
Strona 1 / 1