Podkręcenie Athlona 2,5
Hej
Jak moźna podkręcić athlona 2,5?
Pytam bo nie znam się na tym!
W tym temacie jestem Lamerem z przedmieścia!
Pozdrawiam 8)
Jak moźna podkręcić athlona 2,5?
Pytam bo nie znam się na tym!
W tym temacie jestem Lamerem z przedmieścia!
Pozdrawiam 8)
Odpowiedzi: 16
Bez podnoszenia napięcia tyle poszedł??
Jak tak to paaanie trafiłeś na milusieńki egzemplarz, jedź z nim na ile pamięci pozwolą i schłodź mostki porządnie.
Jak tak to paaanie trafiłeś na milusieńki egzemplarz, jedź z nim na ile pamięci pozwolą i schłodź mostki porządnie.
Dzięki za wszycho!
http://mersenne.org/gimps/p95v238.zip I uruchom "torture test". Powodzenia.
A gdzie tego Prime95 znaleźć?
Nie chce mi się szukać więc moźe mógłbyś mi przesłać mailem hmm?
Nie chce mi się szukać więc moźe mógłbyś mi przesłać mailem hmm?
Więc masz Semprona! a teraz sprawdź procek jakimś programikiem – polecam Prime95 – kotłowanie przez 30minut wystarczy. Jak wyleci jakiś error – to zwiększ napięcie. I powinno być OK!
Hej udało się!
Podkręciłem do 200MHz
I teraz rzeczywistego jest 1,8GHz
Więcej wolę nie próbować!
Podkręciłem do 200MHz
I teraz rzeczywistego jest 1,8GHz
Więcej wolę nie próbować!
No tak – mogą być problemy – ale tylko w przypadku tego Semprona. Barton idzie na 200MHz z marszu (w większości egzemplarzy nawet nie trzeba podnosić napiecia). A Sempron?? Prawdopodobnie pójdzie (ale AMD (pamiętne owego Bartona2500+) coś chyba z nimi zrobiło – bo by było za dobrze, jakby tak kaźdy sobie Semprona przestawiał) tylko przy zwiększeniu napięcia do 1.675. Nie wiem, Semprona nie podkręcałem (jeszcze...).
Wszystkie Semprony mają zablokowany mnoźnik. Odblokowanie mnoźnika w Sempronie? Chyba dość ryzykowne i mało opłacalne.
Wszystkie Semprony mają zablokowany mnoźnik. Odblokowanie mnoźnika w Sempronie? Chyba dość ryzykowne i mało opłacalne.
Przeczytaj
No nie wiem czy uda Mu sie odrazu dać FSB na 200MHz bo jak ma zablokowany moźnik to juź nie da rady raczej ale zawsze moźna odblokować