Podczas instalacji "Błąd 1606. Brak dostępu do miejsca w sieci D:\Program\Inventor".

Witam! Podczas instalacji programu Inventor 11 pl wyskakuje mi komunikat "Błąd 1606. Brak dostępu do miejsca w sieci D:\Program\Inventor\." czyli do miejsca, w którym chcę zainstalować owe oprogramowanie. Co robić? Proszę o pomoc.

Odpowiedzi: 5

Uruchomiłem jako administrator przez menu kontekstowe ale niestety pojawia się ten sam błąd. Nie wiem co mam robić :/
el_elek
Dodano
08.11.2009 21:57:01
Uruchom instalatora poprzez menu kontekstowe, a w nim "Uruchom jako administrator".
Veers
Dodano
07.11.2009 12:41:39
Witam Szanownych Użytkowników wierzę, że zaawansowani lub moderatorzy i inni specjaliści potrafią mi pomóc ponieważ czas mnie goni. Pozdrawiam!
el_elek
Dodano
07.11.2009 11:23:11
Ta kropka to jest moja wina, a dokładniej postawiłem ją na koniec zdania. Ona nie została wyświetlona w komunikacie. Brak uprawnień - nie mam pojęcia jak podnieść poziom uprawnień instalatora? Jeśli chodzi o Administratora to właśnie jako admin instaluję ponieważ innego konta nawet nie mam. Na czas instalacji odinstalowałem wszelkie oprogramowanie typu antivirus, antispy i wyłączyłem ochronę firewall systemu windows xp home - bo taki posiadam. Z tą kopalnią też się spotkałem jednak wszystkie błędy 1606 dotyczą katalogów jakiś systemowych brak dostępu do jakiś plików instalacyjnych ew. do katalogów w stylu .All Users\ lub location%userprofile%\recent\ u mnie natomiast chodzi o ściężkę do katalogu, w którym chcę zainstalować program.
el_elek
Dodano
06.11.2009 13:48:59
Błąd 1606 o którym piszesz - to błąd instalatora który może wskazywać: - niewłaściwą ścieżkę (na co mogłaby wskazywać . po inventor\ ) - brak uprawnień do tworzenia / zapisu / modyfikacji podanej przez instalatora lokalizacji docelowej (należy podnieść poziom uprawnień instalatora) - ograniczenia narzucone na użytkownika przez GPO (skontaktować się z administratorem systemu) - korzystanie z instalatora sieciowego uruchomionego w trybie lokalnym (niemożliwa jest wówczas zmiana wstępnie określonej lokalizacji docelowej dla instalowanego programu) - działanie jakiegoś oprogramowania dodatkowego (antywirus ? menadżer instalacji ?) To tylko czubek góry lodowej - i moim zdaniem najbardziej prawdopodobne możliwe przyczyny stanu rzeczy w/g kolejności sprawdzania i eliminowania. Natomiast prawdziwą kopalnia wiedzy na ten temat jest: http://discussion.autodesk.com/forums/search.jspa?q=error%201606&objID=c6&dateRange=all&searchID=10367725&rankBy=10001&start=0
Veers
Dodano
06.11.2009 01:13:32
el_elek
Dodano:
05.11.2009 18:00:09
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1