Poczta do osobnych folderów – jak to zrobić w Outlooku 2003?
Witam. Mam następujący problem. Mam kilka kont pocztowych. Do ich obsługi uźywam Microsoft Office 2003. Chcialbym aby poczta z poszczególnych kont była ściągana do oddzielnych folderów (juź je utworzyłem w Skrzynce Odbiorczej). Wie ktoś moźe jak to zrobić? Będę wdzięczny za Wasze opinie i uwagi. Z góry dziękuję.
Odpowiedzi: 4
Pawek, dzięki za pomoc. Nieco mnie naprowadziłeś. Poradziłem sobie z tym calym Outlookiem. Jeszcze raz THX :D
'Na chłopski rozum' teraz wystarczy utworzyć regułę, aby wiadomości, gdzie w polu DO znajduje się xxx@yyy.zz były przenoszone do folderu 'jakistam' – jak tak robisz to nie działa :?:
Niestety to nie jest takie proste. Moźna wskazać nadawców od których mają być kierowane listy do osobnych folderów, ale źeby z kaźdego konta do osobnego foldera to on nie chce ni cholera:) Nie czuje kiedy rymuje. Ale dzieki Pawek. Czekam na inne propozycje. :wink:
Jak to jest w Office 2003 to do końca nie wiem, ale zapewne tak samo jak w Outlook Express moźliwe jest tam utworzenie 'reguł wiadomości' – czyli tego co jest Ci właśnie niezbędne, by wykonać zamierzony zamysł. Myślę, źe jak juź Cię naprowadziłem na to, to dalej sobie juź poradzisz :)
Strona 1 / 1