Pliki pomocy do roznych programow
Nie moge otworzyc plikow pomocy z rozszerzeniem *.chm
Nie sa to pliki czerpane z internetu. Sa na pewno na dysku twardym, w folderach programow.
Po otwarciu w prawej stronie okna, ta w ktorej powinna byc wlasciwa pomoc jest komunikat :
Nie moźna wyświetlić strony
Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web moźe mieć problemy techniczne lub moźe być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Spróbuj wykonać następujące zadania:
Kliknij przycisk Odświeź lub spróbuj ponownie później.
Jeśli adres strony został wpisany na pasku adresu, upewnij się, czy jest on wpisany poprawnie.
Aby sprawdzić ustawienia połączenia, kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Połączenie kliknij przycisk Ustawienia. Ustawienia powinny się zgadzać z ustawieniami dostarczonymi przez Twojego administratora sieci lokalnej (LAN) lub usługodawcę internetowego (ISP).
Zobacz, czy są wykrywane ustawienia połączenia internetowego. Moźesz ustawić, aby system Microsoft Windows badał sieć i automatycznie wykrywał ustawienia połączenia sieciowego (jeśli administrator sieci włączył to ustawienie).
Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe.
Na karcie Połączenia kliknij przycisk Ustawienia sieci LAN.
Zaznacz pole wyboru Automatycznie wykryj ustawienia, a następnie kliknij przycisk OK.
Niektóre witryny wymagają 128–bitowego zabezpieczania połączeń. Kliknij menu Pomoc, a następnie kliknij polecenie Internet Explorer – informacje, aby ustalić, jak mocne zabezpieczenia są zainstalowane.
Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy ustawienia Zabezpieczeń obsługują ją. Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Zaawansowane przejdź do sekcji Zabezpieczenia i sprawdź ustawienia dla protokołów SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Kliknij przycisk Wstecz, aby wypróbować inne łącze.
Nie moźna znaleźć serwera lub błąd DNS
programu Internet Explorer
Nie sa to pliki czerpane z internetu. Sa na pewno na dysku twardym, w folderach programow.
Po otwarciu w prawej stronie okna, ta w ktorej powinna byc wlasciwa pomoc jest komunikat :
Nie moźna wyświetlić strony
Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web moźe mieć problemy techniczne lub moźe być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Spróbuj wykonać następujące zadania:
Kliknij przycisk Odświeź lub spróbuj ponownie później.
Jeśli adres strony został wpisany na pasku adresu, upewnij się, czy jest on wpisany poprawnie.
Aby sprawdzić ustawienia połączenia, kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Połączenie kliknij przycisk Ustawienia. Ustawienia powinny się zgadzać z ustawieniami dostarczonymi przez Twojego administratora sieci lokalnej (LAN) lub usługodawcę internetowego (ISP).
Zobacz, czy są wykrywane ustawienia połączenia internetowego. Moźesz ustawić, aby system Microsoft Windows badał sieć i automatycznie wykrywał ustawienia połączenia sieciowego (jeśli administrator sieci włączył to ustawienie).
Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe.
Na karcie Połączenia kliknij przycisk Ustawienia sieci LAN.
Zaznacz pole wyboru Automatycznie wykryj ustawienia, a następnie kliknij przycisk OK.
Niektóre witryny wymagają 128–bitowego zabezpieczania połączeń. Kliknij menu Pomoc, a następnie kliknij polecenie Internet Explorer – informacje, aby ustalić, jak mocne zabezpieczenia są zainstalowane.
Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy ustawienia Zabezpieczeń obsługują ją. Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Zaawansowane przejdź do sekcji Zabezpieczenia i sprawdź ustawienia dla protokołów SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Kliknij przycisk Wstecz, aby wypróbować inne łącze.
Nie moźna znaleźć serwera lub błąd DNS
programu Internet Explorer
Odpowiedzi: 3
Moze ktoras poprawka blokuje pliki ? Moze antywir ?
Mozesz rowniez sprobowac zresetowac ustawienia sieci web w opcjach internetowych.
Przegladnij artykuly z M$:
http://support.microsoft.com/?kbid=896054 – akapit "przyklad 2"
http://support.microsoft.com/?kbid=902225
http://support.microsoft.com/kb/174360/PL/
Mozesz rowniez sprobowac zresetowac ustawienia sieci web w opcjach internetowych.
Przegladnij artykuly z M$:
http://support.microsoft.com/?kbid=896054 – akapit "przyklad 2"
http://support.microsoft.com/?kbid=902225
http://support.microsoft.com/kb/174360/PL/
niestety, zaznaczenie tej opcji nic nie dalo – problem nie zniknal. Nadal nie moge otworzyc plikow pomocy!
Sprobuj w Opcjach internetowych na zakladce Zaawansowane zaznaczyc "Zezwalaj zawartosci aktywnej na dzialanie w plikach na moim komputerze".
Strona 1 / 1