Pliki pomocy do roznych programow

Nie moge otworzyc plikow pomocy z rozszerzeniem *.chm
Nie sa to pliki czerpane z internetu. Sa na pewno na dysku twardym, w folderach programow.
Po otwarciu w prawej stronie okna, ta w ktorej powinna byc wlasciwa pomoc jest komunikat :

Nie moźna wyświetlić strony
Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web moźe mieć problemy techniczne lub moźe być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Spróbuj wykonać następujące zadania:

Kliknij przycisk Odświeź lub spróbuj ponownie później.

Jeśli adres strony został wpisany na pasku adresu, upewnij się, czy jest on wpisany poprawnie.

Aby sprawdzić ustawienia połączenia, kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Połączenie kliknij przycisk Ustawienia. Ustawienia powinny się zgadzać z ustawieniami dostarczonymi przez Twojego administratora sieci lokalnej (LAN) lub usługodawcę internetowego (ISP).
Zobacz, czy są wykrywane ustawienia połączenia internetowego. Moźesz ustawić, aby system Microsoft Windows badał sieć i automatycznie wykrywał ustawienia połączenia sieciowego (jeśli administrator sieci włączył to ustawienie).
Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe.
Na karcie Połączenia kliknij przycisk Ustawienia sieci LAN.
Zaznacz pole wyboru Automatycznie wykryj ustawienia, a następnie kliknij przycisk OK.
Niektóre witryny wymagają 128–bitowego zabezpieczania połączeń. Kliknij menu Pomoc, a następnie kliknij polecenie Internet Explorer – informacje, aby ustalić, jak mocne zabezpieczenia są zainstalowane.
Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy ustawienia Zabezpieczeń obsługują ją. Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Zaawansowane przejdź do sekcji Zabezpieczenia i sprawdź ustawienia dla protokołów SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Kliknij przycisk Wstecz, aby wypróbować inne łącze.



Nie moźna znaleźć serwera lub błąd DNS
programu Internet Explorer

Odpowiedzi: 3

Moze ktoras poprawka blokuje pliki ? Moze antywir ?
Mozesz rowniez sprobowac zresetowac ustawienia sieci web w opcjach internetowych.
Przegladnij artykuly z M$:
http://support.microsoft.com/?kbid=896054 – akapit "przyklad 2"
http://support.microsoft.com/?kbid=902225
http://support.microsoft.com/kb/174360/PL/
EL NINO
Dodano
28.02.2006 12:36:42
niestety, zaznaczenie tej opcji nic nie dalo – problem nie zniknal. Nadal nie moge otworzyc plikow pomocy!
sokolan
Dodano
28.02.2006 04:02:36
Sprobuj w Opcjach internetowych na zakladce Zaawansowane zaznaczyc "Zezwalaj zawartosci aktywnej na dzialanie w plikach na moim komputerze".
EL NINO
Dodano
28.02.2006 02:41:49
sokolan
Dodano:
26.02.2006 23:59:45
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1