Piski z Procka

Witam :) odrazu na starcie mowie ze jestem laikiem i prosze o wyrozumialosc :) otoz od jakiegos czasu z moj procesor wydaje dziwne piski, na poczatku po przeniesieniu komputera (bo robilam remont w domu) byly bardzo intensywne i dlugie teraz jak uruchamiam system sa czeste ale krotkie a w trakcie restartu znow sie nasilaja:/ Chcialam spr temperature sprzetu na everescie o to wyniki ze skanowania 5 min temu (dodam ze komp byl od 6h wylaczony): Temperatury: Płyta głowna 1°C (34 °F) Procesor 59 °C (138 °F) Procesor graficzny 45 °C (113 °F) SAMSUNG SP0802N 10 °C (50 °F) ale temepatury procesora i grafiki te sa zmienne w grniach 40-60°C. Jednak istnieje jedna rzecz dla mnie bardzo ciekawa :) kazdorazowo po uruchomeniu kompa i wyzej wspomnianych piskach odpalam everesta generuje raport i od tego czasu cisza az do ponnownego uruchomienia. Dodam ze komp nawet przy generowaniu raportu caly czas piszczy!! Natomiast gdybym nie odpalila everesta bedzie piszczal caly czas z rozna czestotliwoscia! Prosze pomozcie mi bo nie wiem co mam robic...fajnie ze potrafie go uciszyc ale nikoniecznei jest to dobre dla mojego procka i kompa bo strasznie go muli:/a dodam ze CPU generalnie jest w normie choć czasem mnu sie zdarzają skoki do 40% jak właczam dajmy na to IE Posiadam : Intel Core 2 Duo 6300 1,86 Ghz NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (256 MB) Gigabyte GA-8I945GZME-RH 1GB RAM na dualu

Odpowiedzi: 6